Problem MK3 ABF Turbo...

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Problem MK3 ABF Turbo...

Post autor: MiChAoS » czw sty 31, 2008 11:03

czesc wszystkim... zarazm mam maly problem i niemoge dojsc co to (sa tylko podejrzenia) zarazem zlozylismy turbinke do ABF-a... wszystko jest ok oprocz tego ze w na luzie normalnie kreci do konca a na biegach 3, 3.5 tys obr i zaczyna przerywac, szarpac? Czym to moze byc spowodowane?? pierwsze co to poszla pompa paliwa VR6 out i wpadla walbro 255, zrobilo sie troche lepiej bo na poprzedniej to juz wogule... hmm moze byc to niewydalnosc listwy wtryskowej seryjnej? mam dodatkowe tylko jeszcze nie podlaczone czekam na strojenie...?? aha wczoraj wieczorem dojrzalem ze mam przebicie na 2och kablach moze byc tego wina?? przypominam na luzie kreci do konca... turbina przy 2.200obr ma 0,2 bara... moze wy cos podpowiedcie... z gory dziekuje :pub:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw sty 31, 2008 11:33

1. Jakie masz EGT pod obciążeniem ?
2. Jak wygląda współczynnik lambda podczas jazdy pod obciążeniem ?

Acha, jesli szybko tego nie wystroicie, to stopicie motor takimi jazdami.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » czw sty 31, 2008 11:57

egt jeszcze nie podlaczone dopiero w weekend bedzie podlaczone wszystko... a samochod dopiero wyjechal pierwszy raz na ulice w celu spr. czy wszystko dziala w czasie jazdy, wczesniej tylko odpalany nic wiecej...,oczywisie nie byl katowany odrazu, jazda wygladala nie przekrczajac max2.500, 2.800obr, raz tylko dostl wiekszych obrotow w celu sprawdzenia ale tak jak mowie przerywa (szarpie) wiec nic na sile, golfik zjechal do garazu dlatego zapytalem czy moze byc to spowodowane tym ze niejest wystrojony jezdzi (stoi) na seryjnym ECU...a to ze napisalem ze na luzie kreci do konca to tez bylo tylko w elu sprawdzenia czy na luzie dzieje sie to samo... wiem, wiem dlatego obecnie stoi i czekam jeszcze pare dni na $$ i jedzie na strojenie...
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 11:59 przez MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw sty 31, 2008 13:17

normale ze przerywa, ECu widzi nadcisnienie i przerywa.
wtryski seryjne sa zasłabe na turbo, wymien wryski pierw na jakies 500cc , pozniej najprosciej zestroic to na kompie z G60.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » czw sty 31, 2008 14:53

Dokładnie - zestroić na nowym kompie (ew. inny mapsensor) i nie szaleć teraz, bo będzie po tłokach. Wtryski seryjne sa do dupy że tak powiem więc też do wymiany. Pompa paliwa seria starcza na 300 koni, ale dobrze, że macie Walbro


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » czw sty 31, 2008 17:20

:panna: :rotfl:



Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » czw sty 31, 2008 17:24

GTO dzieki wielki :pub: , takze juz wiem o co chodzi... tak tez przepuszczalismy ale to tylko przepuszczenia... stroic chcialem na smt6 bo juz gadalem z gosciem...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 31, 2008 19:48

:helm: :rotfl:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw sty 31, 2008 21:09

ja moze z troche innej parafii bo zatrzymalem sie na digi 1 i dobrze mi z tym. niech mnie ktos sprostuje ale czy abf nie chodzi na digi 2 ktory jest do silnikow wolnossacych? :goof:


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
cbr16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:48
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: cbr16v » pt lut 01, 2008 00:08

abf raczej hodzi na digi 3 i jakas versja od roczniku 94> 3.2 tak mi sie wydaje


DIGIFANT I ;)

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt lut 01, 2008 11:40

nezzo, digi II to ja mam w swoim PFie.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości