kilka pytań o modach w ABF-ie

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz gru 02, 2007 14:55

TOMEKKK pisze:
voj2s pisze:ja klientom nic nie wciskam ...mowie robimy to tak i tak jak sie podoba ok jak sie nie podoba polecam konkurencje... jeden z obecnych tu: Tomekkk upieral sie ze seryjny abf (10,5:1) przyjmie kompresor bez IC i bedzie pieknie jezdzil.... no jezdzil stukajac chyba na 0.4 i sily za wiele nie mial
Dla ścisłości: mój ABF zaczął stukać powyżej 0,5 bara bez IC i odprężenia.
A siły nie miał na 0,3 bara bo wyszło 190 PS i 250 Nm (z tym, że seria była 142/167 ze względu na źle ustawiony rozrząd, co się okazało przy odprężaniu).

PS. Może przybliżysz nam Wojtku jakąś bliższą specyfikację ABFa Turbo, który powstał w 2B ?
nie powstala z tego prostego powodu ze samochod w ktorym byl ABF zostal rozbity (bynajmniej nie z winy kierowcy) zreszta wolnossacy wyglada na to ze byl bardzo niewiele wolniszy niz inny w specyfikacji KOMPRESOR , czas z g-techa 14.8 wolnossacy ABF czy aby napewno chcesz zobaczyc specyfikacje turbo?? i obiecaj ze nie bedzie wykretow zeby sprawdzic ktory jest szybszy
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 14:59 przez voj2s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 02, 2007 15:05

tak sie wtrace w dyskusje.. wolnossacy 9a na obrobionej glowicy. ke motronic i dwoch wydechach w mk2 et 14.3 na zawodach z tad tez pytanie ile robil TOMEKKK twoj et???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz gru 02, 2007 15:07

na zawodach w skarbmierzu albo w tamtych okolichach??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 02, 2007 15:25

tak... ale zebys nie mowil ze oszukany czas.. jest bardzo porownywalny.. bemowo pod wiatr bylo 13.164 dzien pozniej tam 13.078 bez wiatru. jedyne co jest ze mozna sie wstrzellic i wystartowac na 1 i miec zajebisty czas reakcji... et sa powiedzmy ok dla potwierdzenia ze golf jedzie jak na n/a


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz gru 02, 2007 15:36

szalu nie ma jednak jak na NA i chyba dosc dluga skrzynie naprawde fajnie jedzie..... szkoda ze nie dane mi bylo podlubac abfa w mk1 bo chyba predkie by to bylo(caly czas mowa o NA)
PS cordoba robi porownywalny czas z twoim 9A po delikatnych modach



Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » ndz gru 02, 2007 15:45

Wojtku, Cordoba zrobiła 14,35 przy około 210 PS. A Twój wolnossący golf ważył może z 700kg. Jak zbudujesz auto z podobnym stosunkiem masy do mocy to wiesz, ze możesz na mnie liczyć w Krakowie.


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 02, 2007 16:01

skrzynia jest dosyc dluga jest zwykla z 1,8 a silnik ma tylko zrobiona glowe i walek wydechowy za ssacy.. dalej jest na ke motronic...

[ Dodano: Nie Gru 02, 2007 15:04 ]
waga golfa z filmu 1070 podczas robienia filmu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz gru 02, 2007 16:06

moj golf wazyl 880kg bez tylnej kanapy kola zapasowago i szofera a zawsze z tym bylem na nocnych wiec przyjmij TOMKKKU to jako aksjomat golf wazyl 950Kg na nocnych i nie mam pojecia skad teorie o tym ze golfy nic nie waza!!
spoko zima sie skonczy i znowu bedzie zabawa a to czym jezdzimy to chyba nasze prywatne decyzje wole mk1 bo mniej wazy i jakby nie patrzyc jest juz kultowe (zapewne mojemu troche brakowalo ) ale prosze nie mow ze cos jest wolniejsze bo jest ciezsze albo caly regulamin jest taki: kto pierwszy na koncu ten lepszy albo zacznijmy grac w szachy
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 16:11 przez voj2s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » ndz gru 02, 2007 17:35

Ok do zobaczenia na nocnych....


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz gru 02, 2007 22:58

voj2s pisze:glowica seria ABF , walki jak wyzej kolektor ssacy KR
Chciałbym zobaczyć jak połączyłeś kolektor z KRa z rogalem z ABFa



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz gru 02, 2007 23:41

toffic pisze:
voj2s pisze:glowica seria ABF , walki jak wyzej kolektor ssacy KR
Chciałbym zobaczyć jak połączyłeś kolektor z KRa z rogalem z ABFa
??? co z czym? bo jakos nie czaje rozumiwania


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » pn gru 03, 2007 01:45

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 a prosze bardzo rogal to chyba pierwsza czesc koelktora wiec rogal tez jest z KR caly kolektor jest z KR'a



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 03, 2007 02:13

No o to mi chodziło bo jakoś nie widze rogala z ABFa z kolektorem z KRa



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pn gru 03, 2007 21:54

Panowie, ktoś tutaj wspomniał o wymianie wtryskiwaczy w ABF, chętnie zrobiłbym coś takiego, ale zanim zacznę szukać, chciałbym wiedzieć czego dokładnie powinienem szukać. Chodzi o to, by wtryski dało się zamontować w seryjnej listwie, ktoś zaproponował wtryski z PG lub nawet od RS2, ale pytanie czy takie wtryski są okey ?? ( przy założeniu że zostajemy z seryjną listwą ..) Seryjne wtryskiwacze w ABFie są mało wydajne i wcześnie okazują słabość (rzekomo 180-190PS), ktoś poradził mi aby poszukać wtryskiwaczy od Nissana Primery GT, pasują do seryjnej listwy i są troche wydajniejsze.. Czy ktoś mógłby rzetelnie potwierdzić że jest problem z dopasowaniem lepszych wtryskiwaczy do seryjnej listwy z ABFa?? Dzięx.

[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 9:15 pm ]
cupra666 pisze: Tak się zastanawiałem kiedyś jak duży wpływ na osiągi może mieć nieprawidłowo ustawiony rozrząd.
Nie sądziłem jednak że tak znaczne.

Może jakaś podpowiedź apropos idealnych ustawień rozrządu dla abf'a ???
Jakiś czas temu miałem zmieniany i przyznam że 100% pewności to nie mam że zostało to zrobione prawidłowo a i koni paru brak więc może warto bym sprawdził ten trop.
Seryjne wałki dobrze jest chyba ustawić na znaki, tak jak fabryka przykazała, tak mi powiedział kolega, który troche już grzebał w 16kach i co do którego mam zaufanie. Mam regulowane kółko nawet w tej chwili w aucie przy seryjnych wałkach, pomimo to rozrząd ustawiony jest normalnie i tak jest chyba okey. Jak napisałem Tobie w mailu, koleś z którym korespondowałem, miał kółko i przy wałku 268 na ssaniu ćwiczył różne warianty i w końcu został przy seryjnych nastawach, czyli kropki które masz na zębatkach muszą być idealnie w jednej poziomej 'linii' skierowane na przeciw siebie..



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości