KR - wysokie obrot
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ręcznie poruszaj przepustnicą. Tak jakbyś to robił wciskając i puszczając gaz. Cyknięcie słychać kiedy przepustnica zaczyna się poruszać i kiedy wraca do pozycji zamkniętej. Oraz wtedy jak dasz pełny gaz i nastąpi jej pełne otwarcie. Na szczęście może to regulować na przepustnicy za pomocą śrubek. Bo może coś się przestawiło.skwaros pisze: bugalon, dzisiaj jakoś nie słyszałem tego cykania przy przepustnicy (tej przy filtrze) jak gazowałem?
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
mam wkładkę K&N, już ja czyściłem i psikałem olejkiem, ale nic nie dało.tomek264 pisze:dawno filtr powietrza zmieniałes?? zacznij od tego jeśli nie jest pierwszej świerzości
Na odpalonym odpiąłem wtyczkę od krokowca, obroty wzrosły do 1500, zapiąłem ją i było znów 1200.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
mam miernik, co mam dokładnie sprawdzić ?Balast pisze:to ze cyka krańcówka to nie znaczy ze przewodzi prąd , odłączyć kostkę i miernikiem sprawdzić przejścia.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
wróciłem właśnie z garażu. autko się ładnie nagrzało, trzymało 1200 obr. odłaczyłem wtyczkę od tego switcha czy jak to tam się zwie i zero reakcji !!
ile taki switch kosztuje? całość to ta wtyczka i ten kwadracik plastikowy z tym takim przyciskiem? za co on wogle odpowiada?
ma ktoś na sprzedaż?
[ Dodano: 05 Paź 2009 11:43 ]
Pany, ta krańcówka czy tam switch jest taki sam w silniku PL ?
mam sprawdzić na wtyczce z trzema kabelkami, tak, tą co idzie do tego switcha, mam sprawdzić napięcie miernikiem? do jednego kabla przewód -, a + do dwóch pozostałych po kolei i ma być napięcie na każdym z tych dwóch?Balast pisze:Jak sie nie myle to są trzy przewody , jeden wspólna masa a dwa to sygnały z krańcówek , załączasz krańcówke i powinno być przejście miedzy 2 pinami , sprawdzasz jeden u drugi i juz wiesz co i jak
ile taki switch kosztuje? całość to ta wtyczka i ten kwadracik plastikowy z tym takim przyciskiem? za co on wogle odpowiada?
ma ktoś na sprzedaż?
[ Dodano: 05 Paź 2009 11:43 ]
Pany, ta krańcówka czy tam switch jest taki sam w silniku PL ?
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 19:56 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
[qote][ Dodano: 05 Paź 2009 11:43 ]
Pany, ta krańcówka czy tam switch jest taki sam w silniku PL ?[/quote]
W silniku PL krańcówki są dwie. W KRkach - to zalezy od rocznika bywała jedna (tylko zamknięcie) a bywały dwie (zamknięcie i otwarcie). Na pewno krańcówki z PLa będą pasować w 100% do KRki.
Co do pomiarów, to po tym jakie zadajesz pytania wątpię abyś sam zmierzył dobrze przejscia. Nie mierzysz napięć tylko oporność pomiędzy pinami styku zamknięcia przepustnicy. Przepustnica zamknięta - zwarcie, przepustnica otwarta - rozwarcie.
Pany, ta krańcówka czy tam switch jest taki sam w silniku PL ?[/quote]
W silniku PL krańcówki są dwie. W KRkach - to zalezy od rocznika bywała jedna (tylko zamknięcie) a bywały dwie (zamknięcie i otwarcie). Na pewno krańcówki z PLa będą pasować w 100% do KRki.
Co do pomiarów, to po tym jakie zadajesz pytania wątpię abyś sam zmierzył dobrze przejscia. Nie mierzysz napięć tylko oporność pomiędzy pinami styku zamknięcia przepustnicy. Przepustnica zamknięta - zwarcie, przepustnica otwarta - rozwarcie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
no i lipa
załatwiłem dzisiaj tą krańcówkę z PL, u siebie nie mogłem odkręcić tych śrubek co ją trzymało, więc tylko ją podłączyłem i zero reakcji. obroty były 1200, naciskałem ten guziczek malutki licząc że spadną do tych 900, ale nic , uruchamiałem także na wciśniętym guziczku, ale niestety to samo, zero reakcji .
od znajomego co brałem tą krańcówke mówił że ta PL chodziła dobrze, więc raczej sprawną dał mi.
miał także KR swapowanego do mk1 i w nim wogle nie miał podłaczonej tej krańcówki, a obroty miał prawidłowe .
może coś u mnie z wtyczką nie teges? a krańcówki są sprawne. jak mam to sprawdzić, proszę o konkrety.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
na zapalonym silniku odpiąłem wtyczkę od krokowca to obroty od razu wzrosły do 1400, zapiąłem są z powrotem to wciąż tyle było, dopiero ponowne zapalenie silnika przywróciło obroty do 1200. więc krokowiec raczej sprawny?
ten znajomy ma całą PL na części, więc piszcie co sprawdzić jeszcze itd.
pozdro i dzięki za pomoc
[ Dodano: 06 Paź 2009 16:50 ]
Pany a może siadł czujnik temperatury który odpowiada za obroty, przekazuje silnikowi że jest on zimy więc obroty podnosi, a tak naprawdę jest ciepły.
gdzie jest taki czujnik ?
załatwiłem dzisiaj tą krańcówkę z PL, u siebie nie mogłem odkręcić tych śrubek co ją trzymało, więc tylko ją podłączyłem i zero reakcji. obroty były 1200, naciskałem ten guziczek malutki licząc że spadną do tych 900, ale nic , uruchamiałem także na wciśniętym guziczku, ale niestety to samo, zero reakcji .
od znajomego co brałem tą krańcówke mówił że ta PL chodziła dobrze, więc raczej sprawną dał mi.
miał także KR swapowanego do mk1 i w nim wogle nie miał podłaczonej tej krańcówki, a obroty miał prawidłowe .
może coś u mnie z wtyczką nie teges? a krańcówki są sprawne. jak mam to sprawdzić, proszę o konkrety.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
na zapalonym silniku odpiąłem wtyczkę od krokowca to obroty od razu wzrosły do 1400, zapiąłem są z powrotem to wciąż tyle było, dopiero ponowne zapalenie silnika przywróciło obroty do 1200. więc krokowiec raczej sprawny?
ten znajomy ma całą PL na części, więc piszcie co sprawdzić jeszcze itd.
pozdro i dzięki za pomoc
[ Dodano: 06 Paź 2009 16:50 ]
Pany a może siadł czujnik temperatury który odpowiada za obroty, przekazuje silnikowi że jest on zimy więc obroty podnosi, a tak naprawdę jest ciepły.
gdzie jest taki czujnik ?
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości