witam, pod maska jak w temacie i jedno pytanie....jak bym nie kombinowal i nie patrzal na graty jakie posiadam wychodzi mi zeby zrobic caly dolot tj. od filtra do przepustnicy 3" - 75 mm. Czy to aby nie za duzo ????
dzieki za pomoc................
ABF + Eaton M45 + duzy IC...
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Nie miałem styczności z takim połączenie ale ... (nie wiem ja masz to upchane pod maską)
m45 był do 1.8 , 2.0 ?? wiec jesli zaczniesz zwiekszać średnicę orurowania na całym układzie to niepotrzebnie zwiększysz litraż całej instalacji a ten kompresor nie ma znowu jakiegos niewiadomo jakiego powera , na mój gust to przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego . pozatym jesli masz to dobrze rozłozone a kuler chłodzi to nie powinieneś martwic sie umiejscowieniem filtra .
Jedynie to większa średnica ma sens na drodze filtr -> wejście kompresora
pozdro
m45 był do 1.8 , 2.0 ?? wiec jesli zaczniesz zwiekszać średnicę orurowania na całym układzie to niepotrzebnie zwiększysz litraż całej instalacji a ten kompresor nie ma znowu jakiegos niewiadomo jakiego powera , na mój gust to przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego . pozatym jesli masz to dobrze rozłozone a kuler chłodzi to nie powinieneś martwic sie umiejscowieniem filtra .
Jedynie to większa średnica ma sens na drodze filtr -> wejście kompresora
pozdro
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 23:08 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
No ja Cie tez nie przekonuje na siłe pamietam jak to było przy turbo ze te srednice sie redukowało i skracało zeby dziury nie było. Kompresor ma inna charakterystyke ale pewien jestem ze spadnie ci boost . jeżeli tam masz jakieś ciekawe graty to najwyżej pomyśl nad zmiana przełożenia w eatonie .
Na forum była kiedyś cordoba 2d ABF + kompresor . może tam sie czegoś dowiesz dokładniej
Powodzenia
Na forum była kiedyś cordoba 2d ABF + kompresor . może tam sie czegoś dowiesz dokładniej
Powodzenia
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości