jak docierac 1.8 16v KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
produkuj sobie maszyny spozywcze.. my rozmawiamy o szlifierniach... we wrocku fitrmy majace stare maszyny juz nie robia szlifow.. prawo dzungli... slabszy przegrywa i tak jest w wiekszosci firm.... zadna szanujaca sie firma nie zaoszczedzi 100 zlotych i da do firmy ktora zrobi mu owale z cylindrow...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ze firma ktora bedzie robic silnik nie odda im bloku... we wrocku jrest kilkadziesiat firm ktore robia szlify w teorii.. z tego jest kolo 10 ktore maja robote na codzien i w miare porzadne maszyny. kowale kuja metal dalej fakt jest taki ze dotadcie na ostro ma w zasadzie poparte obserwacjami same zalety...tym bardziej jesli mamy nadzieje na moc...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Czołem, wiem że temat juz troche stary ale zaintrygowało mnie to docierania na ostro.
Tak na logikę to myslę ze dużo może być w tym prawdy ale jak to się ma jeśli np. wymieniam tylko wszystkie panewki oraz pierścienie??
Też po nagrzaniu odrazu rura??
Tak na logikę to myslę ze dużo może być w tym prawdy ale jak to się ma jeśli np. wymieniam tylko wszystkie panewki oraz pierścienie??
Też po nagrzaniu odrazu rura??
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
na moja logikę jeśli tylko pierścienie bez szlifu cylindra to takie ostre traktowanie na dotarciu za dobre nie będzie, bo powierzchnia na gładzi cylindra nie jest już taka równa i posiada rysy, a po czasie pierścienie prędzej szlag trafi niż tak jak być mial cylindry po szlifieMarszall pisze:Czołem, wiem że temat juz troche stary ale zaintrygowało mnie to docierania na ostro.
Tak na logikę to myslę ze dużo może być w tym prawdy ale jak to się ma jeśli np. wymieniam tylko wszystkie panewki oraz pierścienie??
Też po nagrzaniu odrazu rura??
co do panewek to będzie tez podobnie, bo jeśli chodzi o kompletny nowy wał czy tam po szlifie + nowe panewki to ważne żeby dobry olej był i rura, bo docieranie silnika nie jest ze względu na wał tylko układ korba-tłok.
a i nie wie ktos z Was jaki olej jest w silniku nowego golfa na dotarciu po wyjeździe z salonu? to do dzisiaj mnie zastanawia
a co robieś w silniku??TAZ pisze:Polecam takie docieranie. Po 50 km wylałem olej i zalałem nowym. Już zrobiłem ponad 5000 kilosów i nadal jeżdżę i oleju mi nie pije silnik, nic się w nim nie tłucze i jeździ jak powinien.
jaki olej wlaeś a na jakim teraz jeździsz??
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Czyli bez szlifu wału i nowych tulei to raczej się nie opłaca docierac na ostro bo efekt może byc odwrotny
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości