kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rumker28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 11, 2009 18:14
Lokalizacja: Chełm

Re:

Post autor: rumker28 » pt paź 28, 2016 21:36

bugalon pisze:
mendrek pisze:Jak weźmiesz do ręki tłok z 9A to zobaczysz ze ma naprawde zaczepiście grube denko. )
Nom, Prawie 5 mm. Już tłok z komarka ma grubsze denko jak 9a. Nie mogę jak czytam takie błędne porady. Gdzie byli moderatorzy, jak to dzieło powstawało? Ja, po latach muszę to poprawiać? A pytanie do moderatorów, czy forum służy aby pomagać swoją wiedzą innym użytkownikom, czy po to aby wprowadzać ich w błąd?



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: Re:

Post autor: golfiarz1 » ndz paź 30, 2016 11:33

rumker28 pisze:
bugalon pisze:
mendrek pisze:Jak weźmiesz do ręki tłok z 9A to zobaczysz ze ma naprawde zaczepiście grube denko. )
Nom, Prawie 5 mm. Już tłok z komarka ma grubsze denko jak 9a. Nie mogę jak czytam takie błędne porady. Gdzie byli moderatorzy, jak to dzieło powstawało? Ja, po latach muszę to poprawiać? A pytanie do moderatorów, czy forum służy aby pomagać swoją wiedzą innym użytkownikom, czy po to aby wprowadzać ich w błąd?

Pomagać . tylko tez trzeba ta wiedze zdobyc i przyswoić w tamtych czasach wszyscy się uczyli . Ja jezdze 5 lat uturbionym KR z tłokami 9A i wytrzymują i dmuchamy w silnik 1,2 bara wiec nie sa tak słabe jak większość wtedy twierdziła i jednym z nich jesteś ty :bajer:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: kkkacper » ndz paź 30, 2016 13:21

golfiarz1, +1..

rumker28, zanim zaczniesz sie modow czepiac to troche utemperuj bajere ;) plus za kolejny taki odkop nie wnoszacy nic do tematu poleci warn!


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: RasPL » ndz paź 30, 2016 16:19

U mnie przy cr 9.5:1 tez z 9a dawaly rade 0.9b choc nowe nie byly i zawsze staralem sie je zabic. w koncu pekl walek posredni :helm:

A pozatym 6lat temu byly inne czasy i inne przedzialy mocy. Jak ktos w 2.0 mial 400 to byl krol a tyle te tloki madrze uzyte wytrzymają.

P.s sprzedam je z checia komus kto chce je zameczyc :hmm:
Ostatnio zmieniony sob sty 14, 2017 16:52 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

FilipGDY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt kwie 12, 2016 22:54

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: FilipGDY » sob sty 14, 2017 14:37

Panowie poprawcie mnie jeśli się mylę.

Jak rozwierce blok PL pod tłoki z 9A z korbami PL i wrzucę wał z 2E to otrzymam normalne 2.0 16V (nie pod turbo, rzecz jasna)?
Te graty po prostu mam i chciałbym z tego złożyć silnik w końcu, bo dwa 1.8 16V które kupiłem niestety mają cylindry w złym bardzo stanie :))



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: RasPL » sob sty 14, 2017 14:47

Tak otrzymasz lecz pamietaj ze kazde połączenie ma swoje pasowanie i sobie najpierw wszystkie elemeny zmierz i sprawdz w jakiejs szlifierni a potem skladaj


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

FilipGDY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt kwie 12, 2016 22:54

Re: kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: FilipGDY » sob sty 14, 2017 15:01

RasPL pisze:Tak otrzymasz lecz pamietaj ze kazde połączenie ma swoje pasowanie i sobie najpierw wszystkie elemeny zmierz i sprawdz w jakiejs szlifierni a potem skladaj
To już oczywista oczywistość :D
Po prostu trzeba było mi potwierdzenia, od kogoś co takie rzeczy robi, niby wyczytałem i powinno być ok, ale kto pyta nie błądzi.
No to może sroka na lato w końcu będzie jeździć po 2 latach bez silnika :D
Dzięki :)



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: Marszall » śr sty 25, 2017 14:04

hola hola zebys sie nie zdziwil. Do wymiany naped pompy oleju oraz do podebrania blok bo sie korby nie mina. Bo tego nikt nie powiedzial.

Ps. ja znam przynajmniej 4 sposoby odprezania 16v na ori gratach z czego wiekszosc budrzetowe


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: RasPL » śr sty 25, 2017 17:36

Ale przeciez nikt pompy zmieniac nie kaze. Ta w 2.0 wydajniejsza itp ale wcale nie musiala by byc wydajniejsza skoro w 1.8 jest slabsza i tez cisnienie i przeplyw gwarantuje. Samo szlifniecie bloku zapewne obok pompy oleju ale takie rzeczy to dremelkiem da rade zrobic nawet jak silnik poskladany do konca :)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: Marszall » śr sty 25, 2017 22:58

napęd do wymiany nie sama pompa, chociaz pompa w 2.0 lepsza. Wałek pośredni trzeba dać z 2.0 bo korba nie minie. lub przerobić ten z 1.8
Do podebrania blok ale nie tylko przy pompie oleju tylko przy sciankach. Zobacz jak robią strokera z 1.8T tam tez trzeba scianki zebrac


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

FilipGDY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt kwie 12, 2016 22:54

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: FilipGDY » czw lut 02, 2017 16:02

Hehe, no dobra, złożę na sztukę najpierw i zobaczę co nie pasuje :) Ew tłoków od ABF'a i wałka pośredniego poszukam i na bloku 2E to złożę który mam w stanie perfekcyjnym. Bo jakoś nie mogę żadnej zdrowej szesnastki znaleźć, która by nie opróżniła mojego portfela :/



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: Marszall » czw lut 02, 2017 20:47

1z panie :bigok:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: RasPL » czw lut 02, 2017 22:47

Za 150pln


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)

Post autor: Marszall » pt lut 03, 2017 00:25

No nie oszukujmy sie obrubka go tez trocbe wyniesie ale za tyle nikt Ci nowego silnika nie zrobi


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości