[mk1]Problem z półośkami
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk1]Problem z półośkami
Witam,
Przerzuciłem ABFa+skrzynie z mk3 do mk1. I mam problem z lewą półośką. Półośka jest chyba od DX'a. Przegub wewnętrzny 100mm od czegoś tam założony na tą półośkę. Po założeniu wszystkiego pojeździłem kilkanaście minut względnie ostro i zmieliłem wewnętrzny przegub... Jeszcze raz wszytko poskładałem i wygląda na to że półośka z przegubami jest za długa...
I teraz kilka pytań:
1. Czy są jakieś półośki plug&play do mk1 z ABF i skrzynią na linki od mk3 pod flasze 100mm, jeśli tak to od czego? mk1 cabrio 1.8, GTI(tylko który, z ETOSa wynika, że nie było pod 100mm...)
2. Ktoś miał już taki problem i jak sobie z nim poradził?
3. Czy długość/szerokość przegubów wewnętrznych, zewnętrznych i półosiek się różni w tych pod flasze "100mm" od "90mm"?
Ps. Poduszki silnika i skrzyni poszły dwie org od mk1 (prawa i przednia) i dwie customowe.
Już nie mam już pomysłów jak to rozwiązać...
Pozdrawiam
Przerzuciłem ABFa+skrzynie z mk3 do mk1. I mam problem z lewą półośką. Półośka jest chyba od DX'a. Przegub wewnętrzny 100mm od czegoś tam założony na tą półośkę. Po założeniu wszystkiego pojeździłem kilkanaście minut względnie ostro i zmieliłem wewnętrzny przegub... Jeszcze raz wszytko poskładałem i wygląda na to że półośka z przegubami jest za długa...
I teraz kilka pytań:
1. Czy są jakieś półośki plug&play do mk1 z ABF i skrzynią na linki od mk3 pod flasze 100mm, jeśli tak to od czego? mk1 cabrio 1.8, GTI(tylko który, z ETOSa wynika, że nie było pod 100mm...)
2. Ktoś miał już taki problem i jak sobie z nim poradził?
3. Czy długość/szerokość przegubów wewnętrznych, zewnętrznych i półosiek się różni w tych pod flasze "100mm" od "90mm"?
Ps. Poduszki silnika i skrzyni poszły dwie org od mk1 (prawa i przednia) i dwie customowe.
Już nie mam już pomysłów jak to rozwiązać...
Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedzi
Właśnie się nad tym zastanawiam, ale były one tylko po 84 i nie wiem czy nie są przypadkiem dłuższe niż te od mk1wawel pisze:SPRÓBUJ ZAŁOŻYĆ PÓŁOSIE OD SCIROCCO 16V POWINNO WSZYSTKO GRAĆ.SCIROCCO 2 MA PODWOZIE IDENTYCZNE JAK GOLF MK1. MIAŁEM KIEDYŚ TAKIE KR ORYGINAŁ BEZ PRZERÓBEK I TAM WŁAŚNIE TEŻ BYŁY WIĘKSZE PRZEGUBY I GRUBSZE PÓŁOSIE. POZDRO!
Właśnie coś takiego zrobiłem i nie dało rady... czy długość półośki się różni w GTI i nie GTI? Ew. jest jakieś inne mocowanie wewnętrznego przegubu? Teraz mam dwie ośki jedna od 1.5 druga od 1.8 DX i wyglądają identycznie... i czy przegub zewnętrzny się czymś różni w GTI i nie GTI?GTO pisze:półoski z mk1 gti + przeguby wewn. setki dobrze poskładane.
a co za różnica ? 2Y też ma setki, jedyna słuszna skrzynia na 90tki to skrzynia z mk1 gti 5bieg, 7A chyba ale nie jestem pewien, ma przełożenia identyczne jak 2Y , jest na cienki wałek i jest na 90tki, w tym problem ze chodzą one od 500zł w gorę i ciężko je znaleźć.przemoGTI pisze:trzeba było dać skrzynie 2Y typ 020
i miałbyś po problemie... kolega też tu miał taki problem i z tego co wiem to zmienił flansze w skrzyni na 90 i nie wiem z czego półosie ale bodajże z scirocco i mu do jeździ..
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 08:23 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
tak dokłądnie ale nie o to mi tu chodziło tylko ktoś kiedyś pisał na jakimś forum że bodajże była różnica w typie skrzyń między 020 a 02A i też montował jakiś motorek do mk1.. bodajże chodzi o jakiś 1cm.. już dokładnie tez nie pamietam ale wiem że pisał cos że zmienił nna typ skrzyni 020 i potem wszystko mu podeszło.. ale to już musiałby wypowiedzieć sie ktoś bardzie w temacie mk1...GTO pisze:a co za różnica ? 2Y też ma setki
a ta skrzynka to 9A i 5 min dłuższaGTO pisze:7A chyba ale nie jestem pewien, ma przełożenia identyczne jak 2Y
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości