Kilka pytań odnośnie kr/pl

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw paź 15, 2009 22:56

Ostatnio sie troche zamotałem: mierzyłem wałki wydechowe z ABFa, KRa i 9A i wg moich pomiarów wałki z KRa i 9A są takie same i OSTRZEJSZE niż z ABFa.... a wznios znowu odwrotnie: ok 0.5mm różnicy na korzyść ABFa.... no i co lepsze?? :green_fuck:



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw paź 15, 2009 23:07

toffic pisze:no i co lepsze??
te które mają dłuższe czasy otwarcia zaworów...


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Kilka pytań odnośnie kr/pl

Post autor: juby » pn sie 23, 2010 23:13

dobra ciąg dalszy
Leży sobie w garażu 9A ze zdjętą czapką, miską, pompą i innymi paroma detalami

No i trzeba powoli zacząć to składać.
I moje pytania :grin:
Wałek pośredni z KR'a czy z 9A?
Pompa olejowa z KR'a czy z 9A?


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Kilka pytań odnośnie kr/pl

Post autor: toffic » wt sie 24, 2010 00:36

pompa 9A/ABF, wałek... hmm ten z 1.8 taki P&P to nie jest :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości