Mam dwie, jedną z 9A, drugą z ABFa. Już na oko widać, że mają one inaczej ukształtowane komory spalania. Która z komór jest lepsza do turbo? Na której będzie mniejsze prawdopodobnieństwo wystąpienia spalania stukowego?
Głowice sadzam na blok 1.8.
Która głowica lepsza to 16VT
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Która głowica lepsza to 16VT
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ale jakimś logicznym kryterium sie posłuzyłeś? Bo wg. mnie ta z 9A ma bardziej pojemną komorę spalania (brak nadlewów w końcówkach). Nie mierzyłem pojemności komór jeszcze, sprawdzę to przy najbliższej okazji. Problemem są tylko podebrania w zaworach z ABFa (podstawa grzybka jest wybierana). Podebrania wchodzą w skład pojemności komory i nie wiem czy to nie zaburzy całego obrazu.toffic pisze:Ja wybrałem tą z ABFa
Tą z ABFa mam w trochę lepszym stanie, ale to nie ma znaczenia bo i tak do kompletnego remontu to pojdzie. Jakies konkretne atuty za ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Komory w glowicy na pewno nie bede ruszal Widzialem glowice coobcia po obrobce komory spalania i efekty jakie potem sie z tym wiazaly (zdrowo stukalo nawet przy bardzo delikatnych zaplonach)wojti pisze:niema co patrzeć na to która, ma być taka aby kanały ssące były najszersze i komore trzeba i tak wybierać zniwelować te górki co wystają ponad zawory i całośc komory wyszlifować dopiero to daje efekt , a co do stuków to wysokooktanowe paliwo ( 99+) i dobre wystrojenie całości.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości