Swap RP na PL na Digi 1
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Swap RP na PL na Digi 1
Kompletuję wszystko na swapa z RPka na PL i chciałem skontrolować czy dokładnie wiem co mam mieć i czy gdzieś nie ma pomyłki, aby uniknąć niespodzianek:
1. Silnik 1,8 PL po obróbce głowicy, rozłożony i złożony na nowych częściach, wałki ABF - jest
2. Wiązka z PG (już opisana), komputer z PG, COPOT z PG - jest
3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
4. Wtryski (prawie identyczne jak w G60, porównywałem dane techniczne) i listwa (pod 4 bar, jeszcze nie przerobiona) z 1,8 T - jest
5. Pompa od PFa - jeszcze nie mam - szukam w dobrej cenie
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
7. Sportowy kolektor wydechowy z SS - jest
8. Układ wydechowy - mam tylko dedykowanego Remusa końcowego do KRa z SS z rurą 55mm, resztę będę musiał rzeźbić (2 tłumiki środkowe przelotowe) z SS. Będzie to hulać na 55m (wiem że to się oblicza, ale to dla mnie wyższa matematyka)?
9. Dolot z SS lub alu - brakuje mi tylko rury, ale to nie problem, reszta jest.
10. Skrzynia 2Y - nie mam, na jakiś czas zostanie na ATH
11. Wiązka do wtrysków - nie mam, główna wiązka przyszła bez niej
12. licznik z 16V - nie mam, tu będzie problem dostać za rozsądne pieniądze, ale bez niego auto będzie jeździć.
13. Blos i większy parownik - nie mam, chciałbym skorzystać z gazu jak już jest.
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
15. Hample żeby to później zatrzymać - są (280 przód i tarcze z tyłu)
16. . Krokowiec - znajomy ma mi zapodać swój
17. Stukowy - jest, ale przydałoby się go wymienić bo ma pękniętą obudowę.
Hmm to już chyba wszystko. Proszę pisać jeśli coś jeszcze.
Na jakie problemy mogę się napotkać przy takim swapie. Zapewne ktoś już takiego wykonywał i proszę o porady (większość narzędzi mam). Troszkę czasu jeszcze minie zanim wszystko skompletuję, ale najpóźniej to wczesna wiosna (garaż nie ogrzewany).
1. Silnik 1,8 PL po obróbce głowicy, rozłożony i złożony na nowych częściach, wałki ABF - jest
2. Wiązka z PG (już opisana), komputer z PG, COPOT z PG - jest
3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
4. Wtryski (prawie identyczne jak w G60, porównywałem dane techniczne) i listwa (pod 4 bar, jeszcze nie przerobiona) z 1,8 T - jest
5. Pompa od PFa - jeszcze nie mam - szukam w dobrej cenie
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
7. Sportowy kolektor wydechowy z SS - jest
8. Układ wydechowy - mam tylko dedykowanego Remusa końcowego do KRa z SS z rurą 55mm, resztę będę musiał rzeźbić (2 tłumiki środkowe przelotowe) z SS. Będzie to hulać na 55m (wiem że to się oblicza, ale to dla mnie wyższa matematyka)?
9. Dolot z SS lub alu - brakuje mi tylko rury, ale to nie problem, reszta jest.
10. Skrzynia 2Y - nie mam, na jakiś czas zostanie na ATH
11. Wiązka do wtrysków - nie mam, główna wiązka przyszła bez niej
12. licznik z 16V - nie mam, tu będzie problem dostać za rozsądne pieniądze, ale bez niego auto będzie jeździć.
13. Blos i większy parownik - nie mam, chciałbym skorzystać z gazu jak już jest.
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
15. Hample żeby to później zatrzymać - są (280 przód i tarcze z tyłu)
16. . Krokowiec - znajomy ma mi zapodać swój
17. Stukowy - jest, ale przydałoby się go wymienić bo ma pękniętą obudowę.
Hmm to już chyba wszystko. Proszę pisać jeśli coś jeszcze.
Na jakie problemy mogę się napotkać przy takim swapie. Zapewne ktoś już takiego wykonywał i proszę o porady (większość narzędzi mam). Troszkę czasu jeszcze minie zanim wszystko skompletuję, ale najpóźniej to wczesna wiosna (garaż nie ogrzewany).
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 16:03 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
A no tak zapomniałem o paru rzeczach. Już je dopisuję.
To po swicze podjadę jutro do elektronicznego. One wyglądają tak samo jak oryginalne w PL na przepustnicę i tylko maja inną wtyczkę, czy jak? Jeżeli inaczej to ma może ktoś zdjęcie, jak to ma wyglądać?
To po swicze podjadę jutro do elektronicznego. One wyglądają tak samo jak oryginalne w PL na przepustnicę i tylko maja inną wtyczkę, czy jak? Jeżeli inaczej to ma może ktoś zdjęcie, jak to ma wyglądać?
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 16:07 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
po co robić sobie pod góre przepustnica z PL-a pasi bezinwazyjnieDedi_S pisze:3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
prawie robi tu różnice.. jakie opory??Dedi_S pisze:4. Wtryski (prawie identyczne jak w G60, porównywałem dane techniczne) i listwa (pod 4 bar, jeszcze nie przerobiona) z 1,8 T - jest
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Opory te same, wydajność o 5 mniejsza, nie pamietam już gdzie te dane znalazłem.
Punkty poleciały
toffic dałem Ci 100 punkcika )))
[ Dodano: 08 Lis 2009 10:30 ]
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
Głównie zależy mi na tych dwóch punktach, czy ktoś może się wypowiedziec?
No na to nie wpadłem i nie sprawdziłem, czyli są na tyle samo pinów? Dzisiaj to sprawdzę bo będę u teściowej.przemoGTI pisze:po co robić sobie pod góre przepustnica z PL-a pasi bezinwazyjnie
Punkty poleciały
toffic dałem Ci 100 punkcika )))
[ Dodano: 08 Lis 2009 10:30 ]
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
Głównie zależy mi na tych dwóch punktach, czy ktoś może się wypowiedziec?
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 11:26 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
[ Dodano: 08 Lis 2009 10:30 ]
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
Głównie zależy mi na tych dwóch punktach, czy ktoś może się wypowiedziec?[/quote]
przekażniki pompy paliwa to widziałem z mk2 chyba 3 ozn. 67 18 i 17
a z taka informacja to raczej ciezko bedzie bo nikt nikomu konkurencji chyba nie chce robić
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
Głównie zależy mi na tych dwóch punktach, czy ktoś może się wypowiedziec?[/quote]
przekażniki pompy paliwa to widziałem z mk2 chyba 3 ozn. 67 18 i 17
a z taka informacja to raczej ciezko bedzie bo nikt nikomu konkurencji chyba nie chce robić
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ad 6 przekaznik masz juz w instalacji swojego auta, mozesz wykorzystac to co masz w skrzynce bezpiecznikow w rp
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Z tego co wyczytałem to w RP jakoś inaczej działa pompa, ale nie pamiętam już różnicy (coś było z momentem załączania). Trzeba coś przerobić w kablach i przekaźnik podejdzie ten co mam?evolution pisze:ad 6 przekaznik masz juz w instalacji swojego auta, mozesz wykorzystac to co masz w skrzynce bezpiecznikow w rp
Jeśli nie to obojęnie z którym numerem założę nowy przekaźnik?
przemoGTI pisze:przekażniki pompy paliwa to widziałem z mk2 chyba 3 ozn. 67 18 i 17
Przepustnicę mam z PL z dwoma swichami tylko za godzinę będę wiedział na ile pinów one sątoffic pisze:jeśli już przekładać przepustnice to nie tylko z Plki pasuje, z G60 też po odkręceniu przodu, z niektórych KRów również (były takie z 2 switchami), ja podałem najtańsze rozwiązanie (cena switcha 7.50zł )
Jeszcze jedno jak dobrze pamiętam to pompa paliwa z PFki jest 3 bar (lub 3,5), napomiast listwa jest 4 bar, przerabiać regulator lub kupić mocniejszą pompę, czy będzie to śmigać w takim zestawieniu (wiem, że większe ciśnienie nie zawsze oznacza lepiej)?
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 15:52 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
będzie śmigaćJeszcze jedno jak dobrze pamiętam to pompa paliwa z PFki jest 3 bar (lub 3,5), napomiast listwa jest 4 bar, przerabiać regulator lub kupić mocniejszą pompę, czy będzie to śmigać w takim zestawieniu (wiem, że większe ciśnienie nie zawsze oznacza lepiej)?
jak z PLki to na 3Dedi_S pisze:Przepustnicę mam z PL z dwoma swichami tylko za godzinę będę wiedział na ile pinów one są
Widze temat dobry to sie podlacze bo czeka mnie to samo czyli swap z RP ale na 9A i jestem w trakcie zakupu digi I. Bede mial kompletna wiazke, wtryski, copot, regualtor cisnienia, komp, krokowca, lambde wiem ze listwe musze dokupic z 1.8 20v ale to nie problem bo na allegro nawet za 50zl mozna wyrwac, przedluzki to sie jakos ureza. Wszystko to z Corrado G60 jest ale teraz dopiero pomyslalem ze pompa by sie zdala jakas wydajniejsza bo raczej na tej z RP to nie podola i stad moje pytanie czy mam dusic sprzedajacego jeszcze o pompe z tego Corka, czy to podejdzie do mnie czy mam jakiejs innej szukac? Z gory dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości