[mk2] SWAP ABF mk2 Kilka pytań

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw kwie 02, 2009 21:06

dm414 pisze:a jak z wydechem. chce założyć od razu kolektor ta technics czy coś takiego i jak go założę to połączę sie bez problemu z katem który teraz jest w aucie?
a co z sondą lambda i przepływomierzem??
ABF przepływka :bajer: Wydech cały od 16V albo custom najelpiej - o średnicy rur już było 55-60mm. Osprzęt z ABF'a dajesz komplet więc Lambda nie w kolektorze ale przed katem lub w tych okolicach jeżeli kata niema.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » czw kwie 02, 2009 21:13

czy może ktoś mi napisać co jeszcze potrzebuje do silnika z abfa, przyjmując ze zostawiam ath i hample, bo wychodzi mi że:
-silnik z całą górą
-alternator
-pompa wody i wspomy
-komp z wiązką
-wkład pompki z pfa
-rozrusznik z abfa
-cały wydech z 16v? może być z kr-a?


wspomagania mogę zostawić z rp tylko pompe zmieniam?
a jak sprawa z zapłonem?
chłodnicę z czego dać?
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 21:14 przez dm414, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw kwie 02, 2009 21:21

dm414 pisze:cały wydech (...) może być z kr-a?
teoretycznie tak...
dm414 pisze:wspomagania mogę zostawić z rp tylko pompe zmieniam?
pompa powinna pasować ta co jest tylko mocowanie inne będzie
dm414 pisze:a jak sprawa z zapłonem?
znaczy jaka sprawa? Wsio z ABF. Zapłon sterowany elektronicznie a aparat w głowicy napędzany po wałku wydechowym.

Jaką teraz masz chłodnice... może starczy?


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » czw kwie 02, 2009 21:28

chłodnica to jest jakaś z diesla, taka dosyć duża,
kurde wygląda tak prosto ciekawe jak w rzeczywistości będzie


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » pt kwie 03, 2009 21:49

poczytałem tu troche i tak...
motor musisz mieć kompletny bez sztukowania (altek kompy instalka aparat zapłonowy itp)
jeśli chodzi o wydech to moze być od ABF-a albo od mk2 16v
kolektor z PL KR podejdzie.. jak z ABF-a to trzeba rzeźbić z dwururka bo 5 bieg nie wejdzie..
poduszka z przodu poliuretan albo na stale z alu bo zaraz wyrwie..
skrzynka podejdzie twoja ale żeby to było jak trzeba to daj 2Y lub coś podobnego..
co do bicia o maske to trzeba tak ustawić motor żeby nie bił o maske i nic rzeźbić nie trzeba...
hample 256 do ori ABF-a wystarczą spokojnie...
chłodnica ta średnia daje rady spokojnie nie trzeba nic więcej
wspoma najlepiej zrobić tak że pompa od mk3 i reszta z mk2 wszystko pasi
rozrusznik moze być od ABF-a ale z mk2 też podejdzie


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
Bady_Jesus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 14:04
Lokalizacja: Mszana Dolna, Kraków
Kontakt:

Post autor: Bady_Jesus » sob kwie 04, 2009 01:22

Jestem dopiero co po swapie:) jak czegoś nie wiesz to dzwoń 509 89 29 29:)

pozdro


Końca nie ma nigdy... Squad:)

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » sob kwie 04, 2009 12:32

koło zamachowe zostaje z abfa?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » sob kwie 04, 2009 14:09

dm414 pisze:koło zamachowe zostaje z abfa?
pod skrzynie typ 020 nie...
ten zamach tylko go zabija... daj całe sprzegło z tego co masz obecnie albo jak pójdzie 2Y to tarcza na gruby wałek i wszystko będzie oki


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » ndz kwie 05, 2009 19:16

czyli przyda się klucz dynanometryczny do przykręcenia zamachu.
z jakim momentem ma być to dokręcone ?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
Much77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Much77 » pn kwie 06, 2009 21:16

z tego co u siebie teraz rzezbie to kolektor mam ori z abfa z portkami i 5 bieg wchodzi aligancko nic nie haczy a tez nic nie robilem,skrzynia 020 AUG
poduchy dalem wszystkie 3 nowki,sanki zostaly stare z mk2,polosie te co byly z pfki
zreszta skrzynia jest ta sama w sumie,tlumiki dwa ostatnie nowe z KR kata i srodkowego tlumika nie bedzie wcale,chlodnica stara zostala,pompa wspomagania z abfa
ogolnie nie ma na razie wiekszych problemow jako takich ale jak cos to pytaj,jak bede mogl pomoc to jak najbardziej


Co to za golf tak wsciekle szoł?????

mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » pn kwie 06, 2009 21:22

Much77 pisze:siebie teraz rzezbie to kolektor mam ori z abfa z portkami i 5 bieg wchodzi aligancko nic nie haczy a tez nic nie robilem,skrzynia 020 AUG
nie bardzo to jest możliwe bo jak masz kolektor z ABF-a to on jest bardziej w dół pociagniety i jak masz z dwururki wystajace łączniki elestyczne na bok to o to właśnie wadzi mechanizm cięgna przy 5 biegu... chyba ze ktoś już ci tam coś pogrzebał z dwururką...


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
Much77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Much77 » pn kwie 06, 2009 21:23

tu masz jeszcze kilka odpowiedzi na twoje pytania,tez sie nimi sugerowalem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113823

[ Dodano: 06 Kwi 2009 21:24 ]
przemoGTI pisze:chyba ze ktoś już ci tam coś pogrzebał z dwururką...
a tego to niewiem ale jutro zrobie foty to bedzie widac
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 21:24 przez Much77, łącznie zmieniany 1 raz.


Co to za golf tak wsciekle szoł?????

mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » śr kwie 08, 2009 22:24

ja i tak planuje wsadzić sportowy kolektor w stylu ta-technics

jaką prędkość można rozwinąć w abfie z ath?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » czw kwie 09, 2009 00:59

teoretycznie przy kołach 185/55/14 przy 6500obr 261km/h a ile realnie dal radę to nie mam pojęcia


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości