Problem MK3 ABF Turbo...
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
Problem MK3 ABF Turbo...
czesc wszystkim... zarazm mam maly problem i niemoge dojsc co to (sa tylko podejrzenia) zarazem zlozylismy turbinke do ABF-a... wszystko jest ok oprocz tego ze w na luzie normalnie kreci do konca a na biegach 3, 3.5 tys obr i zaczyna przerywac, szarpac? Czym to moze byc spowodowane?? pierwsze co to poszla pompa paliwa VR6 out i wpadla walbro 255, zrobilo sie troche lepiej bo na poprzedniej to juz wogule... hmm moze byc to niewydalnosc listwy wtryskowej seryjnej? mam dodatkowe tylko jeszcze nie podlaczone czekam na strojenie...?? aha wczoraj wieczorem dojrzalem ze mam przebicie na 2och kablach moze byc tego wina?? przypominam na luzie kreci do konca... turbina przy 2.200obr ma 0,2 bara... moze wy cos podpowiedcie... z gory dziekuje
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
egt jeszcze nie podlaczone dopiero w weekend bedzie podlaczone wszystko... a samochod dopiero wyjechal pierwszy raz na ulice w celu spr. czy wszystko dziala w czasie jazdy, wczesniej tylko odpalany nic wiecej...,oczywisie nie byl katowany odrazu, jazda wygladala nie przekrczajac max2.500, 2.800obr, raz tylko dostl wiekszych obrotow w celu sprawdzenia ale tak jak mowie przerywa (szarpie) wiec nic na sile, golfik zjechal do garazu dlatego zapytalem czy moze byc to spowodowane tym ze niejest wystrojony jezdzi (stoi) na seryjnym ECU...a to ze napisalem ze na luzie kreci do konca to tez bylo tylko w elu sprawdzenia czy na luzie dzieje sie to samo... wiem, wiem dlatego obecnie stoi i czekam jeszcze pare dni na $$ i jedzie na strojenie...
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 11:59 przez MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.
normale ze przerywa, ECu widzi nadcisnienie i przerywa.
wtryski seryjne sa zasłabe na turbo, wymien wryski pierw na jakies 500cc , pozniej najprosciej zestroic to na kompie z G60.
wtryski seryjne sa zasłabe na turbo, wymien wryski pierw na jakies 500cc , pozniej najprosciej zestroic to na kompie z G60.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Dokładnie - zestroić na nowym kompie (ew. inny mapsensor) i nie szaleć teraz, bo będzie po tłokach. Wtryski seryjne sa do dupy że tak powiem więc też do wymiany. Pompa paliwa seria starcza na 300 koni, ale dobrze, że macie Walbro
Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości