Jaka jest dokładna średnica tłoków a ABF-ie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jaka jest dokładna średnica tłoków a ABF-ie
Jak w tytule chodzi mi oczywiście o tłoki STD średnica cylindra z pewnego katalogu to 82,51mm pytam się ponieważ interesuje mnie jaki jest lub powinien być luz między tłokiem a cylindrem w ABF-ie
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP


mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Na temat pasowania można by było książkę napisać.
Z ABFa nie mam w ręku tłoka, ale w przypadku tłoków z audi S2 oryginalny tłok ma 80,98 przy podawanej średnicy cylindra 81. Tłoki na 2 nadwymiar które kupiłem mają dokłądnie 81,48 i są przeznaczone pod rozwiert 81,5.
Z ABFa nie mam w ręku tłoka, ale w przypadku tłoków z audi S2 oryginalny tłok ma 80,98 przy podawanej średnicy cylindra 81. Tłoki na 2 nadwymiar które kupiłem mają dokłądnie 81,48 i są przeznaczone pod rozwiert 81,5.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
poszukałem i znalazłem że w abf-ie tłok ma 82,485 czyli różnica podobna jak u ciebie 0,016mm i to mnie zastanawia rozebrałem kilka silników vw i kilka też widziałem już rozebranych i we wszystkich luz między tłokiem a cylindrem był większy czyżby to było związane z naturalnym zużywaniem się powierzchni tłoka i cylindra ?
z drugiej strony czy taki luz (0,016mm) nie jest aby czasem za mały przecież tłok i cylinder pod wpływem temperatury na pewno minimalnie puchną co wiązało by się z zablokowanie tłoka w cylindrze przy tak małym luzie ?
z drugiej strony czy taki luz (0,016mm) nie jest aby czasem za mały przecież tłok i cylinder pod wpływem temperatury na pewno minimalnie puchną co wiązało by się z zablokowanie tłoka w cylindrze przy tak małym luzie ?
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP


mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości