Podstawka pod filtr oleju firmy mocal

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

Podstawka pod filtr oleju firmy mocal

Post autor: Paweł Włodek » wt lut 17, 2009 13:04

Witam mam pytanie mam chłodnicze oleju z mk1 plus przewody ale nie mam reszty a znalazłem na allegro taką podstawke którą montuje sie zamiast starej chłodniczki czyli tego wymiennika ciepła i zastanawiam czy zda to egzamin.Tutaj link do tego.
http://www.allegro.pl/item547101907_pod ... mocal.html


Gazo_gti kr

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt lut 17, 2009 16:18

Do montażu niezbędna jest przejściówka do zamocowania do danego modelu auta - przejściówki takie też mamy w sprzedaży do wszystkich popularnych aut.
cytat z aukcji więc pisz do nich i sie pytaj :bigok: Wyposażona w termostat czyli chyba bezpieczna - tak jak pisza w aukcji niewychłodzi bardziej niż powinno.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt lut 17, 2009 16:39

ja mam taką podstawke zamontowana zamiast wymiennika woda-olej narazie moge powiedziec tylko ze wykonanie jest ok nie smierdzi tandetą ( silnik w któtym jest zamontowana jeszcze nie ruszył) do zamontowania wykorzystałem stara rurkę trzeba było ją przyciąc i zespawac jeszcze była potrzebna tulejka koszt dotoczenia 10zl



Paweł Włodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24

chłodniczka

Post autor: Paweł Włodek » wt lut 17, 2009 17:40

ok wielkie dzieki mam jeszcze jedno pytanie chlodnica z mk1 podejdzie bez problemu do mk2 kr moge miec cał komplet


Gazo_gti kr

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: chłodniczka

Post autor: Klikux » ndz lut 22, 2009 20:31

Paweł Włodek pisze:ok wielkie dzieki mam jeszcze jedno pytanie chlodnica z mk1 podejdzie bez problemu do mk2 kr moge miec cał komplet
podejdzie



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lut 25, 2009 23:29

Chłopaki jak już jesteśmy przy podstawkach do mocowania oleju to może ktoś wie do czego jest taki jakby zaworek wkręcany w podstawę filtra od strony bloku??

Bo jak podstawę odkręcałem od silnika to mi ten zaworek wypadł:/


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr lut 25, 2009 23:54

hmm z tego co się domyślam i pamiętam to jest zaworek zwrotny żeby olej z czapy nie cofał całkiem do miski ale on się wkręca w podstawę może sie wykręcił albo się rozpadł...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lut 26, 2009 00:30

tak jak kolega wyżej napisał, zaworek zwrotny zapobiega"cofaniu" się oleju z góry silnika, nie sugeruj się często wypada, sam nie wiem dlaczego



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw lut 26, 2009 08:11

tzn. wystarczy go wkrecic i dalej bedzie hasało?

a jak sie wykreca to mogły byc problemy z podawaniem oleju??


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości