Jaka najlepsza głowica do ABFa robionego na mocne NA?

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Jaka najlepsza głowica do ABFa robionego na mocne NA?

Post autor: yahoo_p » śr cze 24, 2009 12:09

Jaka będzie najlepsza głowica do ABFa??? Pod porting do mocnej mocnego NA. Bo szukam drugiej głowicy pod porting i się zastanawiam jaką kupić.
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 13:01 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr cze 24, 2009 20:18

seryjna z KRa, obrabiana - z ABFa ale trzeba oddać komuś, kto się zna.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » śr cze 24, 2009 21:23

bugalon pisze:seryjna z KRa, obrabiana - z ABFa ale trzeba oddać komuś, kto się zna.
dzięki za pomoc, punkcik dla ciebie, no planuje do kogoś to oddać niż bawić się samemu, żeby były jak najlepsze efekty :bajer:



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » śr cze 24, 2009 21:48

a jaki to kosz,t jeśli chodzi o zlecenie komuś zrobienia portingu?


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 24, 2009 22:53

Borys, Voj2s.



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » śr cze 24, 2009 23:11

yahoo_p pisze:dzięki za pomoc, punkcik dla ciebie, no planuje do kogoś to oddać niż bawić się samemu, żeby były jak najlepsze efekty :bajer:
a jak wysoko chcesz kręcić??
jawor87 pisze:a jaki to kosz,t jeśli chodzi o zlecenie komuś zrobienia portingu?
profi z małym remontem (głowice wysyłasz i odbierasz gotową) ok 1400-1800 zł, zależy u kogo


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » czw cze 25, 2009 00:07

LCQ pisze:yahoo_p napisał/a:
dzięki za pomoc, punkcik dla ciebie, no planuje do kogoś to oddać niż bawić się samemu, żeby były jak najlepsze efekty :bajer:


a jak wysoko chcesz kręcić??
Nie chce jakiś hardcorów robić, auto ma służyć narazie napewno do codziennej jazdy. Mam taki plan zrobić porting i wsadzić z czasem wałeczki schricka 276/276.
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 00:08 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw cze 25, 2009 00:29

ee myślałem że zaszalejesz :helm: , jeśli głowa z KR to zdecydowanie poszedłym na Schricki 288/288
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 00:29 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » czw cze 25, 2009 00:31

LCQ pisze:jeśli głowa z KR to zdecydowanie poszedłym na Schricki 288/288 pod hydro
a czemu tak :chytry: możesz troszeczkę rozjaśnić :bajer:



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw cze 25, 2009 00:36

bo warto by wyżej zakręcić, a nie iść w półśrodki, 276/276 są bdb na głowie z abfa, i dają rady bez ITB/gaźników, po ich montażu, trzeba się rozglądać za 288/288 (jeśli chcemy wykorzystać potencjał) :bigok:
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 00:37 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » czw cze 25, 2009 00:39

No jasna sprawa :bigok: Apetyt rośnie w miarę jedzenia :helm: Kiedyś myślałem, że seryjny ABF mi starczy po wsze czasy :grin: Punkcik dla ciebie za pomoc :bajer:



Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

głowica

Post autor: Paweł Włodek » czw cze 25, 2009 08:39

siema chłopaki wbijam sie w temat i mam takie pytanie czym rózni sie głowica kr-a od abfa wydaje mi sie ze niczym sa takie same?


Gazo_gti kr

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: głowica

Post autor: bugalon » czw cze 25, 2009 08:54

Paweł Włodek pisze:siema chłopaki wbijam sie w temat i mam takie pytanie czym rózni sie głowica kr-a od abfa wydaje mi sie ze niczym sa takie same?
roznia sie szerokoscia kanalow ssacych i wydechowych

Głowica 2.0

Obrazek

Głowica 1.8

Obrazek


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw cze 25, 2009 19:41

kurcze aż taka różnica :blush: ciekawe dlaczego vw tak spiepszył głowicę z ABF w stosunku do KR


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość