
Panowie co do strojenia to sadze ze jeszce jest daleko wiec mowicie warto zaczac od kompletowania gratow wiec prosze o fachowe dorady jakie firmy polecacie lub cosik w tym stylu, z czego najlepiej wsadzic wtryski??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wiesz byc moze w polsce dawno peklo 400 ps.. i byc moze nie na krotkim kolektorze... jedno co jest pewne krotkie kolektory robia gorzej niz dlugie... jeden warunek odpowiednioa dlugosc kanałów do wałków....punkvw pisze:NIE,bo osobiscie wole kompressor ale kumple niejeden. poczytaj na niemieckich stronach....jako ze chcesz przekroczyc "magiczne" 400ps moze Ci sie przydac.evolution pisze:kolego a uturbiles chociaz jeden silnik?? ze tak piszesz??punkvw pisze:i wrzuc dolot z 1,8 T lub przespawaj orginal zeby byl krotki
Pozdrawiam.
z calym szacunkiem ale myslisz ze Dahlback i jemu podobni sie myla ? niewytlumacze Ci tego fachowo bo jestem "tylko" budowlancem ale w doladowanych motorach dlugie doloty przeszkadzaja, http://www.hgp-turbo.de/evolution pisze:wiesz byc moze w polsce dawno peklo 400 ps.. i byc moze nie na krotkim kolektorze... jedno co jest pewne krotkie kolektory robia gorzej niz dlugie... jeden warunek odpowiednioa dlugosc kanałów do wałków....punkvw pisze:NIE,bo osobiscie wole kompressor ale kumple niejeden. poczytaj na niemieckich stronach....jako ze chcesz przekroczyc "magiczne" 400ps moze Ci sie przydac.evolution pisze: kolego a uturbiles chociaz jeden silnik?? ze tak piszesz??
Pozdrawiam.
ecumaster to też swiniaLCQ pisze:Co do strojenia, od świni lepszy o niebo jest Ecumaster
ja sądze że najsłabsze w ABFie sa korby, sprawa przetopienia tłoków przy nitro była spowodowana temperatura a nie obciążeniemTOMEKKK pisze:Po małym przemyśleniu, co do do zmiany korb w ABFie, wydaje mi sie, że do nawet ponad 300 koni można sobie odpuścić. U mnie bez żenady wytrzymywały strzały z nitro 75 plus oczywiście kompresor. A trzeba pamiętać, że mówię o nagłym przyroście jakiś 100 Nm, więc gdyby korby były słabe, raczej by sie poddały.
Do takiego turbo - kompendium w ABFie chyba dorzucił bym wskaźnik EGT - może gdybym go miał, nie spalił bym pierścieni i tłoka.
Mam jednak wrażenie, że nikt na forum nie powie autorowi tematu co powinien zrobić od A-Z, żeby założyć turbo i potem bezpiecznie użytkować auto. To zbyt cenna wiedza, nad którą wiele osób pracowało bardzo ciężko. Z drugiej strony każda wskazówka, nawet drobna może być na wagę złota.
Tak, awaria tych tłoków jest jasnaGTO pisze:ja sądze że najsłabsze w ABFie sa korby, sprawa przetopienia tłoków przy nitro była spowodowana temperatura a nie obciążeniemTOMEKKK pisze:Po małym przemyśleniu, co do do zmiany korb w ABFie, wydaje mi sie, że do nawet ponad 300 koni można sobie odpuścić. U mnie bez żenady wytrzymywały strzały z nitro 75 plus oczywiście kompresor. A trzeba pamiętać, że mówię o nagłym przyroście jakiś 100 Nm, więc gdyby korby były słabe, raczej by sie poddały.
Do takiego turbo - kompendium w ABFie chyba dorzucił bym wskaźnik EGT - może gdybym go miał, nie spalił bym pierścieni i tłoka.
Mam jednak wrażenie, że nikt na forum nie powie autorowi tematu co powinien zrobić od A-Z, żeby założyć turbo i potem bezpiecznie użytkować auto. To zbyt cenna wiedza, nad którą wiele osób pracowało bardzo ciężko. Z drugiej strony każda wskazówka, nawet drobna może być na wagę złota.
Moze trochę przesadzę, ale co mi tam ......TOMEKKK pisze: Mam jednak wrażenie, że nikt na forum nie powie autorowi tematu co powinien zrobić od A-Z, żeby założyć turbo i potem bezpiecznie użytkować auto. To zbyt cenna wiedza, nad którą wiele osób pracowało bardzo ciężko. Z drugiej strony każda wskazówka, nawet drobna może być na wagę złota.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości