Szybkie pytanie ke-jetronic

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Szybkie pytanie ke-jetronic

Post autor: CSR_GTI » czw lut 28, 2008 17:29

Silnik ciężko pali jak jest zimny. Drugie odpalanie malina.

Czy moze to byc spowodowane sondą?? Czy ona ma jakis wpływ na zapłon? Bo po nocce zimny tak jakby zalewało go a potem jak juz lekko temperature złapie to jest dobrze.
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 13:51 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt lut 29, 2008 22:37

Sonda nie dziala na zimnym silniku, sonde mozesz wykluczyc przy odpalaniu pod dlugim postoju. Sprawdz wtryskiwacz rozruchowy i czujnik temperatury.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob mar 01, 2008 01:04

bugalon pisze:czujnik temperatury.
jaki opór powinien miec? ale to jakby siadł to moze zalewac przez niego?


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
artym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: artym » ndz mar 02, 2008 14:16

włącznik termiczny wtryskiwacza rozr.
35 - 45 Ohm

wtryskiwacz rozruchowy
4-15 Ohm


-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz mar 02, 2008 14:54

dzisiaj ciezko było odpalić... odłaczyłem wtrysk rozruchowy i czujnik temperatury to dopiero załapał... nierówno troche chodził podpiąłem czujnik temp i odrazu równiej.

dodam tylko ze na poczatku jak juz odpali to potem odpala.

drugie dziwne zjawisko to ze jak sie rozgrzeje to trzyma ładnie obroty... ale jak sie go zgasi i potem odpali to juz przygasa na wolnych. Coś z elektryką ale neiwiem co - pomożcie.


18K4F inside... RWD car :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości