składanie silnika
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
składanie silnika
więc mam głowicę od 9A i dwa doły jeden GX drugi RP i nie wiem który lepiej dac, są mniej więcej w tym samym stanie. A nie wiem dokładnie czym się różnią.
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 23:29 przez Bomb_A, łącznie zmieniany 1 raz.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: składanie silnika
Niczym sie nie roznia.Bomb_A pisze:więc mam głowicę od 9A i dwa doły jeden GX drugi RP i nie wiem który lepiej dac, są mniej więcej w tym samym stanie. A nie wiem dokładnie czym się różnią.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Chcesz to razem skladac do kupy ? Cienko to widze. Te doly (GX, RP) nie maja natrysku na denko tloka od spodu to po pierwsze. Po drugie tłoki z RP czy GX odprężą Ci silnik tak mocno ze to prawie jechac nie będzie. Po trzecie w jaki sposób chcesz rozwiązać problem odpowietrzenia skrzyni korbowej ? Będziesz jakies dodatkowe nakladki na korek oleju zakladal ? Na pewno dobrze to przemyslales ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
sęk w tym, że kupiłem taki silnik gora 9A dół GX i to jezdzilo... seryjnie GX miał chłodnicę oleju i ścięte tłoki z jednej strony ?
Wybaczcie za błąd ten blok to RD a nie GX... więc teraz może jakies opinie na ten temat?
Wybaczcie za błąd ten blok to RD a nie GX... więc teraz może jakies opinie na ten temat?
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 23:29 przez Bomb_A, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
16V ma scięte tłoki z jednej strony (pod kątem). Tłok od góry jest płaski i posiada tylko to nacięcie. Tłok z silnika RD jest podebrany w srodku (nie jest płaski) i dodatkowo nie ma nacięć. Powoduje to ze jest za niska kompresja i mozliwa kolizja zaworow z tlokami.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
więc kto ma racje ?
bo nie wiem czy zdejmowac coś więcej materiału z głowicy czy nie...? bo już kończę porting i oddaje głowicę do zakładu
bo nie wiem czy zdejmowac coś więcej materiału z głowicy czy nie...? bo już kończę porting i oddaje głowicę do zakładu
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 21:16 przez Bomb_A, łącznie zmieniany 1 raz.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości