Na co zwrócic uwagę przy kupnie 16v PL
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
Na co zwrócic uwagę przy kupnie 16v PL
przymierzam sie do kupna golfa z 16v PL na co zwrocic uwagę zeby nie kupic bubla
jaka powinna byc kompresja??
jaka powinna byc kompresja??
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- Zerosuper
- VW addict
- Posty: 158
- Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
12-13 Barów.
Szukaj PLki od niemieckiego emeryta, który jeździł tylko w niedziele do kościoła i raz z Omą na cmentarz
Niski przebieg, brak wycieków, łatwość rozruchu, równość pracy, trzymanie obrotów, wkręcanie się i opadanie z obrotów, brak dziwnych dzwieków itd.
Coś mi świta że ktos ostatnio sprzedawał PLkę na forum po remoncie. Generalnie trudno znaleźć te silniki w dobrym stanie i przyzwoitej cenie.
Szukaj PLki od niemieckiego emeryta, który jeździł tylko w niedziele do kościoła i raz z Omą na cmentarz
Niski przebieg, brak wycieków, łatwość rozruchu, równość pracy, trzymanie obrotów, wkręcanie się i opadanie z obrotów, brak dziwnych dzwieków itd.
Coś mi świta że ktos ostatnio sprzedawał PLkę na forum po remoncie. Generalnie trudno znaleźć te silniki w dobrym stanie i przyzwoitej cenie.
Oceń moje cztery kółka ->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1768320#1768320
<b>KUPIĘ czarną półkę MkII, dwie opony 175/55/R15</b>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1768320#1768320
<b>KUPIĘ czarną półkę MkII, dwie opony 175/55/R15</b>
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Kompresja powyżej 11 atmosfer to absolutne minimum (12 to juz ok), uwagę trzeba zwrócić przede wszystkim na sprawność układu wtryskowego. Czy auto chodzi równo na ciepłym i zimnym silniku, czy nie szarpie przy zmianie biegów i po zmianie biegów, czy nie muli w jakims zakresie obrotow. Najlepiej to pojechac na jakąś hamownię i zrobić pomiar mocy. Sprawdziłbym też skład spalin w miarę możliwości. Te mechaniczne wtryski jednak lubią nawalać. Cała reszta, to jak w innych autach. Układ wydechowy tylko dobrze przejrzyj. Ma mieć 55 mm średnicy, jak wstawili 50 to będzie troche lipa.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
tak tylko ze w opcji PL mam cale auto bez gazu za 2000PLN a sam abf to ze 3 patole trzeba dac
mysle ewentualnie jeszcze nad PB w sumie to nie zalezy mi tak strasznie zeby bylo 150 km tylko zeby auto ladnie sie wkrecalo bo RP muli przy 4 tys, a jak sie go buja to sie troche drze
mysle ewentualnie jeszcze nad PB w sumie to nie zalezy mi tak strasznie zeby bylo 150 km tylko zeby auto ladnie sie wkrecalo bo RP muli przy 4 tys, a jak sie go buja to sie troche drze
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- Zerosuper
- VW addict
- Posty: 158
- Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
A tam trafiają sie kwiatki....
Znajomy zwoził z Niemcowni gruchoty i rozbierał je na części i sprzedawał na złom.
Wśród kilkunastu aut były dwa MkII.
Jeden z KR drugi też 1.8 tylko nie wiem czy 8V czy też 16. Silniki były na chodzie i w bardzo dobrym stanie...
A on to rozebrał w drobny mak i sprzedał w cenie złomu ....
A dodam że za 2 golfy zapłacił w sumie 250Euro.
Udało mi się załapać tylko na tego KRa ale w puzzlach...
Myślałem, że wezmę gościa
Dodam tylko, że np fotele kubełkowe z tych golfów spalili na ognisku a stelaże i sprężyny poszły na złom ....
Znajomy zwoził z Niemcowni gruchoty i rozbierał je na części i sprzedawał na złom.
Wśród kilkunastu aut były dwa MkII.
Jeden z KR drugi też 1.8 tylko nie wiem czy 8V czy też 16. Silniki były na chodzie i w bardzo dobrym stanie...
A on to rozebrał w drobny mak i sprzedał w cenie złomu ....
A dodam że za 2 golfy zapłacił w sumie 250Euro.
Udało mi się załapać tylko na tego KRa ale w puzzlach...
Myślałem, że wezmę gościa
Dodam tylko, że np fotele kubełkowe z tych golfów spalili na ognisku a stelaże i sprężyny poszły na złom ....
Oceń moje cztery kółka ->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1768320#1768320
<b>KUPIĘ czarną półkę MkII, dwie opony 175/55/R15</b>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1768320#1768320
<b>KUPIĘ czarną półkę MkII, dwie opony 175/55/R15</b>
to zalezy co kupujesz, czy komplet czy sam goly silnik.
kupowanie ktoregokolwiek silnika 16V na k-jecie jest o tyle fajne ze jesli siadzie ci cos w ukladzie wtryskowym zawsze mozna zrobic szybka przesiadke na digi.
co do cen to sie nie wypowiadam. za 2k mozna kupic kompletne 9A albo i PG, za nawet w zajebsitym stanie PL'ke nie dalbym wiecej niz 1200.
kupowanie ktoregokolwiek silnika 16V na k-jecie jest o tyle fajne ze jesli siadzie ci cos w ukladzie wtryskowym zawsze mozna zrobic szybka przesiadke na digi.
co do cen to sie nie wypowiadam. za 2k mozna kupic kompletne 9A albo i PG, za nawet w zajebsitym stanie PL'ke nie dalbym wiecej niz 1200.
LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest
LC5U Corrado VR6 :: jest
Ja mam ten silnikZerosuper pisze:Coś mi świta że ktos ostatnio sprzedawał PLkę na forum po remoncie. Generalnie trudno znaleźć te silniki w dobrym stanie i przyzwoitej cenie.
A co do sprawdzania to na pewno bym go przepalił tak kiklanaście minut jazdy ostrej i wszystko wyjdzie ukryte w silniku. A poza tym czy pod czerwonym polem kopci, nic nie stuka, dobrze się zbiera itd dużo by pisać. Najlepiej wsiąść i się przejechać to zobaczysz co to warte.
[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
jak bede sie decydowal to cale auto wezme, silnik wyglada na (tu wlasnie ale)fotkach na suchy,nezzo pisze:to zalezy co kupujesz, czy komplet czy sam goly silnik.
mam sporo watpliwosci poniewaz mam RP'ka po remoncie i nie zawiodl mnie nigdy ale wiadoamo mocny nie jest i obawaim sie ze go wywale a 16v bedzie padaka.
jak sie zdecyduje pojade obejrzec zmierze kompresje i zobaczymy
auto jest za 2500PLN i jest to kompletne gti
Cieluś jakbyś miał jeszcze skrzynie do niego i pare gratow to od razu poznalibysmy sie osobiście zobacze jak silnik w tym gti bedzie taki se to bedziemy gadac
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
no tak cieluś ale dochodzi jeszcze mase pierdółek ktore majac całe auto tylko przekladasz np licznik pompy półosie piasty hamulce itd
jesli to mk2 bedzie padlina to pomyślimy co robic
jesli to mk2 bedzie padlina to pomyślimy co robic
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Mozna by zrobic taki swap na szybko Po co sie pchac w jakies stare k-jety i miec problemy i urwanie głowy...zajac pisze:no tak cieluś ale dochodzi jeszcze mase pierdółek ktore majac całe auto tylko przekladasz np licznik pompy półosie piasty hamulce itd
-wtrysk jak masz możliwosc i chęci to odrazu wkłądaj digi 2 lub digi 1 + listwa paliwa zeby do 16v spasować (z tym ze digi 2 można wyrwać za grosze na szrocie)... nie musi byc kłopotliwy mechaniczny wtrysk
-hankle ktos ostatnio na forum miał do opitolenia za 150zł komplet 256...
-Pompe w zbiornik taką zeby to chodziło... nie muszą być dwie kłopotliwe pompy
-półosie tez by mozna zostawić (jak sie skoncza to wtedy myśleć)...
A co do licznika - jak zostawiasz skrzynie i ślimak to nie potrzebujesz go na razie - bedziesz miał satysfakcje że zamykasz licznik
[ Dodano: 21 Cze 2008 21:50 ]
aaa no i Cieluś ma PL czyli 129KM.. tym też sie niemartw... z PL do KR krótka droga... 2h i jest 100%KR Pozatym na elektronicznym wtrysku to i tak już swoje życie bedzie miało.
18K4F inside... RWD car :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości