1.8 16v kr nie rozpedza sie

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

1.8 16v kr nie rozpedza sie

Post autor: swap » pt sie 08, 2008 00:36

mianowicie ma corrado 1.8 16v ktore sie nie rozpedza jest strasznie mulowate pozwiekszenie dawki paliwa to jedynie zwieksza sie spalanie wymieniel rozdzielacz poniewarz poprzedni wlasciciel mial zalozonu od 1.6 Jaka jest przyczyna niewiem czy moze to byc wina kolektora ssacego bo mam zalorzony ten waski?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt sie 08, 2008 00:45

na luzie szybko sie wkreca na obroty?

zapłon ustawiony? lewe powietrze moze? dawke to sobie możesz srubą ustawiac... jest jeszcze jedna rzecz którą trzeba ustawić :P


18K4F inside... RWD car :)

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

Post autor: swap » pt sie 08, 2008 00:49

nie bierze falszywego powietrza zaplon jest ok dawka tez powina byc ok ( po naciscieciu gazu ten silnik sie nie odzywa 16v powino byc slychac z pod maski jak sie da gazu a tam jest cisza
ja mialem 4 lata golfa z kr i zapierala ze asz milo mialem w nim kilka silnikow ale takiego czegos jak w corrado nie mialem nigdy



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt sie 08, 2008 01:04

swap pisze:powino byc slychac z pod maski jak sie da gazu
rozrząd dobrze masz ustawiony w nim?


18K4F inside... RWD car :)

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

Post autor: swap » pt sie 08, 2008 01:10

jest ok ten silnik mial wszystko wymienione gumki zaworu glowica u sprawdzenie niwe gniazda pierscie panewki pompa oleju silnik chodzi rowno ale jak jade dluzsza chwile na rownych obrotach to potrafi szarpnac tak delikatnie



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt sie 08, 2008 08:45

Najpierw musisz sobie uswiadomic jedną rzecz. Corrado jest cięższe od mk2 o pare ładnych kilogramów. To po pierwsze. Po drugi ma dużo dłuższą skrzynię niż mk2. To również powoduje pogorszenie przyspieszeń. Jeśli silnik jest sprawny, to moim zdaniem to normalne (zalezy jeszcze jak Ci to jedzie)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pt sie 08, 2008 12:24

swap

auto jezdzi tak od poczatku ??

bo z tego co kojarze Corka z KRem to Golfik jest duzo szybszy :okej:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

Post autor: swap » pt sie 08, 2008 15:02

hehe ja jestem swiadomy roznicy miedzy tymi dwoma autami skrzynia jest z pasata b3 110KM ale bez przeasdy jak bym tam wlazyl jakies 1,6 to pewnie by tak samo jechalo a takiej roznicy byc nie powino



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt sie 08, 2008 15:04

W passacie b3 nie było silników 110 koni. Nawet nie wiesz na czym masz poskladane auto a sie dziwisz ze nie jedzie :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

Post autor: swap » pt sie 08, 2008 15:06

Alec, a co do corrado z kr a golfa to poganialem sie kiedys ja golfem a koles corkiem i nie bylo za duzej roznicy

[ Dodano: 08 Sie 2008 15:08 ]
bugalon, masz eracje to napisze tak mam skrzynie z pasata b3 1,8 na elektronicznym wtrysku wielopunktowym ma nadzie ze ta odpowiec cie zadowala



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » pt sie 08, 2008 23:01

ja proponuje żebyś sprawdził ciśnienie na każdym garze... bo jak mówisz że techniczne sprawy (zapłon rozrząd oki)to motor coś będzie nie tak... albo przy składaniu wałki w głowicy źle ustawiłeś..


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » sob sie 09, 2008 01:20

heheh ja ci powiem ze roznica jest spora :D

corrado podobno bylo zdrowe, moj mk2 hmm skrzynia troche zgrzyta(ma swoje 22 lata :D) ale jedzie niezle


ok 150kg roznicy to sporo wiec nie mozliwe zeby szly podobnie,


na prostej to nie wiem ale na kretej drodze w gorach Corka widzialem na starcie i przez pare zakretow potem czekalem na dole az dojedzie :chytry:


Corrado to tylko g60 albo VR6, 139KM to za malo jak na to autko :helm:


i zrob jak Przemo pisze sprawdz wszystko dokladnie moze gdzies jest cos nie tak :okej:
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 01:22 przez Alec, łącznie zmieniany 1 raz.


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

Post autor: swap » sob sie 09, 2008 14:39

Alec, ale mi nie chodzi o to ze auto jest slabsze ono poprostu niema wcale mocy nie reaguje poprostu jest mulowate wszystko jest poskladane dobrze przesto wystawilem ten post bo mi brakuje wiedzy na ten temat gdyby to byl moj pierwszy silnik to jest taka mozliwosc ze cos sie przeoczylem ale nawet mechanik sprawdzal i rozlorzyl rece wiec licze tylko na odpowiedzi w sprawie silnika a nie ze auto jest ciezsze (mianowicie ma corrado 1.8 16v ktore sie nie rozpedza jest strasznie mulowate pozwiekszenie dawki paliwa to jedynie zwieksza sie spalanie wymieniel rozdzielacz poniewarz poprzedni wlasciciel mial zalozonu od 1.6 Jaka jest przyczyna niewiem czy moze to byc wina kolektora ssacego bo mam zalorzony ten waski?) pozatym jak auto chodzi na wolnych obrotach i wcisne gaz to najpierw sie przydlawi a potem obroty wzrastaja tak jak by mial zamalo paliwa lub powietrza



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob sie 09, 2008 15:23

śrubą na przepustnicy tez próbowałes regulować? domyślam sie ze tak skoro kreciłes juz tą od paliwa ale warto zapytać.

a przed wymianą rozdzielacza było tak samo?

[ Dodano: 09 Sie 2008 15:25 ]
kolektor niema zaduzo do gadania... jak regulwałes to i na wąskim kolektorze bys w koncu złapał nastawy zeby sie wkrecał. Na wąskim byłby jedynie objaw taki ze dół ciut lepszy a góra gorsza


18K4F inside... RWD car :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości