Srednice zaworow w 1.8 a 2.0
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Walus
- Gadatliwa bestia
- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Srednice zaworow w 1.8 a 2.0
Witam wie ktos jakie sa srednice zaworow w KR a jakie w ABF lub 9A ??
White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- Walus
- Gadatliwa bestia
- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
w sensie srednica czy inne katy ??
White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
- Walus
- Gadatliwa bestia
- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
no dobra to ostatnie pytanie ktora z glowic jest lepsza bardziej precyzyjna, bo chodzi o to czy KR zostawic z fabryczna glowica czy nakryc go np z 2.0
White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Z przekrojow glowic ktore mam wynika ze zarowno ssace jak i wydechowe kanaly sa wezsze w glowicy 2.0. Ja bym ladowal ta z 1.8 o ile nie ma pekniec pomiedzy zaworami co sie bardzo czesto zdarza.olozwirski pisze: Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8
Glowica 2.0 w przekroju tutaj:
Glowica 1.8 w przekroju tutaj:
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak przygladam sie przekrojom i wyglada ze na 2.0 przekroj z\robiony jest nie centralnie w osi kanalu a jst przesuniety w jedna strone... z tad takie zludzenie ze jest mniejszy.. bo nie jest..bugalon pisze:Z przekrojow glowic ktore mam wynika ze zarowno ssace jak i wydechowe kanaly sa wezsze w glowicy 2.0. Ja bym ladowal ta z 1.8 o ile nie ma pekniec pomiedzy zaworami co sie bardzo czesto zdarza.olozwirski pisze: Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8
Glowica 2.0 w przekroju tutaj:
Obrazek
Glowica 1.8 w przekroju tutaj:
Obrazek
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Rzeczywiscie tak sie wydaje. Widac to po nacieciu kanalu smarujacego (lewy gorny rog). W jednej glowicy jest przeciety a w drugiej do niego nie doszli nawet. Roznica w kanalach ssacych jest w kazdym razie bezdyskusyjna. A wydechowe kanaly pomierze za kilka dni bo mam i jedna i druga glowice u siebie.tak przygladam sie przekrojom i wyglada ze na 2.0 przekroj z\robiony jest nie centralnie w osi kanalu a jst przesuniety w jedna strone... z tad takie zludzenie ze jest mniejszy.. bo nie jest..
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Oj cos z tym faktem nie bardzo. Lepsza jest dobrze zrobiona glowica od 2.0. Widzialem kiedys watek na VWVortex (teraz szukalem go znow ale znalezc nie moglem) i tam mierzyli przeplywy glowic po obrobkach (1.8 i 2.0) i ta dwulitrowka wypadla lepiej (moze to kwestia braku powtarzalnosci obrobki ale jednak lepiej było). Ja u siebie dawalem glowice z 2.0 (po powiekszeniu kanalow ssacych i wydechowych) i bylem bardzo zadowolony. Aluminium (opilki) zostaly zrzucone potem do woreczka zeby zobaczyc ile objetosciowo zajmuja miejsca. Woreczek mial wielkosc podobna do zielonej pilki tenisowej.voj2s pisze:co nie zmienia faktu ze lepsza jest dobrze zrobiona 1.8 niz dobrze zrobiona 2.0.....evolution pisze:wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości