Kłopocik z wydechem.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kłopocik z wydechem.
Witam wszystkich forumowiczów.Już od półtora roku jeżdżę "trójeczką" z ABF-em i sukcesywnie ją usprawniam.W pierwszej kolejności wymieniłem zawieszenie, potem hamulce a teraz przyszedł czas na piec.Przed operacją wrzuciłem autko na hamownie by sprawdzić czy mam szukać koników które straciłem, czy też mogę łapać nowe (test wypadł nadzwyczaj dobrze).Wałki (262 stopniowe) już w drodze a z układu wydechowego mam tylko kolektor 4-2-1 bez katalizatora.Chcę zamówić resztę układu czyli rury o przelocie 54 mm i tłumik końcowy,środkowego nie będzie.
Teraz pierwsze pytanie.Na ile taki układzik grzmi i czy policja nie będzie zirytowana słysząc taką orkiestrę (miałem cały układ "cobry" w motocyklu.Był tam tylko przelotowy tłumik i strasznie nie było ).
Drugie pytanie: Jakich przyrostów mocy mogę oczekiwać przy powiększeniu średnicy w zwężce w przepustnicy?
Teraz pierwsze pytanie.Na ile taki układzik grzmi i czy policja nie będzie zirytowana słysząc taką orkiestrę (miałem cały układ "cobry" w motocyklu.Był tam tylko przelotowy tłumik i strasznie nie było ).
Drugie pytanie: Jakich przyrostów mocy mogę oczekiwać przy powiększeniu średnicy w zwężce w przepustnicy?
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
przy tych zabiegach które tu podałeś nie łudziłbym sie o jakiś znaczny przyrost mocy..
wogóle to wałki trzeba było brać ostrzejsze.. i pomyśleć jeszcze żeby coś w eku pogrzebać... choć jak powiem w mk3 z ABF-em jakoś tych wyników nie widać..
za to w mk2 to już co innego...
a tak nawiasem to jeszce mozesz odelżyć zamach to poprawia moment obrotowy
znacznie
wogóle to wałki trzeba było brać ostrzejsze.. i pomyśleć jeszcze żeby coś w eku pogrzebać... choć jak powiem w mk3 z ABF-em jakoś tych wyników nie widać..
za to w mk2 to już co innego...
a tak nawiasem to jeszce mozesz odelżyć zamach to poprawia moment obrotowy
znacznie
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
Zdaję sobie sprawę że to nie będzie rewelacja ale do 15% mogę liczyć.Ostrzejsze wałki mnie nie interesują ponieważ tym autkiem jeżdżę do pracy i często wracam jadąc w korkach a czy odciążenie koła zamachowego "znacznie" poprawi moment to sprawa dyskusyjna.Gdy będzie po zabiegu, na pewno zamieszczę wykresik z hamowni .
ale nie w ABFiesprawa dyskusyjna.
bez ecu nie licz na cuda, dobry program to podstawa w ABFie jak i reszcie silników
światka 262 st są słabe jak na charakterystyke ABFa, moim zdaniem najlepsze są od 268 w góre
rury to min 56 mm a najlepiej 60 jeśli grubsze mody, ponoć przelotówka na 2 tłumikach najlepiej sie sprawdzaMateusz74 pisze:Chcę zamówić resztę układu czyli rury o przelocie 54 mm i tłumik końcowy,środkowego nie będzie.
święta racja, waga robi swoje, trójka to taka krowaprzemoGTI pisze:choć jak powiem w mk3 z ABF-em jakoś tych wyników nie widać..
za to w mk2 to już co innego...
jeśli wałki dajesz możesz dac stozek i dobrą srednice w dolocie z przepustnica pomoze napewnoMateusz74 pisze:przy powiększeniu średnicy w zwężce w przepustnicy?
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
taa bo tylko uliczny podają, w rajdowych ma większą średnice, nie wiem czy do mk3 jest takiMateusz74 pisze:Wydech w całości supersprinta będzie.Do tego modelu tylko o takiej średnicy oferują.
czyli jeśli dopiero uzyskamy 210 koni w abfie wtedy będzie sens zrobienia dolotu na stożku ?? kolego coś tu kręciszMateusz74 pisze:Co do stożka, to jeśli moc nie jest podniesiona o ok 40% to najwyżej samopoczucie się poprawi.
czy w 16tkach zakładanie wałków ma sens przed 3000 obr czy po??? zapakuj lekkie koło zamachowe to pogadamyPrzy wałkach 268 mamy przyzwoity moment dopiero od 3000 obr/min.Ta kwestia jest sprawdzona.
Zainwestuj odrazu w dobry program (np: u GTO) bo bez tych pozytywnych wzgórków na wykresie nie będzie przyzwoitego efektu
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 02:39 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
czyli jeśli dopiero uzyskamy 210 koni w abfie wtedy będzie sens zrobienia dolotu na stożku ?? kolego coś tu kręcisz
Widziałem efekty stożka gdy goście "Civiki" hamowali.Paru z nich miało nawet nieźle zamontowane takie filterki-doprowadzanie zimnego powietrza i takie tam. Jedyny efekt to to że fajnie buczały.Zaznaczam że to były K/N-y.Nie piszę ,kolego,tego by bić pianę.Mówię co widziałem.Pozdrawiam.
Ps.Jeśli masz wykresik Twojego autka,mógłbyś wrzucić na forum?
Widziałem efekty stożka gdy goście "Civiki" hamowali.Paru z nich miało nawet nieźle zamontowane takie filterki-doprowadzanie zimnego powietrza i takie tam. Jedyny efekt to to że fajnie buczały.Zaznaczam że to były K/N-y.Nie piszę ,kolego,tego by bić pianę.Mówię co widziałem.Pozdrawiam.
Ps.Jeśli masz wykresik Twojego autka,mógłbyś wrzucić na forum?
Civic to nie VW,Widziałem efekty stożka gdy goście "Civiki" hamowali.Paru z nich miało nawet nieźle zamontowane takie filterki-doprowadzanie zimnego powietrza i takie tam. Jedyny efekt to to że fajnie buczały.Zaznaczam że to były K/N-y.Nie piszę ,kolego,tego by bić pianę.Mówię co widziałem.Pozdrawiam.
http://www.streetracing.pl/forum/vw-gol ... 55099.html
nie byłem jeszcze na hamowniiPs.Jeśli masz wykresik Twojego autka,mógłbyś wrzucić na forum?
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
nie hamowałem po stożku, ale wracam do puszki z wkładkąWidziałem efekty stożka gdy goście "Civiki" hamowali.Paru z nich miało nawet nieźle zamontowane takie filterki-doprowadzanie zimnego powietrza i takie tam. Jedyny efekt to to że fajnie buczały.Zaznaczam że to były K/N-y.Nie piszę ,kolego,tego by bić pianę.Mówię co widziałem.Pozdrawiam.
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
wszyscy wracają do puszki z wkładką tylko dlatego że nie ma sensu mieć stożka jak nie ma się podstawowych modów: dolot/wydech/zwężka w przepustnicy i co najważniejsze dobry program, bo bez tego rzeczywiście są mniejsze efekty, ale w Twoim wypadku wałki będą powodować o wiele większe zapotrzebowanie na powietrze, więc............
Kenaj kiedyś miał dolot z K&N chyba, ale też miał grubsze mody, wałki świątka i chyba liźniętą głowice
Kenaj kiedyś miał dolot z K&N chyba, ale też miał grubsze mody, wałki świątka i chyba liźniętą głowice
napewno masz głośno, ja bym jeszcze jeden zapakował tłumik przelotowy, chyba że lubiszja mam rure 60 i tylko ostatni tłumik i jest mocno głośno jak cisne powyżej 4-5 x1ooo obr/min
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości