ABF + Eaton M45 + duzy IC...

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

ABF + Eaton M45 + duzy IC...

Post autor: punkvw » ndz lut 22, 2009 14:41

witam, pod maska jak w temacie i jedno pytanie....jak bym nie kombinowal i nie patrzal na graty jakie posiadam wychodzi mi zeby zrobic caly dolot tj. od filtra do przepustnicy 3" - 75 mm. Czy to aby nie za duzo ????
dzieki za pomoc................



Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » ndz lut 22, 2009 23:06

Nie miałem styczności z takim połączenie ale ... (nie wiem ja masz to upchane pod maską)
m45 był do 1.8 , 2.0 ?? wiec jesli zaczniesz zwiekszać średnicę orurowania na całym układzie to niepotrzebnie zwiększysz litraż całej instalacji a ten kompresor nie ma znowu jakiegos niewiadomo jakiego powera :) , na mój gust to przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego . pozatym jesli masz to dobrze rozłozone a kuler chłodzi to nie powinieneś martwic sie umiejscowieniem filtra .
Jedynie to większa średnica ma sens na drodze filtr -> wejście kompresora
pozdro
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 23:08 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » śr lut 25, 2009 20:53

nie upieram sie nad taka srednica......mam poprostu wszystkie graty takie czyli 75mm.
ale dzieki..............


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » czw lut 26, 2009 20:53

No ja Cie tez nie przekonuje na siłe :D pamietam jak to było przy turbo ze te srednice sie redukowało i skracało zeby dziury nie było. Kompresor ma inna charakterystyke ale pewien jestem ze spadnie ci boost . jeżeli tam masz jakieś ciekawe graty to najwyżej pomyśl nad zmiana przełożenia w eatonie .
Na forum była kiedyś cordoba 2d ABF + kompresor . może tam sie czegoś dowiesz dokładniej

Powodzenia


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości