PB + 16v + digifant I + Eaton - Da się???

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gluters
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
Kontakt:

PB + 16v + digifant I + Eaton - Da się???

Post autor: Gluters » pt paź 09, 2009 00:34

Jak w temacie
Czy da się przeszczepić głowicę od KR do bloku PB odprężyć całość do 8:1 przy użyciu płyty pod głowice założyć komputer wtryski i wiązkę od PG (G60) i doładować Eatonem????


[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt paź 09, 2009 01:27

Nie tak łatwo jak ci się wydaje ale ogólnie da się, wszystko zresztą się da :helm:



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt paź 09, 2009 08:32

a czy PB ma natrysk na denko tłoka?


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt paź 09, 2009 08:35

nie



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: PB + 16v + digifant I + Eaton - Da się???

Post autor: evolution » pt paź 09, 2009 12:10

Gluters pisze:Jak w temacie
Czy da się przeszczepić głowicę od KR do bloku PB odprężyć całość do 8:1 przy użyciu płyty pod głowice założyć komputer wtryski i wiązkę od PG (G60) i doładować Eatonem????
sluchaj fizycznie jest to jak najbardziej mozliwe z tym ze jest kilka ale
ale pierwsze to brak natryskow na denko tloka co szybko zweryfikuje trwalosc jednostki po zlozeniu,
ale2 to koniecznosc wyiany kilku elementow w silniku na te od kr i nie tylko, nie zrobienie tego takze szybko zweryfikuje trwalosc jednostki a scislej mowiac jej nietrwalosc
ale3 plyta... lepiej bezpieczniej odprezyc tlokami
i kilka mniejszych ale na przyszlosc:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Gluters
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
Kontakt:

Post autor: Gluters » pt paź 09, 2009 20:36

Wiem że czeka mnie kuuupa roboty ale liczyłem się z tym
Chyba jednak pomyśle nad PG z głowicą 16V (Zapomniałem o natrysku którego niestety nie mam)

Dodam że z częściami nie będę mniał większego problemu :chytry:

[ Dodano: 09 Paź 2009 20:36 ]
Dzięki chłopaki :pub:


[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob paź 10, 2009 09:56

ehh na dol z PG też nie zalozysz głowicy z 16V bez wymiany tłoków. A nawet ja zalozysz to kompresja bedzie 6:1.

Poczytaj forum, naprawde mnostwo odpowiedzi jest na temat "glowica 16V do silnika 8V"


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości