Urwany zawór w 9A
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Urwany zawór w 9A
Witam, chciałem spytać czy w takim setupie jak dół od 9A głowica od PL i wałki rozrządu od ABF nie powinno być żadnych kolizji?
Bo tak się złożyło że po remoncie silnika i niedługo po odpalenieu urwał sie zawór ssący na drugim cylindrze, po zdjęciu głowicy widać ze każdy zawóer ssący troche dostawał.
Czy miałem coś nie tak poskłądane w silniku czy to poprostu to nie mogło chodzić.
I jeszcze pytanie z racji tego że musze założyć nową głowicę, jaką najlepiej szukać?
Z KR/PL z 9A czy może z ABF'a
dodam że instalacja elektryczna jak i układ wtryskowy pochodą z PL,a.
Bo tak się złożyło że po remoncie silnika i niedługo po odpalenieu urwał sie zawór ssący na drugim cylindrze, po zdjęciu głowicy widać ze każdy zawóer ssący troche dostawał.
Czy miałem coś nie tak poskłądane w silniku czy to poprostu to nie mogło chodzić.
I jeszcze pytanie z racji tego że musze założyć nową głowicę, jaką najlepiej szukać?
Z KR/PL z 9A czy może z ABF'a
dodam że instalacja elektryczna jak i układ wtryskowy pochodą z PL,a.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
z 1.8 czyli KR/PL - tak piszą w temacie "Jak podkręcić 16V małym kosztem".I jeszcze pytanie z racji tego że musze założyć nową głowicę, jaką najlepiej szukać?
Z KR/PL z 9A czy może z ABF'a
kto Ci go remontował? Ja bym obciążył mechanika za złe poskładanieMarszall pisze:po remoncie silnika
pokrzywiły sie czy nie?Marszall pisze:po zdjęciu głowicy widać ze każdy zawóer ssący troche dostawał.
18K4F inside... RWD car :)
raczej nie, porobie foty jak to było ustawione - kropka w kropkęTAZ pisze:Jeden ząb na wałku się pomyliłeś i już biją zawory. Ja pierwszy raz wałki ustawiałem kilkanaście razy zanim znaki się pokryły i zawory nie dotykały tłoków.
niestety remontowałem sam wiec obciązam sam siebie......głównie psychicznieCSR_GTI pisze:kto Ci go remontował? Ja bym obciążył mechanika za złe poskładanie
zawory pewnie nie sa pogięte ale i tak głowica na złom.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
zależy jaka, nie wszystkie były "dobre"CSR_GTI pisze:z 1.8 czyli KR/PL - tak piszą w temacie "Jak podkręcić 16V małym kosztem".
głowica nie była planowana?? Jeśli ma "fabryczna" wysokość to ewidentnie wina wałków, załóż z KRa i nie bedzie problemówMarszall pisze:Czy miałem coś nie tak poskłądane w silniku czy to poprostu to nie mogło chodzić.
I jeszcze pytanie z racji tego że musze założyć nową głowicę, jaką najlepiej szukać?
Z KR/PL z 9A czy może z ABF'a
była planowana, przeze mnie tylko 0.10 mm a wcześniej to nie wiem.
Jak bede miałnową głowicę to ją pomierze i jeśli wyjdzie że duzo jest splanowana to znaczy że te wałki bedą mogły chodzić.
Jak bede miałnową głowicę to ją pomierze i jeśli wyjdzie że duzo jest splanowana to znaczy że te wałki bedą mogły chodzić.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
no właśnie cos nie moge namierzyć, może poda ktoś linka albo zna ktoś ten wymiar? byłbym wdzięczny, bo nie wiem czy drugi raz te same wałki wsadzać.
[ Dodano: 18 Maj 2009 08:02 ]
No i wszystko jasne, pomierzyłem głowice minimalana grubość głowicy mierzona przez otwór na śróbę powinna wynosić 118,1 mm u mnie jest 118,5 mm więc na granicy zjechania
ale to nie głowica była przyczyną, tak jak pisał kolega TAZ wałek ssący jest przestawiony o jeden ząbdo przodu względem wydechowego
tylko nie wiem ja to sie mogło stać bo przy zakładaniu wszystko sie pokrywało i to pare razy kręciłem
[ Dodano: 18 Maj 2009 08:02 ]
No i wszystko jasne, pomierzyłem głowice minimalana grubość głowicy mierzona przez otwór na śróbę powinna wynosić 118,1 mm u mnie jest 118,5 mm więc na granicy zjechania
ale to nie głowica była przyczyną, tak jak pisał kolega TAZ wałek ssący jest przestawiony o jeden ząbdo przodu względem wydechowego
tylko nie wiem ja to sie mogło stać bo przy zakładaniu wszystko sie pokrywało i to pare razy kręciłem
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
no waśnie zero oporów, chyba że walek się przestawil po koizji.
jest wogóle taka możliwość??
a ten wymiar jest i dla abf i dla pl więc chyba waki niemają znaczenia bo wysokości gowic są takie same w obu tych sinikach.
juz sam nie wiem a nie chce popenic tego samego bedu
jest wogóle taka możliwość??
a ten wymiar jest i dla abf i dla pl więc chyba waki niemają znaczenia bo wysokości gowic są takie same w obu tych sinikach.
juz sam nie wiem a nie chce popenic tego samego bedu
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości