właśnie pochodzącowboy pisze:czyli co nie podchodzą z tego 2.2T starego ?

10V na 5R jest porównywalne(teoretycznie) do 8V na 4R...
dobra napisze jasno o co mi chodzi:
tak samo jak tłoki z 8V nie pasują do 16V tutaj też może powstać ten problem
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja wiem za ile takie kupiłem nowe na 2 nadwymiar. Mahle - z wyprzedaży zapasów magazynowych w inter-carsie. 1.1K PLN (za tyle były u mnie w domu z przesyłką).olozwirski pisze:Sprezanie na tlokach z S2 to 9.3:1, korby wytrzymuja bezpiecznie 1.5 bara doladowania powyzej 5krpm. I to jest najlepsza droga do zrobienia niezawodnego silnika 1.8 16VT, zadne tam wybierania w tlokach, planowanie i niewiadomo jakie kombinacje. Ile wedlug was powinny kosztowac idealne tloki z S2? Z pierscieniami, swozniami?
nowa uszczelka ma 1.7mm katalogowo... KR i 9A mają inne uszczelki. Przekładka to jest pół środek i jest gó*no wartamendrek pisze:Jest to metalowa uszczelka o grubosci 1.9mm. Gdzie taka dostane do silnika kr i 9a oraz abf moze ktos wykonuje na zamówienie. Do takiej uszczelki nie stosuje sie innych uszczelek.
Jak weźmiesz do ręki tłok z 9A to zobaczysz ze ma naprawde zaczepiście grube denko. Obliczasz jakie podebranie w denku musisz zrobić zeby uzyskać stopień sprężania który planujesz, zawozisz tłoki do dobrego tokarza, robisz podebrania i gotowe. Pamietaj tylko, że istotne jest wyważenie tłoka i nie możesz sobie podbierać jak Ci tam wygodniej, trzeba wiedzieć w którym miejscu podbierać i jakiego promienia podebrania użyć.mendrek pisze:Tylko ze ja mam cale auto z 9a wiec bym musial kupywac blok od kr. Nie kombinuje. Podobno graty od s2 pasuja do kr a ja mam 9A silnik. Jakos niektórzy daja przekladki i wytrzymuje. Moze ktos powie jak odprezyc wiem ze evoluszyn cos wspominal o obróbce tloka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości