Strona 3 z 4

: sob sie 15, 2009 15:48
autor: LCQ
zostaw lepiej sobie ten 1,6 w spokoju, chyba że masz grubsza kase to wtedy konkretnie, myslisz ze simote kupisz i bedzie dobrze? myśle że jak wydechu nie ruszysz właściwe to jeszcze stracisz na elastyczności

: sob sie 15, 2009 22:07
autor: Leesec
wydech tez bym zrobil tylko ze ostatnio w poprzednim samochodzie mialem przelot i bylo glosno hehe a w tym nie chce robic takich manewrów czemu sam dolot simoty ma pogorszyc ??

: ndz sie 16, 2009 18:31
autor: LCQ
bo seryjny dolot jest zbudowany pod reszte, zyskasz tylko w wysokich obrotach, ale stracisz napewno sredni zakres, chcesz cicho to daj komorowy tłumik środkowy zostaw kat out

: ndz sie 16, 2009 18:43
autor: Leesec
ten dolot jest mocowany w standardowe miejsce wiec pod standardowe uchwyty chce go kupic zeby zalatal tzn dziure obrotowa

: czw wrz 03, 2009 09:25
autor: kojot 49
tak sie prezentuje u mnie dolot ale odgłos z niego jest niesamowity,
palki mnie zatrzymały i im wmówiłem ze kolektor mam dziurawy hehe czepiali sie do wydechu
Obrazek

: czw wrz 03, 2009 19:48
autor: Mateusz74
Mam pytanie.Dlaczego w przypadku zastosowania stożka, odmę nie podłącza się do dolotu?Czy to jest ograniczone tylko brakiem wejścia do nieoryginalnej rury dolotowej?

A co do zastosowania tylko samego dolotu na stożku to powiedzmy sobie szczerze.Niektórzy twierdzą że coś tam daje.Ja twierdzę że nie :grin: .Jeżeli chodzi o 1-2KM to jest to błąd hamowni (moje badania wahały się w takim zakresie) i jak ktoś nie chce już więcej zainwestować w piecyk to niech wypruje z golfiny wszystko co zbędne,łącznie z tapicerką.To obniży masę i na pewno poprawi dynamikę :jezor: .W końcu najważniejszy jest wynik dzielenia masy przez moc.Widziałem VR6 bez środka, tylko z fotelem dla kierowcy i wynik tego zabiegu był imponujący-ok 1050 kg! Chylę czoło przed tym gościem.

: czw wrz 03, 2009 19:55
autor: kojot 49
A chciał byś mieć dolot i przepustnice olejem zarzygano,
odma podaje opary przez filtr spowrotem do komory spalania

: czw wrz 03, 2009 20:05
autor: tirsone
Mateusz74 pisze:Mam pytanie.Dlaczego w przypadku zastosowania stożka, odmę nie podłącza się do dolotu?Czy to jest ograniczone tylko brakiem wejścia w nieoryginalnej rury dolotowej?
kojot 49 pisze:A chciał byś mieć dolot i przepustnice olejem zarzygano

dokładnie : ) Ja też mam to gdzie indziej podpięte :)

: czw wrz 03, 2009 20:24
autor: Mateusz74
Ja tam nie widziałem u siebie zarzyganej przepustnicy a jak nadmiernie wali olej z odmy to znaczy że piec już ma przedmuchy na tłokach i czas robić remoncik a nie za dłubanie się brać :helm:

: czw wrz 03, 2009 20:30
autor: kojot 49
to po co pytasz jak wiesz :grrr: i głowę zawracasz

: czw wrz 03, 2009 20:33
autor: Mateusz74
Oki panowie, przepraszam że się czepiam ale myślałem że jest inny powód tego zabiegu.

: śr gru 23, 2009 17:02
autor: Splo
www.mtuning.pl w dziale uklad dolotowy-short ram na ostatnies stronie jest dedykowany dolocik da abfa:)

: śr gru 23, 2009 17:27
autor: LCQ
Splo pisze:www.mtuning.pl w dziale uklad dolotowy-short ram na ostatnies stronie jest dedykowany dolocik da abfa:)

testowałem ten shit :goof: śmiech na sali, niech nikt tego nie kupuje

: śr gru 23, 2009 18:09
autor: Rapcio
a ja mam pytanko od czego jest ten czujnik w dolocie zaznaczony na zdjeciu ? bo u mnie nie jest on podlaczony w dolot tylko sobie wisi koło kielicha :P i tak jezdze cały czas... :bajer:

ObrazekObrazek