Swap RP na PL na Digi 1
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Słyszałem różne głosy na temat pompy i postanowiłem na początku nie wymieniać tylko spróbować na tej co mam (ale rezerwowo będę miał gaz). Nie znalazłem nigdzie ciśnienia, ani przepływu pompy z RPka, może znajdzie się ktoś kto ma takie dane. Z tego co czytałem przy swapie na KRa to ona nie wydala na wyższych obrotach, ale nie wiem jak będzie na elektronicznym. Z tego co także czytałem to trzeba coś pokombinować z przekaźnikiem od niej bo w monowtrysku działa jakoś inaczej, ale nie doszedłem jeszcze do tego co trzeba zrobić.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
No tez wlasnie mi o to chodzi czy podejdzie do mk2 bez jakiejs wiekszej rzezby bo to oczywista oczywistosc ze z digi musi wspolpracowac skoro od kompletu jest I jeszcze tak dla scislosci to chodzi o ta pompe co jest w baku nie o ta ktora jest pod autem?Dedi_S pisze:Logicznie myśląc to powinna podjeść bo przecież w Corrado to ze sobą współpracowało, nie wiem jednak jak z budową czy jest taka sama jak w golfie Mk2.
Ostatnio zmieniony pn lis 30, 2009 16:29 przez ASUS1986, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Z tego co wiem to w baku jest tylko wstępna i jest wszędzie taka sama.
Sprawdziłem to podpięcie do przepustnicy i są obydwa na 3 piny
Czy ktoś wie jak będzie z tym przekaźnikiem od pompy?
Sprawdziłem to podpięcie do przepustnicy i są obydwa na 3 piny
Czy ktoś wie jak będzie z tym przekaźnikiem od pompy?
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 16:04 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Z tego co zdążyłem też znaleźć to były dwa rodzaje pomp, jedna na 0,25 bara, a druga na 1,25 bara (nie wiem czy dobrze pamiętam wartości). Jednak nie wydaje mi się, aby miało to jakiś znaczący wpływ na pompę główną. Z tego co wiem to przy swapie np. na PFa z RP tą w baku nie trzeba zmieniać.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Męczycie się z tym niepotrezbnie...Dedi_S pisze:Z tego co zdążyłem też znaleźć to były dwa rodzaje pomp, jedna na 0,25 bara, a druga na 1,25 bara (nie wiem czy dobrze pamiętam wartości). Jednak nie wydaje mi się, aby miało to jakiś znaczący wpływ na pompę główną. Z tego co wiem to przy swapie np. na PFa z RP tą w baku nie trzeba zmieniać.
Są 2 wyjścia...
1. w zbiorniku masz pompę wstępną, pod autem masz "główną" - tej w zbiorniku nie ruszasz (jak masz trochę wolnej $ możesz zamienić na nową sztukę z allegro, około 70zł), tą pod autem demontujesz, a na jej miejsce zakładasz np. pompę z Corrado 16v lub G60 lub Golfa 2 16v i nowy filtr paliwa.
2. w zbiorniku masz pompę wstępną, pod autem masz "główną" - tą w zbiorniku demontujesz, a na jej miejsce dajesz wysokociśnieniową np. Walbro 255, tą pod autem też demontujesz i zostawiasz tylko filtr
Job DONE
W MK1 G60 zastosowałem wewnętrzną od ABFa 16v zewnętrzną od Corrado 16v
W MK2 G60 jest zupełnie inaczej sprawa rozwiązana - jest jedna pompa w zbiorniku w dość sporym koszu.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No w końcu jakaś konkret odpowiedz
Punkcik poszedł.
Ta Wolbro 255 to już konkret pompka, ale mam jedno pytanie: czy jak ją założę to nie będzie mi silnik gasł przy dłuższych zakrętach gdy paliwo ucieknie z pod niej. Z tego co wiem właśnie z tego powodu w RP są stosowane 2 pompy (ta pod samochodem ma swój zbiornik).
Kombinujemy bo nikt nie napisał wcześniej jak to ma byćApsik pisze:Męczycie się z tym niepotrezbnie...
Punkcik poszedł.
Ta Wolbro 255 to już konkret pompka, ale mam jedno pytanie: czy jak ją założę to nie będzie mi silnik gasł przy dłuższych zakrętach gdy paliwo ucieknie z pod niej. Z tego co wiem właśnie z tego powodu w RP są stosowane 2 pompy (ta pod samochodem ma swój zbiornik).
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Nigdy się nie spotkałem z takim problemem, ale chyba może to być problem dla kogoś kto notorycznie jeździ na "oparach" ... pytanie tylko czy wtedy ma sens zakładać coś takiego...Dedi_S pisze:mam jedno pytanie: czy jak ją założę to nie będzie mi silnik gasł przy dłuższych zakrętach gdy paliwo ucieknie z pod niej. Z tego co wiem właśnie z tego powodu w RP są stosowane 2 pompy (ta pod samochodem ma swój zbiornik).
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Ja tylko tak słyszałem, z drugiej strony to nawet jak masz pół baku to jak wejdziesz w długi ostry łuk to teoretycznie paliwo może uciec z pod pompy. Z tego co kiedyś wyczytałem to podobny patent jest stosowany w autach rajdowych, no ale ja nie mam zamiaru takiego robić
Apsik, a wiesz może czy coś trzeba w kablach od pompy pozmieniać lub przekaźnik? Coś kiedyś wyczytałem, że tak ale teraz nie mogę tego znaleźć.
Apsik, a wiesz może czy coś trzeba w kablach od pompy pozmieniać lub przekaźnik? Coś kiedyś wyczytałem, że tak ale teraz nie mogę tego znaleźć.
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 10:45 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
A po co?Dedi_S pisze:Apsik, a wiesz może czy coś trzeba w kablach od pompy pozmieniać lub przekaźnik? Coś kiedyś wyczytałem, że tak ale teraz nie mogę tego znaleźć.
Digi 1 sam sobie steruje pompą. Wpinasz w skrzynkę i po problemie, chyba że zrobisz na osobnym przekaźniku.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości