chodzi o ustawienie właściwe wałków, takie jak ma być seryjnie(lub nie, nie wiem jak to ma się do sportowych), jak to zrobić, silnik ABF
dokładnie temat założyłem tutaj(przepraszam modów, ale tam nikt nie wie, licze na speców, którzy tutaj są najczęściej aktywni):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=230759
dzięki koledzy
ustawienie rozrządu na wałkach sportowych pomocy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ustawienie rozrządu na wałkach sportowych pomocy
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 00:01 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Powiedz nam jakie te wałki? Silnik na sportowych wałkach czasem wymaga podniesienia obrotów biegu jałowego. ABF z tego co już GTO pisał wymaga korekty softu. Jeżeli dał za duże wałki to może być tak że moc będzie dopiero gdzieś wysokog-zone pisze:wczoraj kolega wymieniał sobie wałeczki na sportowe, wszystko robił dokładnie jak nalezy, ustawił krzywki tak samo jak były w seryjnych itd, auto po odpaleniu, zaczelo przebierac, nie pracuje rowno na jałowym biegu, czuć troche wieksza moc ale nie jest to wielka roznica, obroty skacza na jałowym dosyc sporo, czuc jakby sie przyduszal, zaraz pracuje dobrze i dalej sie dusi... nie wiem co robić, jakie pomysły?? co można było zpieprzyć przy tym, silniczek to znany ABF 16v 2.0
Pozatym cuda to sie nie dzieją... ostre wałki mają to do siebie że pracuje troche inaczej na wolnych obrotach Paliwa musi być wiecej bo zasysa więcej dzięki takim wałkom - zmienia sie stosunek paliwo:powietrze.
Tak samo jakbyś odelżył koło zamachowe znacznie - wtedy silnik też musi mieć podniesione obroty biegu jałowego zeby wyrównać cykle.
18K4F inside... RWD car :)
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Najważniejsze pytanie to o czasy tych wałków. Jeśli są na poziomie 268 to nie powinno być kłopotów zeby seryjny soft to obsłużył (mowa o równomiernej pracy a nie o maksymalnym wykorzystniu potencjału).
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Każdy producent wałków znaczy je w sposób podobny do oryginału (na kółkach łańcuszka). Są tam kropki, kreski lub inne podobne znaki, które mają się pokryć podczas ustawiania wałków względem siebie.g-zone pisze:montowaliśmy 268 st, dwa pytania:
- gdzie znaleść właściwe ustawienie wałków na necie? (chcemy sprawdzić czy sa dobrze)
-czy na 276 st da się jezdzić bez wysterowania ecu?
Na 276 da sie jezdzic, ale nie da sie wykorzystać pełnego potencjału i mogą byc kłopoty z wolnymi.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości