swap digi 1 16v problem

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

swap digi 1 16v problem

Post autor: gumiś » śr gru 24, 2008 01:50

witam problem po przejsciu na digi 1,nie pokazuje tem wody,wtyczka niebieska wpięta w czujnik,i silnik nie wkreca sie na obroty,ale jak odłacze swicze obroty ida wyzej ale kreci moment do odcinki,gdzie szukać przyczyny,pomoc :panna:



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr gru 24, 2008 13:27

pomógłbym Ci ale Ty w ostatnim temacie nawet nie odpisałeś czy przydało Ci się to co napisałem czy nie....


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » śr gru 24, 2008 13:40

gumiś pisze:nie pokazuje tem wody
a gdzie ci ma ją pokazywać?? zapodaj fotki jak to masz zrobione.. to prędzej sie da coś zdiagnozować... a copot regulowałeś coś?


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr gru 24, 2008 13:54

Copot ma nie regulowany, według niego za temp odpowiedzialny jest niebieski czujnik i w switchach ma jeden przewód nie podpięty. Już go nakierowałem i czekam na efekty mojej edukacji :grin:



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » śr gru 24, 2008 17:03

zrobione,namieszane było w swiczach kolega taz wszysko wytłumaczył i jest dobrze,dzieki za pomoc :grin: ,tirsone oczywiście ze przydała sie twoja odpowiedz,poszły punkty :pub:



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » śr gru 24, 2008 17:39

edukacja zdała sie być dobra..TAZ,
gumiś, to już tak ode mnie dobrze pozaślepiaj wyjścia z kolektora ssącego bo im wyższe podciśnienie w kolektorze tym lepiej...


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości