2.0 16V 9A z DIGI I zalewa przy odpalaniu.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2.0 16V 9A z DIGI I zalewa przy odpalaniu.
Witam!
Pojawił sie taki problem. Mianowice po zmianie na digi I z G60 i połaczeniu z listwa z Ibizy( GTi?) zalewa auto przy odpalaniu. Jezeli nie załapie za pierwszym badz 2 razem nie mozna juz urchomic.
Nie wiem czy problem lezy po stronie za duzych wtrysków( wydajnosciowo), czy za duzej odległosci wtrysków od zaworów i lania paliwa po sciance kolektora.
Listwa jest zintegrowana z wtryskami ( ta z Ibizy) i wtryski wchodza w kolektor na mała głebokosc.
Mam wtryski od g60 była próba połaczenia ich z listwa z Rovera 214 i przedłozek ale nie było szczelnosci i paliwa sikało na łaczeniu z przedłuzkami.
Koledzy doradzcie bo juz koncza mi si epowoli pomysły!!
Pojawił sie taki problem. Mianowice po zmianie na digi I z G60 i połaczeniu z listwa z Ibizy( GTi?) zalewa auto przy odpalaniu. Jezeli nie załapie za pierwszym badz 2 razem nie mozna juz urchomic.
Nie wiem czy problem lezy po stronie za duzych wtrysków( wydajnosciowo), czy za duzej odległosci wtrysków od zaworów i lania paliwa po sciance kolektora.
Listwa jest zintegrowana z wtryskami ( ta z Ibizy) i wtryski wchodza w kolektor na mała głebokosc.
Mam wtryski od g60 była próba połaczenia ich z listwa z Rovera 214 i przedłozek ale nie było szczelnosci i paliwa sikało na łaczeniu z przedłuzkami.
Koledzy doradzcie bo juz koncza mi si epowoli pomysły!!
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ma za malo paliwa
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
ja miałem aluminiową listwę, wyglądała tak po zamontowaniu
W sumie nawet mogę ją opylić ale przedłużki byś musiał sobie dotoczyć, bo po spaleniu auta nie dało sie ich wykręcić i się poułamywały.
W sumie nawet mogę ją opylić ale przedłużki byś musiał sobie dotoczyć, bo po spaleniu auta nie dało sie ich wykręcić i się poułamywały.
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 13:06 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
podepne się z moim zapytaniem, u mnie problem wyglada tak że po nocy lub dlugim przestouju jak odpalam fure to mi ja tak zalewa ze gasnie...Jak potrzymam troche silnik z wcisnietym lekko gazem to sie wszystko uspakaja....
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
z czego to masz kolego wtryski dokładnie? ABF/2E ?
problem na pewno z ilością paliwa ,
konieczny remap sterownika.
problem na pewno z ilością paliwa ,
konieczny remap sterownika.
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 07:00 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości