Srednice zaworow w 1.8 a 2.0

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Srednice zaworow w 1.8 a 2.0

Post autor: Walus » pn paź 08, 2007 13:39

Witam wie ktos jakie sa srednice zaworow w KR a jakie w ABF lub 9A ??


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn paź 08, 2007 16:26

O ile sie orientuje sa takiej samej srednicy 32mm i 28mm



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt paź 09, 2007 22:34

KR, PL, 9A mają identyczne zawory. Głowice różniły się tylko budową kanałów w głowicy i wałkami.



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » wt paź 09, 2007 22:40

w sensie srednica czy inne katy ??


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt paź 09, 2007 23:30

I to i to.



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » śr paź 10, 2007 01:14

no dobra to ostatnie pytanie ktora z glowic jest lepsza bardziej precyzyjna, bo chodzi o to czy KR zostawic z fabryczna glowica czy nakryc go np z 2.0


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr paź 10, 2007 15:21

Walus pisze:no dobra to ostatnie pytanie ktora z glowic jest lepsza bardziej precyzyjna, bo chodzi o to czy KR zostawic z fabryczna glowica czy nakryc go np z 2.0
Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 25, 2007 08:49

olozwirski pisze: Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8
Z przekrojow glowic ktore mam wynika ze zarowno ssace jak i wydechowe kanaly sa wezsze w glowicy 2.0. Ja bym ladowal ta z 1.8 o ile nie ma pekniec pomiedzy zaworami co sie bardzo czesto zdarza.

Glowica 2.0 w przekroju tutaj:
Obrazek

Glowica 1.8 w przekroju tutaj:
Obrazek


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz gru 02, 2007 01:29

ssace w obu glowicach 32 mm wydechowe w 1.8 28mm w glowicy z abfa 27mm przeplyw ssacych lepszy w 1.8 wydechow w 2.0



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 02, 2007 12:22

bugalon pisze:
olozwirski pisze: Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8
Z przekrojow glowic ktore mam wynika ze zarowno ssace jak i wydechowe kanaly sa wezsze w glowicy 2.0. Ja bym ladowal ta z 1.8 o ile nie ma pekniec pomiedzy zaworami co sie bardzo czesto zdarza.

Glowica 2.0 w przekroju tutaj:
Obrazek

Glowica 1.8 w przekroju tutaj:
Obrazek
tak przygladam sie przekrojom i wyglada ze na 2.0 przekroj z\robiony jest nie centralnie w osi kanalu a jst przesuniety w jedna strone... z tad takie zludzenie ze jest mniejszy.. bo nie jest..


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz gru 02, 2007 12:42

tak przygladam sie przekrojom i wyglada ze na 2.0 przekroj z\robiony jest nie centralnie w osi kanalu a jst przesuniety w jedna strone... z tad takie zludzenie ze jest mniejszy.. bo nie jest..
Rzeczywiscie tak sie wydaje. Widac to po nacieciu kanalu smarujacego (lewy gorny rog). W jednej glowicy jest przeciety a w drugiej do niego nie doszli nawet. Roznica w kanalach ssacych jest w kazdym razie bezdyskusyjna. A wydechowe kanaly pomierze za kilka dni bo mam i jedna i druga glowice u siebie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 02, 2007 12:52

wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz gru 02, 2007 13:11

evolution pisze:wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok
co nie zmienia faktu ze lepsza jest dobrze zrobiona 1.8 niz dobrze zrobiona 2.0.....



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn gru 03, 2007 11:42

voj2s pisze:
evolution pisze:wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok
co nie zmienia faktu ze lepsza jest dobrze zrobiona 1.8 niz dobrze zrobiona 2.0.....
Oj cos z tym faktem nie bardzo. Lepsza jest dobrze zrobiona glowica od 2.0. Widzialem kiedys watek na VWVortex (teraz szukalem go znow ale znalezc nie moglem) i tam mierzyli przeplywy glowic po obrobkach (1.8 i 2.0) i ta dwulitrowka wypadla lepiej (moze to kwestia braku powtarzalnosci obrobki ale jednak lepiej było). Ja u siebie dawalem glowice z 2.0 (po powiekszeniu kanalow ssacych i wydechowych) i bylem bardzo zadowolony. Aluminium (opilki) zostaly zrzucone potem do woreczka zeby zobaczyc ile objetosciowo zajmuja miejsca. Woreczek mial wielkosc podobna do zielonej pilki tenisowej.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości