KR mk1 POMOCY
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- michas88
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:47
- Lokalizacja: Wólka Radzymińska
- Kontakt:
KR mk1 POMOCY
Witam.
Mam problem. Wrzuciłem do swojej jedynki KR. Kupiłem silnik ze skrzynią i całym osprzętem wiązką, kompem itd. Tylko teraz tak ta wiązka wygląda jak by była wyciągnięta psu z gardła jakaś nie oizolowana brak kilku kostek i w ogóle nie wiem czy to wszystko jest sprawne.
potrzebuje pomocy mianowicie aparat zapłonowy na pewno jest trupem, więc potrzebuje:
- aparat zapłonowy
-opis pinów komp ma numer 811 906 264 F
- jest tam też jakieś drugie urządzenie o numerze 811 907 397 E (podobne do EKU nie wiem nie jestem aż tak dobry w te klocki)
Z góry dzięki za pomoc bo mam powoli dość tego samochodu.
[ Dodano: 14 Wrz 2009 20:43 ]
Mam dość tego samochodu już nie daje rady. Może ktoś chce go kupić ?
Mam problem. Wrzuciłem do swojej jedynki KR. Kupiłem silnik ze skrzynią i całym osprzętem wiązką, kompem itd. Tylko teraz tak ta wiązka wygląda jak by była wyciągnięta psu z gardła jakaś nie oizolowana brak kilku kostek i w ogóle nie wiem czy to wszystko jest sprawne.
potrzebuje pomocy mianowicie aparat zapłonowy na pewno jest trupem, więc potrzebuje:
- aparat zapłonowy
-opis pinów komp ma numer 811 906 264 F
- jest tam też jakieś drugie urządzenie o numerze 811 907 397 E (podobne do EKU nie wiem nie jestem aż tak dobry w te klocki)
Z góry dzięki za pomoc bo mam powoli dość tego samochodu.
[ Dodano: 14 Wrz 2009 20:43 ]
Mam dość tego samochodu już nie daje rady. Może ktoś chce go kupić ?
- michas88
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:47
- Lokalizacja: Wólka Radzymińska
- Kontakt:
Więc tak aparat Zapłonowy to śmieć i od niego trzeba zacząć bo ma uszkodzoną tą tarcze co śmiga koło czujnika hala choć czujnik hala ma też złamaną kostkę.
Co do elektroniki to problem jest tego typu że chyba dałem się wydymać jak kupowałem ten silnik bo na silniku jest Symbol KR ale osprzęt jest chyba od innego jakiegoś bo rozdzielacz i przepływomierz ma jakieś potencjometry (ale nie wiem nie znam się tak dobrze). Znaczy może jakoś bym to ogarnął tylko trzeba by najpierw iskrę znaleźć.
Chciałem dodać zdjęcia ale mam marne łącze. Będę jeszcze próbował.
[ Dodano: 15 Wrz 2009 21:02 ]
Co do elektroniki to problem jest tego typu że chyba dałem się wydymać jak kupowałem ten silnik bo na silniku jest Symbol KR ale osprzęt jest chyba od innego jakiegoś bo rozdzielacz i przepływomierz ma jakieś potencjometry (ale nie wiem nie znam się tak dobrze). Znaczy może jakoś bym to ogarnął tylko trzeba by najpierw iskrę znaleźć.
Chciałem dodać zdjęcia ale mam marne łącze. Będę jeszcze próbował.
[ Dodano: 15 Wrz 2009 21:02 ]
- michas88
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:47
- Lokalizacja: Wólka Radzymińska
- Kontakt:
michalkozlowski@gmail.com
[ Dodano: 15 Wrz 2009 21:40 ]
A może ktoś ma taki aparacik?
[ Dodano: 15 Wrz 2009 21:40 ]
[ Dodano: 15 Wrz 2009 21:40 ]
A może ktoś ma taki aparacik?
[ Dodano: 15 Wrz 2009 21:40 ]
- michas88
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: sob kwie 14, 2007 22:47
- Lokalizacja: Wólka Radzymińska
- Kontakt:
[ Dodano: 19 Wrz 2009 23:14 ]
W takim razie ma ktoś schemat od PL -ki ?
[ Dodano: 25 Wrz 2009 22:09 ]
Więc takie pytanie teraz. Kupiłem aparat zapłonowy i nic się nie zmieniło. Zmierzyłem sobie napięcie w kostce do aparatu zapłonowego i wynosi ono na kabelku oznaczonym:
"+" 6,3 V
"0" 6,3 V
"-" 0.3V
Gdzieś tam czytałem że na plusie powinno być troszkę mniej niż na akumulatorze.
A na minusie to raczej wcale nie powinno być.
Byc może coś jest źle podłączone ale nie mam schematu by to sprawdzić.
Czy może ktoś taki posiada??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości