pomiar mocy po założeniu digi 2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

pomiar mocy po założeniu digi 2

Post autor: mustang877 » pt cze 05, 2009 01:54

o to wynik po założeniu digi 2 (pf) w moim 9A. co sądzicie? czy nie powinno byc ciut więcej po swapie wtrysku?
dodam ze auto hamowane było na seryjnej pompie paliwa a wtryski mam od 1,8T AGU. na seryjnym wtrysku było 136km

Obrazek



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pt cze 05, 2009 07:20

a strojone to było pod 9a ??


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt cze 05, 2009 07:45

AD6 pisze:a strojone to było pod 9a ??
nie było



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » pt cze 05, 2009 10:57

AD6 pisze:a strojone to było pod 9a ??
tak jak Borys mowi. seryjny program, nic nie było zmieniane.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt cze 05, 2009 13:47

Jak seryjny program to moim zdaniem wynik i tak jest zaskakująco dobry :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » pt cze 05, 2009 23:55

bugalon pisze:Jak seryjny program to moim zdaniem wynik i tak jest zaskakująco dobry :)
to ciesze sie bo własnie nie miałem rozeznania jak to jest ze wzrostem mocy po swapie na digi2, tylko jeszcze spalanie jest za wysokie, nie wiem czy to wina wtryskiwaczy, lambdy czy seryjnej pompy?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn cze 08, 2009 20:07

to wina wtryskow i nie wystrojenia ze duzo pali wiec sie nie dziw, a moc zasadniczo po swapie na digi nie rosnie, rosna mozliwosci jej zwiekszania...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » pn cze 08, 2009 23:20

dzięki evolution, zmienie wtryski od PG mam nadzieje ze spadnie spalanie.

[ Dodano: 10 Cze 2009 12:59 ]
wczoraj załozyłem mniejsze wtryskiwacze od g60 ( by paw3ł mk2 GTI),a na dniach przyjdzie sprawne ECU bo tamto bylo upalone wiec moze te spalanie w koncu spadnie.

[ Dodano: 22 Cze 2009 00:27 ]
spalanie w końcu jest w normie po założeniu wtrysków od g60, w trasie przy przedkosci 100- 110km spalił 7,1l/100
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 12:59 przez mustang877, łącznie zmieniany 5 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości