albo nawet i mniej jak przykatujesz go na zimnymevolution pisze:wystarczy 100 km
Popękana głowica ABF pilnie prosze o pomoc
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
I znów mam problem złożyłem wszystko na starej głowicy pojeździłem trochę (ok. 1000km) wszystko było ok. aż do dzisiaj wracając z pracy zobaczyłem że temperatura wody jest 110 C powoli dojechałem do domu z postojami i co się okazało auto gotuje wodę na wystudzonym silniku po odpaleniu od razu idą bąble powietrza ze zbiornika i momentalnie woda się zaczyna gotować już nie mam koncepcji co może być głowica przed założeniem było oddana do planowania uszczelka kupiona reinz oleju nie przybyło ani nie dostał się do układu chłodzenia tylko tak jak pisałem pojawia się powietrze w zbiorniczku i momentalnie woda się gotuje może ktoś ma jakąś koncepcje ja tylko trzy albo coś znowu z uszczelką albo głowica pękła do kanału wodnego albo pęknięty blok lub tuleja cylindra czy wogóle ktoś się spotkał z pękniętym blokiem w takim silniku wzrokowo oglądałem tuleje cylindrów i były naprawdę w bardzo dobrym stanie żadnych widocznych przytarć rantu też naprawdę nie było proszę o pomoc bo już nie wiem co robić
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Panie a układ chłodzenia masz pan sprawny?AD6 pisze:wszystko było ok. aż do dzisiaj wracając z pracy zobaczyłem że temperatura wody jest 110 C powoli dojechałem do domu z postojami i co się okazało auto gotuje wodę na wystudzonym silniku po odpaleniu od razu idą bąble powietrza ze zbiornika i momentalnie woda się zaczyna gotować już nie mam koncepcji
Pierwsze co sprawdzic czy termostat sie otwiera - czy waż wody idący z chłodnicy na pompe (ten na dole) robi sie ciepły. Dwa: czy pompa wody sprawna.
18K4F inside... RWD car :)
ok tylko czemu po odpaleniu i odkreceniu korka ze zbiorniczka widać wybijające powietrze i nie są to malutkie bąbelki tylko naprawde duże bąble powietrza czy takie coś działo by sie od termostatu czy pompy ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
najgorsze jest to że dokręcałem kluczem dynamometrycznym kolejność śrub i moment dokręcania wziąłem z noty serwisowej do tego silnika
1. 40Nm 2. 60Nm 3. 90stopni 4. 90 stopni
1. 40Nm 2. 60Nm 3. 90stopni 4. 90 stopni
Ostatnio zmieniony pn sie 25, 2008 20:52 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
to była pierwsza rzecz którą zrobiłem na każdym jest po 13 i tyle też było po złożeniu silnika tydzień temu jeszcze zanim za biorę się za górę wyciągane termostat bo też mi się coś z tym nie podoba wystudziłem silnik maksymalnie i przed chwilą go odpaliłem do 70C powietrze się praktycznie nie pojawiało w zbiorniczku a od 70c w górę temperatura wody szybko skoczył a i woda zaczeła się gotować i wylewać ze zbiorniczka a dolna rura przy chłodnicy była zimna wiec termostat się nie otworzyłprzemoGTI pisze:sprawdź ciśnienie na każdym garze... ale mi tu sie wydaje że albo uszczelka albo głowica... bo skoro jeździłeś i było oki to nie układ chłodzenia...
wyciągnięcie termostatu niestety nie pomogło wiec zdjąłem głowice i problem już znam lecz nadal nie wiem jak go rozwiązać mianowicie w miejscu w którym przepaliła się poprzednia uszczelka kompresja zrobiła rysę na bloku widoczną na zdjęciach nie jest to głęboka rysa max 0,2mm lecz niestety jest na uszczelce widać ślad jak kompresja w tamtym miejscu uciekała z cylindra co teraz zrobić jak wyrównać blok czy w ogóle wykonuje ktoś takie usługi bez wyciągania silnika a może jest na to jeszcze jakiś inny sposób ?? czy może dać jakąś inną uszczelkla pomóżcie bo teraz to już naprawdę nie wiem co robić mimo że znam problem
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
mam jeszcze jedno pytanie jak by się okazało że głowica jest do wymiany to czy musi byc konkretnie z ABF-a czy może być np z 9a lub z 1,8 16V z mk2 ewentualnie czy podejdzie jeszcze z seatowskiego 1,8 16V ADL ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
kolego ty masz pekniety blok bez tulejowania to Ty nie powojujesz :green_fuck:
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości