Regulator ciśnienia paliwa k-jetronic

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Cosar 33GT

Regulator ciśnienia paliwa k-jetronic

Post autor: Cosar 33GT » ndz lut 10, 2008 03:29

Czy jest jakaś konkretna różnica miedzy regulatorem ciśnienia z wyjściem na podciśnienie i z takim bez wyjścia? Czy te bez wyjścia tez były stosowane w 16V czy tylko 8v?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz lut 10, 2008 15:44

Eeee nie zrozumialem pytania. O jakie regulatory pytasz ? Do wtrysków mechanicznych czy elektronicznych ?

(juz widze doczytalem dopiero temat [hehe])

K-jetronic ma regulator bez podcisnienia ale za to jest połączony z zespolem membran z bimetalem (on w sumie robi za wzbogacacz dawki paliwa zamiast czujnika temperatury jak w innych wtryskach). Ke-jetronic tego nie ma, bo tam dawke regulujemy elektrozaworem w rozdzielaczu i zupelnie inna jest konstrukcja regulatora wtedy (taki zestaw rurek jest przy rozdzielaczach z PL i 9A).

Podcisnienia w k-jecie są głównie prowadzone do ECU (zeby korekte zaplonu zrobic wlasciwie na podstwie podcisnienia w dolocie) i dodatkowo do zaworow hamujących (chodzi o wlasciwe ustawienie przeplywu powietrza przy gwaltownym zamknieciu przepustnicy). Pozostaje poza tym jeszcze tylko filterek do oparow benzyny i więcej podcisnien nie ma.

Mam nadzieje ze Ci nie namieszalem w glowie, bo mam wrazenie ze to moje wytlumaczenie jest jakies takie malo czytelne (ale nie potrafilem lepiej na chwile obecna)
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 15:51 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lut 11, 2008 12:17

bugalon, byly regulatory z podcisnieniem zeby zniwelowac dola na starcie z minimum..
co do pytania..sa zamienne bez wiekszych szkod po za minimalnym lagiem w 16v przy wyjsciu z 900 na full load:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lut 11, 2008 15:00

Ale w k-jecie tez byly ? Przez moje lapy przeszlo juz kilkanascie (jak nie kilkadziesiat) KRek i innych wynalazkow ze scirocco. Ani jednego regulatora z podcisnieniem tam nie widzialem. Tak jak napisalem wczesniej, jedyne podcisnienia jakie widzialem to tylko do tych zaworkow. Moze to jakies francuskie wersje czy co ?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lut 11, 2008 17:43

tylko w kajecie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » pn lut 11, 2008 18:30

evolution pisze:minimalnym lagiem w 16v przy wyjsciu z 900 na full load
Dokładnie jest teraz coś takiego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości