Silnik się gtrzeje po remoncie

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Silnik się gtrzeje po remoncie

Post autor: Marszall » śr maja 27, 2009 08:01

Witam, chciałem spytać czy jest to normalny objaw że silnik po remoncie: (dane nowe panewki główne i korbowodowe, nowe pierścienie, nowe prowadnice zaworowe)
dość szybko osiąga temperature?

Wsumie wskaźnik jest około 90-100 stopni ale węże wodne są naprawde gorące, wystarczy mu 30 min pracy.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr maja 27, 2009 11:41

Ustaw dobrze zapłon, to temperatura spadnie.

[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 11:45 am ]
Ehh rozwalił mnie ten temat. Równie dobrze można napisać coś w stylu

"Wymieniłem opony na Michelin Pilot Sport. Moje obiektywne odczucia to +15% mocy. Zdecydowanie polecam bo naprawdę czuć róznicę !!! - cena 430PLN sztuka"

Żenua ...... W ogole to nawet wynik z hamowni wiele nie da, bo nie ma pomiaru "przed modem".


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr maja 27, 2009 13:57

Ehh rozwalił mnie ten temat. Równie dobrze można napisać coś w stylu

"Wymieniłem opony na Michelin Pilot Sport. Moje obiektywne odczucia to +15% mocy. Zdecydowanie polecam bo naprawdę czuć róznicę !!! - cena 430PLN sztuka"

Żenua ...... W ogole to nawet wynik z hamowni wiele nie da, bo nie ma pomiaru "przed modem".
chyba znów pomyliłeś tematy :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr maja 27, 2009 13:57

bugalon pisze:Ustaw dobrze zapłon, to temperatura spadnie.
+ AFR :bigok: P.S. Bugalon coś chyba reszta Twojego wpisu nie do tego tematu pasuje :green_fuck:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr maja 27, 2009 14:53

aż taki to ma wpyw??
zapon jest ustawiony narazi ena fabrycznej kresce jeśli wiecie co mam na myśli
(wycięcie na podstawie aparatu zaponowego)

dodam że motornia to dól 9A gowica KR walki ABF na osprzecie z PL
zapon rozumiem na 6 st. ma być. A odpala wsumie dobrze

[ Dodano: 27 Maj 2009 23:50 ]
Ok no to tak zapłon na rozgrzanym silniku ustawiony na 6 st. przed GMP, mieszanaka paliwo powietrze badana na lambdzie waha sie na poziomie 0.34-0.65 V
Czyli wszystko tak jak tzreba.

Silnik faktycznie rozgrzewa się szybciej ale nie przekracza temperatury pracy wiec zostaje kwestia dotarcia silnika. :bigok:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości