Wydech ABF i wszystko o nim
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Zresztą proszę bardzo i tak się nudzę to jest cały ori wydech z ABF-a jedynie bez końcowego tłumika środkowy pocięty bo wykorzystałem go do zrobienia przelotu który i ta po kilku dniach wyleciał środkowy był jak w dwójkach później w mk3 zaczeli montować prostokątny jak to Taz nazwał patelnia
sorki za syf na zdjęciach
[ Dodano: 14 Gru 2009 21:05 ]
Najciekawsza jest ta zwężka na środkowej rurze do 50mm a na oby dwóch końcach powraca z nowu do 55mm ciekawe jaki vw miał w tym cel
sorki za syf na zdjęciach
[ Dodano: 14 Gru 2009 21:05 ]
Najciekawsza jest ta zwężka na środkowej rurze do 50mm a na oby dwóch końcach powraca z nowu do 55mm ciekawe jaki vw miał w tym cel
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 22:06 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
W ABFie to same zweżki są zaczynając od rury dolotowej, przepustnica, kanały ssące w głowicy(Bugalon kiedyś pokazywał fotki), kolektor wydechowy albo portki, rura za katem. Dlatego jak się wyeliminuje zwężki to od razu innym motor
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 22:34 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.
tak jak pisze kolega identycznie mam w PL ori układ, czyli już wiemy jak szły serie.AD6 pisze:Co do ori wydechy w ABF-ie powiem tak ja mam sztukę z pierwszej serii produkcji sierpień 92r jak go sprowadziłem siedział cały wydech ori poza końcowym który był supersprinta i wyglądało to tak wyjście z kata 55mm średnica zewnętrznej rura środkowa wejście 55mm średnica zewnętrznej po czym zaraz zwężenie do 50mm zewnętrznej i na końcu tej rury znowu rozszerzenie do 55mm zewnętrznej po czym środkowy ori z 92r z wejściem i wyjściem 55mm który niestety musiałem wymienić bo strasznie dzwonił i na końcu supersprint dedykowany pod ABF-a też średnicy 55mm co ciekawe kupiłem środkowy polskiej firmy polmostrów i ten też ma wejście i wyjście 55mm średnicy zewnętrznej tak że u mnie praktycznie cały wydech był 55mm poza środkową rurą która miała zwężkę ale na końcu powracała znowu do 55mm
Co do odetkania jak wsadziłęm do PL kolektor od ABF'a po '95 to juz zupełnie inaczej jeździ
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Pany, wyrzucając przed ostatni wydech i wstawiając zwykła rurę czego mogę się spodziewać? Cały wydech seria ABF. Będzie głośniej? Chciałbym żeby było głośniej, ale z domieszką basu, a nie tak wyjąco jakby był pusty wydech.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
gorszy zakres niskich-średnich obr, lepsza góra, przetestowane, ogólnie głupi pomysł, tym bardziej jeśli masz katalizatorskwaros pisze:Pany, wyrzucając przed ostatni wydech i wstawiając zwykła rurę czego mogę się spodziewać? Cały wydech seria ABF. Będzie głośniej? Chciałbym żeby było głośniej, ale z domieszką basu, a nie tak wyjąco jakby był pusty wydech.
Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 23:42 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
w takim razie chyba muszę odpuścić, katalizator jest .LCQ pisze:gorszy zakres niskich-średnich obr, lepsza góra, przetestowane, ogólnie głupi pomysł, tym bardziej jeśli masz katalizator
Za jakiś czas wleci kolektor sportowy i może wtedy wyrzucić ten przedostatni wydech? Dodatkowo wtedy mogę ostatni jakis sportowy wrzucić.
Katalizator jakoś mocno dławi seryjny układ wydechowy?
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- emilson
- Gadatliwa bestia
- Posty: 928
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
- Lokalizacja: lubliniec
- Kontakt:
pierwsze zabawy z wydechem to wlasnie katalizator powinien isc out....jak chcesz
wkladaac 421 to przydaloby sie caly uklad na 2,5 cala zmontowac i dwoch przelotach, zrobic to raz a porzadnie
no i musisz sobie zadac pytanie czy bedziesz szedl dalej w moc walki itp itd...bo mija sie z celem robienieprzelotu bez jakiejkolwiek inwencji w reszte podzespolow pozdrawiam
Proponowalbym ci zamiast katalizatora dac przelotowy tlumik i na koncu jakis dedykowany a na miejscu srodkowego wtedy puscisz sobie rureczke ....na jednym tlumiku nie wysiedzisz dlugo w aucie juz nie jedna osoba sie przekonala ze zdecydowanie za glosno
wkladaac 421 to przydaloby sie caly uklad na 2,5 cala zmontowac i dwoch przelotach, zrobic to raz a porzadnie
no i musisz sobie zadac pytanie czy bedziesz szedl dalej w moc walki itp itd...bo mija sie z celem robienieprzelotu bez jakiejkolwiek inwencji w reszte podzespolow pozdrawiam
Proponowalbym ci zamiast katalizatora dac przelotowy tlumik i na koncu jakis dedykowany a na miejscu srodkowego wtedy puscisz sobie rureczke ....na jednym tlumiku nie wysiedzisz dlugo w aucie juz nie jedna osoba sie przekonala ze zdecydowanie za glosno
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 12:00 przez emilson, łącznie zmieniany 2 razy.
never ending story
No ja mam teraz układ wydechowy na starego typu kolektorze, czyli z zagniatanymi rurkami przy wejściu potrek, seryjne portki, tłumik RM MOTORS 300mm o średnicy 60mm na zewnątrz i 56mm w środku zamiast kata, zamiast patelni mam drugi identyczny tłumik, a końcowy dedykowany SUPERSPRINT do KRa i całość na rurze 56mm wewnątrz. Chodzi to jak Honda ale będzie nieco ciszej bo RM robi też dłuższy tłumik środkowy i będzie miał 470mm. A to już powinno dociszyć ładnie auto. Wrażeń na razie nie mam choć wydaje mi się, że jest lepiej w średnich obrotach.
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Pany, nikt nigdy nie pisze o tym tłumiku co jest zaraz za katalizatorem (taki prosty) czyli nie ma sensu go ruszać? On już sam w sobie jest przelotowy?
[ Dodano: 21 Gru 2009 11:28 ]
TAZ, te tłumiki RM motors jakiej są jakości? Bo w ofercie mają fajne uniwersalne końcowe wydechy i to w dobrej cenie, ale nie wiem jak z jakością i czy się nadają do ABF'a .
[ Dodano: 21 Gru 2009 11:28 ]
TAZ, te tłumiki RM motors jakiej są jakości? Bo w ofercie mają fajne uniwersalne końcowe wydechy i to w dobrej cenie, ale nie wiem jak z jakością i czy się nadają do ABF'a .
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości