ABF turbo

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

p.d1990

ABF turbo

Post autor: p.d1990 » sob maja 09, 2009 12:05

Witam Forumowiczów. Mam mały problem. Ponieważ czytałem forum i znalazłem ze w abf lubią pękać korby nawet w seryjnych silnikach. Czy można jakość wzmocnić korby od abf czy lepiej zainwestować w kute korbowody do turbo. Przy okazji kupna tłoków kutych które odpręża mi silnik chciałbym zainwestować w nowe korby lub stare wysłać do obróbki. Dmuchanie początkowe będzie na poziomie 1 bara potem ciśnienie będzie zwiększone. Moc początkowa jaka chciałbym uzyskać to około 260koni. Powietrze będzie pompowane supercharger-em z serii eaton m90. Moje kolejne pytanie brzmi czy kupować tłoki nad wymiarowe żeby zrobić szlif i było wszystko w porządku. oraz przy okazji nowe panewki zeby mechanik założył. Co możecie mi poradzić silnik ma najechane okolo 150tys i jest z 97roku. Co jeszcze zrobić oprócz ze trzeba wymienić rozrząd i remont głowicy. Gdzie moge zamówic tłoki i korby. Czy firma tomson np by miala takie. Tloki ma lecz korb nie widzialem na st4ronie trzeba bedzie napisac do nich.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32791
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob maja 09, 2009 12:20

Ponieważ czytałem forum i znalazłem ze w abf lubią pękać korby nawet w seryjnych silnikach
pokaż :panna:

po co kombinowac jak kenaj ma komplet abf tubro ~300 ps na swapa w dobrym pieniadzu


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

p.d1990

Post autor: p.d1990 » sob maja 09, 2009 16:06

Tak pisza ze seria duzo nie wytrzyma w abf. Najslapszy punkt to korby wiec zadalem pytanie czy je wymieniac czy nie. Jak nie to kupie tloki i bede mial z glowy na jakis czas do puki nie dozbieram grosza na bardziej powazne modyfikacje.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob maja 09, 2009 23:01

Jak chcesz miec 260 koni to nie potrzeba zmieniać korbowodów. Tylko pełne doładowanie ustaw tak zeby nie pompowała turbina maxa przy 1500 obrotów.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości