głowica 1.8 KR/PL

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czarek1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
Lokalizacja: Stalowa Wola

głowica 1.8 KR/PL

Post autor: czarek1982 » pt gru 12, 2008 12:24

Cześć

Chlopaki mam możliwość do mojej PLki wstawić głowicę rodem z KR.

Napiszcie jak to wygląda w praktyce i jakie są różnice?

btw.buszowałem po forum i znalazłem np że warto do głowicy z PL wsadzić wałki z KR, ale to sobny temat, bo ja mam głowice w całości.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt gru 12, 2008 12:40

daj foto tej głowicy z KRa od strony komory spalania



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt gru 12, 2008 15:21

Te głowice są takie same. Nie ma żadnych różnic. Toffic dobrze pisze, daj fotke :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

czarek1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: czarek1982 » pt gru 12, 2008 15:25

cześć

niestety nie mam fotek ani jednej ani drugiej glowicy -

plus jest taki ze ta glowica z KRki jest po remoncie, a w mojej się odzywają już popychacze-któreś z tych środkowych


PS. jak byście mogli, to podeślijcie info- dziś mam się z gościem spotkać zaraz po pracy i dać znać kolo 17

PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?

PS3 Na co mam zwrócić uwagę jak będę oglądał tą głowicę ?
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 15:59 przez czarek1982, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt gru 12, 2008 16:41

czarek1982 pisze:PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?
bo KR ma wieksze wałki co daje lepszy współczynnik napełnienia a co z kolei daje większy power. PL ma mniejszy wałek ssacy i to jest jedyna różnica w głowicach.

Głowice takie same tak jak wszyscy piszą...

[ Dodano: Pią 12 Gru, 2008 ]
aaa no i chyba była jakaś róznica w zaworach ale takie pytanie to juz nie do mnie :P


18K4F inside... RWD car :)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz gru 14, 2008 13:01

Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz gru 14, 2008 13:07

bugalon pisze:W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
to zależy, dlatego napisałem żeby dał foto



czarek1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: czarek1982 » ndz gru 14, 2008 14:48

bugalon pisze:Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
jak tylko będę miał głowice powykręcane to porobie foto



Awatar użytkownika
VwMarcin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 00:41
Lokalizacja: PL

Post autor: VwMarcin » pt gru 19, 2008 00:04

A głowice z 9A też tak pękają jak z kr/pl ?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt gru 19, 2008 09:34

Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt gru 19, 2008 11:53

bugalon pisze:Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
dodaj z 9A bo ABF=1.8



Awatar użytkownika
VwMarcin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 00:41
Lokalizacja: PL

Post autor: VwMarcin » pt gru 19, 2008 13:00

Dzięki :bigok:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz gru 21, 2008 19:10

toffic pisze:
bugalon pisze:Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
dodaj z 9A bo ABF=1.8
Coś chyba nie bardzo :) Mam na półce teraz czapke z ABFa. Jeżdzona na gazie i to ubogim zdrowo. Generalnie do remontu. Każda 1,8 pękła by w kilkunastu miejscach a ta jest cała i doskonale sie nadaje do odświeżenia.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 21, 2008 22:04

ja mam czpke z 9a po takich przejsciach ze nie pytaj i nie pekla :P gdzie mialem takze inna po mniejszych przejsciach i sluzy mi zasadniczo za model do spawania kolektorow, wiec nie ma reguly


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości