Decyzja podjęta będzie KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
- Lokalizacja: Okolice jarosławia
- Kontakt:
Decyzja podjęta będzie KR
mam parę pytań kupiłem silnik ze skrzynią z licznikiem elektronicznym po cenie złomu stał 3 lata w garazu ,w silniku coś padło tzn na pewno coś z w trysku bo nie chodził na bezynie <tylko lpg> ,potem strasznie osłab oleju nie brał ciśnienie trzymał ,w związku z ty mam parę pytań bo jeszcze silnik nie ruszany więc nie wiem co w środku piszczy ,ale tak na zaś ile kosztuje zrobienie głowicy ,i jak odpalić wtryski ?? napewno potrzeba będzie wszystkie uszczelnienia wymienić pozatym co mi będzie potrzebne do przeróbki z 1.6pn wydech mam 2 calowy z kwasówki heble wentylowane ,co z chłodnicą i półosiami??
dokładnie ...Borys pisze:jesli to KR to powinna byc 6 bar
Pod auto musisz kupić całą obudowę w której jest m.in pompa paliwa, filtr paliwa..
Póośki w 16v są grubsze więc dla pewności też lepiej zmienić...
..jak pisał toffic chłodnica też do wymiany.
Poza tym oczywiście zakładam ze masz elektrykę...
Wtryskiwacze sprawdź organoleptycznie ...a jak już wszystko założysz do auto to poprostu wyciągniesz je z gniazd i sprawdzisz jak rozpylają...
Jeśli auto jeździło na gazie to mógł Ci paść rozdzielacz paliwa... a jak nie był przechowywany w żadnym płynie to padł Ci na 99% bo to bardzo delikatne urządzenie.
A co do głowicy to po takim czasie jednak polecam zdjąć głowicę i ją splanować... był ten temat już wielokrotnie poruszany na forum...
poszukaj,,
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
- Lokalizacja: Okolice jarosławia
- Kontakt:
czyli rozumiem ze muszę dokupić pompę paliwa a można podebrać z czegoś innego bo nie wiem czy taką znajdę , a co do chłodnicy to z jakiego modelu jeszcze moze być czy tylko z kr?? i jeszcze jedno czemu ten silnik osłab pod koniec to chodził jak 1.6 no wiązke mam i czy trzeba dłubać instalacje do licznika tzn czy od niego terz mi trzeba wiązke
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
- Lokalizacja: Okolice jarosławia
- Kontakt:
w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??
Ostatnio zmieniony sob sie 18, 2007 22:38 przez daro46, łącznie zmieniany 1 raz.
pompa paliwa do KR:
musisz dokupić pompę z mocowaniem itd.
musisz dokupić pompę z mocowaniem itd.
niestety oryginał jest kosmicznie drogi... Bosch to wydatek około 700,00 W dodatku zamienniki w opinii wielu użytkowników mają o wiele krótszą żywotność .. Ale i tak nic ci nie da sama pompa.. Musisz mieć całe mocowanie z silnika KR.. szukaj na allegro albo po szrotach.daro46 pisze:w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??
Trudności wprost odwrotnie proporcjonalne do Twoich umiejętnościdaro46 pisze:A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??
jak co to mam nowe pompy do KRa
przelotowe na wezyk i z sitem w obudowe plastikową
załóż przelotową i bedzie działać OK
cena 250zł nowa
przelotowe na wezyk i z sitem w obudowe plastikową
załóż przelotową i bedzie działać OK
cena 250zł nowa
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości