Obróbka głowicy abf...

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Obróbka głowicy abf...

Post autor: Splo » sob sie 22, 2009 14:06

Witam naczym polega pełna obróbka głowicy w abfie??
Dzwoniłem do światka i powiedzieli mi że robią takie rzeczy, polerują całą głowice i usuwają nadmiar materiału... cena takiego zabiegu unich to 800 zł plus części które trzeba było wymienić w głowicy zeby była w stanie idealnym.
teraz moje pytanie... opłąca się to robić??

Ogólnie to kupiłem abfa z seata toledo bede go wsadzał na wiosne do mojego 20 yahre 2.0 8v.
Takze mam trochę czasu na pogrzebanie... dół silnika raczej zostawiam.

Plany do silnika to...

wydech- kolektor wydechowy ta technix ( wiem zę średniej jakosci ale... $$$ ) + 2 tłumiki środkowe przelotowa + końcówka np ulter.

Układ dolotowy wiadomo jakaś polerowana rurka i jakis k&n,polerka kolektora ssacego

głowica - mysle nad tym zabiegiem u swiątka... do tego napewno jakieś wałki,... pewnie od światka gt albo rajdowe ( osobiscie jestem za rajdowymi tylko czy neizmuli mi silnika przy niskich obrotach bardzo?? tak żeby się mniej więcej dało na codzień tym poruszać ) z wałkami to jest jeszcze tak zę mam całego kra i podobno ma zmieniowe wałki... ale czy to prawda to neiwiem muszę to sprawdzić dopiero :) w każdym razie ibize cupre abf ostatnio krem odszedłem na jakieś 2-3 długosci auta :P



Do tego wszystkiego jakiś program, noi takie rzeczy jak przewody świece itp.

Co otym wszystkim myślicie?? myśle ze po takich modyfikacjach powinienem osiągnąć minimum 180 ps.

Co jeszcze do tego proponujecie?? co przy okazju zrobić, usprawnić??

Pozdrawiam


Pzdr ;]

Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: marol_10 » sob sie 22, 2009 15:33

Orientowałem sie troche portingiem tylko że bede robił zapewne u Borysa, tylko jeszcze zbieram kase i nie wiem kiedy zrobię. Napisał dla mnie że daje ok 15-20% mocy razem z wystojeniem. Jeszce robi voj2s, oni robią to profi i w cenie jest wliczone częsci. Pisz do nich, nie bede robił reklamy!!!
Splo pisze:Witam naczym polega pełna obróbka głowicy w abfie??
remont głowicy tj wymiana prowadnic uszczelniaczy planowanie docieranie gniazd zaworowych, powiekszanie kanałow ssacych i wydechowych itd.
A co do wałków Swiatka to odradzam, jest temat razem z fotkami jak szybko sie zużywają.
Ostatnio zmieniony sob sie 22, 2009 15:36 przez marol_10, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob sie 22, 2009 22:54

tutaj masz foty głowy ABF by JA+ korekta BORYS'a

http://www.vw.biaman.pl/2008/portABF/


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » ndz sie 23, 2009 00:13

Splo pisze:do tego na pewno jakieś wałki,... pewnie od światka gt albo rajdowe
lepiej dozbieraj kasy i zakup schricki, ja zbierałem kaskę trochę czasu i od nie dawna jeżdżę na schrick 276/276, kolektorze supersprinta, wydechu przelotowym 55m i poprawionym dolocie na ori puszce, lekki kole i krótkiej skrzynii i naprawdę do serii czuć sporą różnicę, a w na razie nic nie stroiłem itp, schricki wyniosły mnie nie dużo więcej niż nówki świątka, a jakoś i efekt to nie ma porównania, o wałkach świątka jest już temat w tym dziale...

radze Ci dozbieraj kasę i kup markowe graty, a odpuść świątka i ta technix, ja przynajmniej tak zrobiłem...



Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » ndz sie 23, 2009 08:47

a mozecie mi podac jakies strony www na których sa dostępne takie markowe graty?? bo niemogę nic znaleźć a jak już znajde to do abfa nic niewidać...

ile takie schricki??
a kolektor??

[ Dodano: 23 Sie 2009 09:00 ]
jeszczy pytanko czy potych modyfikacjach które planuje będzie w przyszłości mozliwość załozenia turbo??

bo znajomy robi takie rzeczy, pracował długi czas jako mechanik w usa :)
sam ma colta z silnikiem od evo III 2.0 turbo i ma tam 400 ps :P i wszystko sam sobie zrobił od podstaw :)
ps. sory za spam :P ale to ciekawe auto :)


Pzdr ;]

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » ndz sie 23, 2009 09:26

Splo pisze:a mozecie mi podac jakies strony www na których sa dostępne takie markowe graty?? bo niemogę nic znaleźć a jak już znajde to do abfa nic niewidać...

ile takie schricki??
a kolektor??
Ja znalazłem wszystko na forum albo allegro, ale jak się później okazało byli to ludzie też z forum. Możesz szukać jeszcze na ebay.de. Schricki, Supersprint i wydech wyniosło mnie około 3k.



Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » ndz sie 23, 2009 12:50

A co myślicie otym?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Univ ... 06.c0.m245
jeśli mam kogoś kto mi to zamontuje to moze warto pójść w takie coś ;>?? chyba największe efekty da.

suszarka?? toż to za darmo...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-T0 ... 06.c0.m245

[ Dodano: 23 Sie 2009 14:32 ]
co wartają takie wałki??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cat-Cams ... 06.c0.m245
i
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cat-Cams ... .m20.l1116

te pierwsze to 266 / 262
drugie 279 / 266

oznacza to ze te drugie sa bardziej hardcorowe niż te pierwsze :P??


Pzdr ;]

remus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr sty 23, 2008 00:15
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: remus » ndz sie 23, 2009 17:32

ten turbo kit to jakis syf jest turbina jakas chinska sie sypnie za chwile


Remus

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » ndz sie 23, 2009 17:55

ale teraz chiny ida z biegiem czasu i podwyższają jakośc :P heh
spoko ale zatą kase kompletne turbo... nawet do tego za jakiś czas kupić jakiegoś garreta i myśle zeby zajebiscie śmigało...


Pzdr ;]

remus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr sty 23, 2008 00:15
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: remus » ndz sie 23, 2009 19:14

tyle ze do tego strojenie korby tloki itp.ja bym nigdy takiego nie zalozyl


Remus

Awatar użytkownika
cbr16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:48
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: cbr16v » ndz sie 23, 2009 20:04

a co myślicie o takich wałkach 288/288
http://cgi.ebay.de/NEWMAN-CAMS-Nockenwe ... eile_Zubehör?hash=item334dff5fea&_trksid=p3286.c0.m14


DIGIFANT I ;)

Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » ndz sie 23, 2009 20:39

poco korby i tłoki?? przecież turbo spokojnie można założyć na seryjnych gratach do 300 km spokojnie mozna jeździć


Pzdr ;]

Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: marol_10 » ndz sie 23, 2009 22:36

cbr16v pisze:a co myślicie o takich wałkach 288/288
przy tych wałkach juz idą wieksze koszty, trzeba zmienić na twardsze spęzynki, talezyki itd. Bezpieczna granica jest przy walkach 276/276, tylko wałki zmieniasz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » pn sie 24, 2009 09:21

marol_10 pisze:cbr16v napisał/a:
a co myślicie o takich wałkach 288/288

przy tych wałkach juz idą wieksze koszty, trzeba zmienić na twardsze spęzynki, talezyki itd. Bezpieczna granica jest przy walkach 276/276, tylko wałki zmieniasz.

dokładnie lepiej na drogę jeśli ma to iść to założyć 276/276, lepszy dół, mniejsze koszta, a i tak kręci się do odcinki jak szalony, wczoraj się pierwszy raz pościgałem na tych wałkach i ma takie odczucie, że ta odcinka przy 6800, blokuje te wałki, bo silnik chce się zakręcić więcej, bo moc maxymalna przy tych wałkach jest podobno około 6600-6700 i takie też mam odczucia, i teraz zbieram na strojenie, żeby lepiej wykorzystywać te wałeczki :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości