ciekawostka - tłoki limited 16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

ciekawostka - tłoki limited 16v

Post autor: GTO » ndz lip 27, 2008 16:58

udało mi sie dziś cyknąć fotki tłoka limited 16v G60
w porównaniu z tłokiem z 20vt 5cyl (S2)
limited ma mniejsze podebranie przez co stopień sprężania jest większy jak w S2, nie liczyłem ale sądzę że okolice 9.5:1

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lip 27, 2008 22:26

szkoda ze ori limited napedza oske a wydech jest nawet do 4x4 przygotowany
a do samego tloka... zaje**** bym tego osła co puktkiem znaczyl tloki :panna:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz lip 27, 2008 23:10

z tłoków to wszystkie podjedzone, nawet sie trochę zdeformowały, a punktakiem ja nie znaczyłem :) , taki dostałem do wglądu, ORI soft jest też daremny , widać ze chlopaki z VW zostawili duży zapas temu silnikowi - a jaki to sie pewnie okaże końcem tygodnia, będe chciał zestroić motorownie na maxa.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn lip 28, 2008 10:19

Jakby ktoś chciał - indeks części potrzebny do budowy limiteda: http://rapidshare.com/files/133013480/V ... mation.pdf


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 28, 2008 13:05

GTO pisze:z tłoków to wszystkie podjedzone, nawet sie trochę zdeformowały, a punktakiem ja nie znaczyłem :) , taki dostałem do wglądu, ORI soft jest też daremny , widać ze chlopaki z VW zostawili duży zapas temu silnikowi - a jaki to sie pewnie okaże końcem tygodnia, będe chciał zestroić motorownie na maxa.
hehe GTO domyslilem sie ze to nie Ty... raczej osoby cisnacej ostatnie soki z silnika w zyciu bym nie podejrzewal o taki fuck'up

mozna skomentowac...... NASI tam byli :hehe: :hehe: :hehe:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn lip 28, 2008 21:05

Obrazek



Gdzie jest łapa ktora trzyma kompresor za dupke? Normalnie w 8v bloku jest tam gdzie sie przykreca puszke odmy ,a jak to w 16v jest rozwiazane?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn lip 28, 2008 22:06

melon pisze:Obrazek



Gdzie jest łapa ktora trzyma kompresor za dupke? Normalnie w 8v bloku jest tam gdzie sie przykreca puszke odmy ,a jak to w 16v jest rozwiazane?
nie było tylnej łapy a mimo to kompresor siedzi na swoim miejscu


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt lip 29, 2008 09:46

Ktore z tych tlokow to limited?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lip 29, 2008 10:39

Te co mają mniejszą średnicę podebrania w denku (ten jeden tłok z góry po lewej na ostatniej fotce). Te z większą średnicą są z S2
Ostatnio zmieniony wt lip 29, 2008 10:41 przez bugalon, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości