problem z kr
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
problem z kr
witam.mam pytanie,czy jest ktos z klubu w wawie kto spojrzy i sprobuje ogarnac co jest nie tak z silnikiem.wydalem pare ladnych stowek na sprawdzenie i regulacje,a dalej mam problemy.musze na zimnym odpalac z gazem,a ruszyc moge dopiero jak sie nagrzeje bo inaczej gasnie.sam tego nie ogarne.prosze o pomoc
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Re: problem z kr
na zimnym jakbys odpalił bez gazu to co sie dzieje - zalewa go może? Ciepły niema czasem obrotów biegu jałowego wiekszych niż powinien miec albo za niskich?krzyz84 pisze:witam.mam pytanie,czy jest ktos z klubu w wawie kto spojrzy i sprobuje ogarnac co jest nie tak z silnikiem.wydalem pare ladnych stowek na sprawdzenie i regulacje,a dalej mam problemy.musze na zimnym odpalac z gazem,a ruszyc moge dopiero jak sie nagrzeje bo inaczej gasnie.sam tego nie ogarne.prosze o pomoc
Jeżeli tak to zaczał brać Ci gdzieś lewe powietrze... poszukaj... jak nie znajdziesz to można spróbować zwiększyć troche dawke śrubą na rozdzielaczu paliwa.
18K4F inside... RWD car :)
najpierw niech wszystko posprawdza (szczegolnieczy nie lapie lewego pow.; czesto plastikowa rura dolotu ktora laczy sie z guma przy przepustnicy zagina sie lekko od wewnetrznej strony)
a srobka to ostatecznosc;
poczekajmy na dokladniejszy opis problemu
a srobka to ostatecznosc;
poczekajmy na dokladniejszy opis problemu
Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
bylem w warsztacie ktory zajmuje sie mechanicznymi wtryskami.typ powiedzial ze sprawdzil mi caly silnik.powiedzial ze byl przestawiony o jeden stopien rozrzad czy cos w tym stylu i wyregulowal mi go ogolnie,dalem za to 450 zl.wydawalo mi sie ze bylo po tym lepiej,ale jednak problem jest dalej.jak go odpalam na zimnym i nie dodam gazu,to zapala potem spadaja obroty i gasnie.musze czekac az sie rozgrzeje i dopiero moge ruszac,bo inaczej obroty spadaja tak do 600-700 obrotow i gasnie.jak zlapie temp. to juz jest dobrze i ani nie gasnie,obroty na jalowym to 1000-1100.
[ Dodano: 14 Wrz 2008 17:15 ]
no i strasznie go chyba zalewa bo smierdzi tak wacha ze to szok.ogolnie to jest taka chybryda,bo glowica i blok jest 9a,a reszta to kr.
[ Dodano: 14 Wrz 2008 17:15 ]
no i strasznie go chyba zalewa bo smierdzi tak wacha ze to szok.ogolnie to jest taka chybryda,bo glowica i blok jest 9a,a reszta to kr.
hmm to ciezka sprawa jak to takie polaczenie :/
ile masz przewodow paliwowych idacych od rozdzielacza do silnika ?
5 czy 7 ??
bo w KR masz 7 (4 do wtryskiwaczy na cyl. 1 do wtrysku rozruchowego i 2 ida do zaworu ktory reguluje faza nagrzewania silnika i to on steruje dawka na nie rozgrzanym silniku jego trzeba sprawdzic czy dziala ok
tylko ze ty masz taka "hybryde" a w 9A to jest sterowane chyba elektronicznie przy rozdziealczu taka mala kostka;
oblukaj jak masz
ile masz przewodow paliwowych idacych od rozdzielacza do silnika ?
5 czy 7 ??
bo w KR masz 7 (4 do wtryskiwaczy na cyl. 1 do wtrysku rozruchowego i 2 ida do zaworu ktory reguluje faza nagrzewania silnika i to on steruje dawka na nie rozgrzanym silniku jego trzeba sprawdzic czy dziala ok
tylko ze ty masz taka "hybryde" a w 9A to jest sterowane chyba elektronicznie przy rozdziealczu taka mala kostka;
oblukaj jak masz
Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Przyjechało to mnie auto z identycznymi objawami. Wszystko w nim bylo popierdzielone na maxa. Zapłon był za wczesny (o kilka ładnych stopni). Zderzak przepustnicy był przestawiony i dodatkowo całkowicie rozregulowany był skład mieszanki przy rozdzielaczu. Jeszcze do tego regulator termiczny był do wyrzucenia. Walczyłem z autem 2 tygodnie a jakiekolwiek prace rozpoczałem dopiero po wymianie świec zapłonowych bo tamte nie nadawały się do niczego. To była ostatnia naprawa którą robiłem na "dłubanym aucie". Więcej nie będę takich rzeczy się tykał chyba, że zleceniodawca będzie miał z 1,5k w kieszeni na zapłatę za robotę.
Na Twoim miejscu zmieniłbym świece na dzień dobry i kopnął na czuja zapłon do tyłu o 1-2 stopnie. Jeśli to nie pomoże to będziesz miał gruby problem.
Na Twoim miejscu zmieniłbym świece na dzień dobry i kopnął na czuja zapłon do tyłu o 1-2 stopnie. Jeśli to nie pomoże to będziesz miał gruby problem.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
jak zaczal sie ten problem to odrazu wymienilem swiece,przewody i palec.nic to nie pomoglo.moze faktycznie lapie lewe powietrze,bo jak jest rozgrzany to nie ma z nim zadnego problemu,no moze tylko oprocz tego ze strasznie smierdzi wacha.jak temperatura na dworzu spadnie ponizej zera to juz wogole nie bedzie chcial odpalic,bo mialem tak w tamta zime.
hmm
wydaje mi sie jednak ze to nie musi byc lewe powietrze skoro na rozgrzanym chodzi juz dobrze;
jak ja mialem mala nieszczelnosc w dolocie to nie wazne czy zimny czy cieply obr. na biegu jalowym byly ok. 600/min.
u Ciebie sprawa wyglada powazniej,
sprawdz zapolon jak radzi Bugalon, moze ten twoj mechanik ci ustawial i spartolil,
zobacz tez czy kolejnosc kabli WN jest dobra bo jak ja kupilem auto to mialem zle podpiete (a poprzedni wlascicielel tak jezdzil i mowil ze na wysokich obr. jest ok OMG)
wydaje mi sie jednak ze to nie musi byc lewe powietrze skoro na rozgrzanym chodzi juz dobrze;
jak ja mialem mala nieszczelnosc w dolocie to nie wazne czy zimny czy cieply obr. na biegu jalowym byly ok. 600/min.
u Ciebie sprawa wyglada powazniej,
sprawdz zapolon jak radzi Bugalon, moze ten twoj mechanik ci ustawial i spartolil,
zobacz tez czy kolejnosc kabli WN jest dobra bo jak ja kupilem auto to mialem zle podpiete (a poprzedni wlascicielel tak jezdzil i mowil ze na wysokich obr. jest ok OMG)
Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
na jaki regulator termiczny podmieniales??? i czy wykonales regulacje pozniej i sprawdziles na zimno po raz kolejny. jak dla mnie trzeba przysiasc do auta na 3 dni po kilka godzin i zyc bedzie, tyle ze to troche kosztuje
Ostatnio zmieniony pn wrz 15, 2008 16:53 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
podmienilem na taki sam,od kolegi.regulacja byla zrobiona po jakims czasie.ogolnie jezdze tak juz z rok z tym problemem.w zime mi nie odpalal wogole wiec glownie stal.jak byl mroz to wogole nie palil.rozrusznik krecil ale silnik wogole nie reagowal.teraz odpala bo jest w miare cieplo.glupio to brzmi,ale tak jest .dla mnie to czarna magia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości