Witam chciałem zrobić sobie odmę coś na wzór tej co siedziała w ABF-ie od GTO wiem że poprawnie powinna być ona zrobiona trochę inaczej powinna miecz osobny dopływ wyżej i osobny spływ niżej dopływ wiadomo wezmę z oryginalnej odmy ale gdzie od silnika podłączyć spływ muszę coś takiego zrobić ponieważ teraz mam rurkę luzem i jak kręcę pod odcinkę (czyli prawie cały czas ) to mi wywala nią olej jak jeżdżę w miarę spokojnie to jest wszystko ok. i jeszcze może pytanie do GTO jak się sprawdzała tak wykonana odma jak w waszym ABF-ie czyli z jedną rurką wiadomo dużo łatwej jest to wykonać ??
odma ABF
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
odma ABF
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
TAZ, ok ale jak to zamontować co do czego ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Wlot dajesz albo bardzo nisko, albo w połowie zbiorniczka. Możesz też dać wlot od samego dołu, ale wtedy cały wąż odmy musi mieć spadek żeby olej spływał. W środku takiego zbiorniczka masz siatkę stalową żeby wyłapywała drobiny oleju i żeby silnik ich nie zasysał do układu ssącego. Zamiast filterka możesz z powrotem podłączyć to z układem ssącym. Tu decyduje zazwyczaj ekologia lub brak ekologii.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości