KR - wysokie obrot

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » sob paź 03, 2009 09:32

dawno filtr powietrza zmieniałes?? zacznij od tego jeśli nie jest pierwszej świerzości :hehe: odłącz krokowca i zobacz czy jakaś roznica jest :bajer:


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob paź 03, 2009 10:02

skwaros pisze: bugalon, dzisiaj jakoś nie słyszałem tego cykania przy przepustnicy (tej przy filtrze) jak gazowałem?
ręcznie poruszaj przepustnicą. Tak jakbyś to robił wciskając i puszczając gaz. Cyknięcie słychać kiedy przepustnica zaczyna się poruszać i kiedy wraca do pozycji zamkniętej. Oraz wtedy jak dasz pełny gaz i nastąpi jej pełne otwarcie. Na szczęście może to regulować na przepustnicy za pomocą śrubek. Bo może coś się przestawiło.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » sob paź 03, 2009 10:49

tomek264 pisze:dawno filtr powietrza zmieniałes?? zacznij od tego jeśli nie jest pierwszej świerzości
mam wkładkę K&N, już ja czyściłem i psikałem olejkiem, ale nic nie dało.

Na odpalonym odpiąłem wtyczkę od krokowca, obroty wzrosły do 1500, zapiąłem ją i było znów 1200.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz paź 04, 2009 13:11

skwaros pisze:Autko się ładnie nagrzało, trzymało 1200 obrotów, odpiąłem wtyczkę którą kazałeś smokatsu84 ale żadnego efektu. Na zgaszonym też odłączałem i zapalałem silnik i też nic.
skoro nie było róznicy to znaczy że nie działa



Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » ndz paź 04, 2009 13:17

na zapalonym odepnij i potem zapnij ponownie , nie doczytałem poprzednio
Nich silnik pracuje porostu rozłącz i potem załącz



Awatar użytkownika
Balast
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw maja 12, 2005 18:55
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Balast » ndz paź 04, 2009 17:17

to ze cyka krańcówka to nie znaczy ze przewodzi prąd , odłączyć kostkę i miernikiem sprawdzić przejścia. :bajer:



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » ndz paź 04, 2009 17:25

Balast pisze:to ze cyka krańcówka to nie znaczy ze przewodzi prąd , odłączyć kostkę i miernikiem sprawdzić przejścia. :bajer:
mam miernik, co mam dokładnie sprawdzić ?


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
Balast
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw maja 12, 2005 18:55
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Balast » ndz paź 04, 2009 19:42

Jak sie nie myle to są trzy przewody , jeden wspólna masa a dwa to sygnały z krańcówek , załączasz krańcówke i powinno być przejście miedzy 2 pinami , sprawdzasz jeden u drugi i juz wiesz co i jak



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » ndz paź 04, 2009 19:54

wróciłem właśnie z garażu. autko się ładnie nagrzało, trzymało 1200 obr. odłaczyłem wtyczkę od tego switcha czy jak to tam się zwie i zero reakcji !!
Balast pisze:Jak sie nie myle to są trzy przewody , jeden wspólna masa a dwa to sygnały z krańcówek , załączasz krańcówke i powinno być przejście miedzy 2 pinami , sprawdzasz jeden u drugi i juz wiesz co i jak
mam sprawdzić na wtyczce z trzema kabelkami, tak, tą co idzie do tego switcha, mam sprawdzić napięcie miernikiem? do jednego kabla przewód -, a + do dwóch pozostałych po kolei i ma być napięcie na każdym z tych dwóch?


ile taki switch kosztuje? całość to ta wtyczka i ten kwadracik plastikowy z tym takim przyciskiem? za co on wogle odpowiada?

ma ktoś na sprzedaż?


[ Dodano: 05 Paź 2009 11:43 ]
Pany, ta krańcówka czy tam switch jest taki sam w silniku PL ?
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 19:56 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn paź 05, 2009 15:48

[qote][ Dodano: 05 Paź 2009 11:43 ]
Pany, ta krańcówka czy tam switch jest taki sam w silniku PL ?[/quote]

W silniku PL krańcówki są dwie. W KRkach - to zalezy od rocznika bywała jedna (tylko zamknięcie) a bywały dwie (zamknięcie i otwarcie). Na pewno krańcówki z PLa będą pasować w 100% do KRki.

Co do pomiarów, to po tym jakie zadajesz pytania wątpię abyś sam zmierzył dobrze przejscia. Nie mierzysz napięć tylko oporność pomiędzy pinami styku zamknięcia przepustnicy. Przepustnica zamknięta - zwarcie, przepustnica otwarta - rozwarcie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn paź 05, 2009 16:12

Po tym jak kolega napisał, że nie ma reakcji po odpięciu wtyczki podałem diagnoze strone wcześniej, chyba już nic nie trzeba mierzyć :helm:



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » pn paź 05, 2009 21:17

no i lipa :crazy:

załatwiłem dzisiaj tą krańcówkę z PL, u siebie nie mogłem odkręcić tych śrubek co ją trzymało, więc tylko ją podłączyłem i zero reakcji. obroty były 1200, naciskałem ten guziczek malutki licząc że spadną do tych 900, ale nic :grrr: , uruchamiałem także na wciśniętym guziczku, ale niestety to samo, zero reakcji :grrr: .

od znajomego co brałem tą krańcówke mówił że ta PL chodziła dobrze, więc raczej sprawną dał mi.

miał także KR swapowanego do mk1 i w nim wogle nie miał podłaczonej tej krańcówki, a obroty miał prawidłowe :chytry: .

może coś u mnie z wtyczką nie teges? a krańcówki są sprawne. jak mam to sprawdzić, proszę o konkrety.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

na zapalonym silniku odpiąłem wtyczkę od krokowca to obroty od razu wzrosły do 1400, zapiąłem są z powrotem to wciąż tyle było, dopiero ponowne zapalenie silnika przywróciło obroty do 1200. więc krokowiec raczej sprawny?


ten znajomy ma całą PL na części, więc piszcie co sprawdzić jeszcze itd.




pozdro i dzięki za pomoc :pub:

[ Dodano: 06 Paź 2009 16:50 ]
Pany a może siadł czujnik temperatury który odpowiada za obroty, przekazuje silnikowi że jest on zimy więc obroty podnosi, a tak naprawdę jest ciepły.

gdzie jest taki czujnik ?


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości