Glowica 1,8 16v PL i Blok 2.0 8v 2e

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Glowica 1,8 16v PL i Blok 2.0 8v 2e

Post autor: ManiekGLS » czw mar 26, 2009 17:09

Witam mam 2 takie silniki i zastanawiam sie czy nie zalozyc glowicy od PL do bloku 2e poniewaz 2e i 9a/abf maja takie same bloki,pewnie bylby przyrost mocy i teraz pytanie czy przypasuje??Cos slyszalem ze tloki sa inne i zawory z 16v beda uderzac w tloki ktos to praktykował??


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw mar 26, 2009 17:14

Zdejmij głowice i porównaj sobie tłoki. Przelicz też komory spalania, żeby po zmontowaniu nie wyszło, że masz 13:1 i stukowe rozwali tłoki.



Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » czw mar 26, 2009 18:22

TAZ, Nie chce rozbierac silnikow bez sensu dla tego pytam czy ktos praktykował....

A jak obliczyc komory spalania?


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw mar 26, 2009 19:13

ManiekGLS pisze:zastanawiam sie czy nie zalozyc glowicy od PL do bloku 2e poniewaz 2e i 9a/abf maja takie same bloki,pewnie bylby przyrost mocy i teraz pytanie czy przypasuje??
Duża rzeźba, nie opłacalne



Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » czw mar 26, 2009 20:21

toffic, Czemu nie placalne??duzo roboty nie jest przelozyc glowice :bigok:


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw mar 26, 2009 21:39

No ale samo zalozenie glowicy to nie wszystko. Jeszcze trzeba dac odpowiednie tloki, np. ABF, zmienic kolko rozrzadu na wale, przerobic listwe paliwowa i jeszcze cos wyjdzie o czym zapomnialem.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw mar 26, 2009 21:57

....wałek pośredni, pompe oleju z napędem, aparat, kolektor wydechowy, dolot, osłony na rozrząd....... niekończąca się lista



Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » czw mar 26, 2009 23:37

toffic, po co aparat??po co kolektor wydechoy??skoro doly 2e i PL sa takie same


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw mar 26, 2009 23:38

taniej i duzo szybciej kupic calego 16v i wlozyc


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » czw mar 26, 2009 23:40

olozwirski, przeciez tloki juz sa w bloku dla tego pytam czy podejdzie bez ruszania tlokow bo oby 2 silniki sa po remoncie i maja najechane pl 3tys a 2e 5tys

[ Dodano: 26 Mar 2009 22:41 ]
evolution, ale ja mam 2 kompletne silniki o to chodzi cale przody aut o tak moge je odpalic jeszcze normalnie


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw mar 26, 2009 23:45

ManiekGLS pisze:mam 2 kompletne silniki
:panna: to wsadzaj PL'a i nie marudź... po za tym to jest już co najmniej piąty temat o przeróbce 8V na 16v


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » czw mar 26, 2009 23:52

zakladam digi II do PL i chcailme dol tez od 2.0 bo te 129km mnie nie robi bo zmieniac z 122km na 129km babrac sie to nie warto wiec jak robic to troche wyzej.

[ Dodano: 26 Mar 2009 22:54 ]
Pytam sie bo kiedys goscie na spocie od tunow silnika mowili ze do 2e zalozyc glowice od 16v turbo i bujnie do 250ps wiec chcialme sie dowiedziec cos wiecej o tym.


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw mar 26, 2009 23:55

ManiekGLS pisze:babrac sie to nie warto
ManiekGLS pisze:glowicy od PL do bloku 2e
tak jak to określiłeś... babrać sie w to nie warto...


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » pt mar 27, 2009 01:21

CSR_GTI, Nie warto w sensie ze teraz mam 122ps a chce dlubnac PL zeby miał ponad te 129ps


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości