16v pl nierowno chodzi

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Heniu VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 03, 2007 17:42
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

16v pl nierowno chodzi

Post autor: Heniu VW » pn gru 01, 2008 11:34

Witam mam problem moja pl-ka strasznie nie rowno chodzi to co wiem kazda pl-ka skacze na obrotach ale bez przesady np:jak zchomuje silnik do zeraz auto zaczyna falowac i gasnie co to moze byc ??
alternator zrobhiony wszytsko w nim wymienione nówka mozna powiedziec
wydaje mi sie ze cewka sie grzeje moze to przez to swiece i kable nie wymieniałem ale auto pali od kopa niema proble z odpaleniem doradzcie co zrobic.??
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 11:35 przez Heniu VW, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn gru 01, 2008 12:10

Mógłbyś wyjasnic o co chodzi z tym hamowaniem? Kompletnie tego nie zrozumialem.

Acha - żadna PLka nie powinna falować. Dobrze ustawione, sprawne i nie nagrzebane auto zawsze będzie chodzić równo.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Heniu VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 03, 2007 17:42
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Heniu VW » pn gru 01, 2008 21:23

ona chodzi równo tylko jak musze zatrzymac sie bo np:jest czerwone swiatło a jechałem 60km/h no i wtedy zqaczyna falowac asz wkoncu gasnie co to moze byc



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn gru 01, 2008 21:37

uuu kolego.....wiele może być powodów.... ja przerabiałem wszystkie aż w końcu założyłem digi i problem znikł.

Przyczyny mogę być takie:

Hall
rozdzielacz paliwa / przepływomierz
silniczek krokowy
nieszczelność w podciśnieniu..


Mój golf

Miłość ożyła....

Heniu VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 03, 2007 17:42
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: Heniu VW » pn gru 01, 2008 22:01

koszt załozenia digi oraz kupienia jak kasa co tzreba przerabiac



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt gru 02, 2008 09:28

Heniu VW pisze:ona chodzi równo tylko jak musze zatrzymac sie bo np:jest czerwone swiatło a jechałem 60km/h no i wtedy zqaczyna falowac asz wkoncu gasnie co to moze byc
Krańcówke zamknięcia przepustnicy trzeba sprawdzić na początek. Wg mnie 80% prawdopodobieństwa ze to jej wina :)

Digi w komplecie - sterownik, listwa wtryskowa, regulator cisnienia paliwa, wtryskiwacze, potencjometr CO, czujnik temperatury niebieski, krociec wodny do ABFa z klimą, wiązka kompletna to koszt okolo 1000-1200 zlotych. Do tego wypadaloby to wystroić czyli kolejne 1000-1500 zależy u kogo i gdzie.
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 09:30 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt gru 02, 2008 10:48

A ja się podepnę do tematu bo mam problem z ssaniem w KE-Jetronic`ku.

Jak odpalę auto to obroty skoczą na 2000 i później już na 1000 (czyli wtrysk rozruchowy działa) ale dlaczego nie ma podtrzymania obrotów aż do zagrzania się nieco silnika - nie wiem który czujnik za to odpowiada?
Dodam że gaśnie mi tylko jak jest zimy (i szarpie budą) po nagrzaniu się (min 60`C) jest ok obroty trzyma i nie gaśnie..


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 02, 2008 23:52

Ostry! pisze:nie wiem który czujnik za to odpowiada?
ten biały z boku głowicy jak dobrze pamiętam



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr gru 03, 2008 00:24

toffic pisze:ten biały z boku głowicy jak dobrze pamiętam
jeśli to jest ten jedno pinowy to on też odpowiada za wskazania temp na desce?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » śr gru 03, 2008 00:27

Ostry! pisze:jeśli to jest ten jedno pinowy to on też odpowiada za wskazania temp na desce?
ty musisz sprawdzic dwu pinowy...


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr gru 03, 2008 00:32

przemoGTI pisze:ty musisz sprawdzic dwu pinowy...
ten: Obrazek ?
bo ten z długim czujnikiem chyba od wtrysku rozruchowego jest?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr gru 03, 2008 00:49

tak ten



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr gru 03, 2008 01:01

ok dzięki za info :bigok:

[ Dodano: Sro 03 Gru, 2008 ]
A jeszcze mam pytanie odnośnie rozdzielacza. Gdy ssanie mają być włączone to sygnał z czujnika o włączeniu dostaje solenoid regulujący ciśnienie paliwa (2 pinowy po prawej stronie rozdzielacza - biały) czy czujnik położenia łopatek (3 pinowy lewej - czarny)?
Bo powinno być że solenoid zwiększa podczas ssania ciśnienie tak?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości