Decyzja podjęta będzie KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Decyzja podjęta będzie KR

Post autor: daro46 » sob sie 18, 2007 15:34

mam parę pytań kupiłem silnik ze skrzynią z licznikiem elektronicznym po cenie złomu stał 3 lata w garazu ,w silniku coś padło tzn na pewno coś z w trysku bo nie chodził na bezynie <tylko lpg> ,potem strasznie osłab oleju nie brał ciśnienie trzymał ,w związku z ty mam parę pytań bo jeszcze silnik nie ruszany więc nie wiem co w środku piszczy ,ale tak na zaś ile kosztuje zrobienie głowicy ,i jak odpalić wtryski ?? napewno potrzeba będzie wszystkie uszczelnienia wymienić pozatym co mi będzie potrzebne do przeróbki z 1.6pn wydech mam 2 calowy z kwasówki heble wentylowane ,co z chłodnicą i półosiami??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob sie 18, 2007 16:13

chłodnica do wymiany, półoski też pasuje ale na chwile mogą zostać stare, jeszcze pompy paliwa do zmiany



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » sob sie 18, 2007 16:37

chłodnica tez kurde myslałem ze się ostanie ,a co do pomp paliwa to które bo nie rozumiem



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » sob sie 18, 2007 16:41

16v maja 3barowe pompy, Ty masz napewno za słabą.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob sie 18, 2007 17:08

[QT]Devil pisze:16v maja 3barowe pompy, Ty masz napewno za słabą.
jesli to KR to powinna byc 6 bar


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob sie 18, 2007 18:08

Borys pisze:jesli to KR to powinna byc 6 bar
dokładnie ...
Pod auto musisz kupić całą obudowę w której jest m.in pompa paliwa, filtr paliwa..
Póośki w 16v są grubsze więc dla pewności też lepiej zmienić...
..jak pisał toffic chłodnica też do wymiany.
Poza tym oczywiście zakładam ze masz elektrykę...

Wtryskiwacze sprawdź organoleptycznie :)...a jak już wszystko założysz do auto to poprostu wyciągniesz je z gniazd i sprawdzisz jak rozpylają...

Jeśli auto jeździło na gazie to mógł Ci paść rozdzielacz paliwa... a jak nie był przechowywany w żadnym płynie to padł Ci na 99% bo to bardzo delikatne urządzenie.

A co do głowicy to po takim czasie jednak polecam zdjąć głowicę i ją splanować... był ten temat już wielokrotnie poruszany na forum...

poszukaj,,


Mój golf

Miłość ożyła....

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » sob sie 18, 2007 20:09

czyli rozumiem ze muszę dokupić pompę paliwa a można podebrać z czegoś innego bo nie wiem czy taką znajdę , a co do chłodnicy to z jakiego modelu jeszcze moze być czy tylko z kr?? i jeszcze jedno czemu ten silnik osłab pod koniec to chodził jak 1.6 no wiązke mam i czy trzeba dłubać instalacje do licznika tzn czy od niego terz mi trzeba wiązke



Awatar użytkownika
Globus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt cze 06, 2006 07:37
Lokalizacja: BAU
Kontakt:

Post autor: Globus » sob sie 18, 2007 20:32

[quote="daro46"]czyli rozumiem ze muszę dokupić pompę paliwa a można podebrać z czegoś innego bo nie wiem czy taką znajdę , a co do chłodnicy to z jakiego modelu jeszcze moze być czy tylko z kr?? "
Chłodnice mozesz wstawic od turbo diesla mk2 :okej:



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » sob sie 18, 2007 22:36

w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??
Ostatnio zmieniony sob sie 18, 2007 22:38 przez daro46, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob sie 18, 2007 23:02

pompa paliwa do KR:

Obrazek

musisz dokupić pompę z mocowaniem itd.
daro46 pisze:w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??
niestety oryginał jest kosmicznie drogi... Bosch to wydatek około 700,00 W dodatku zamienniki w opinii wielu użytkowników mają o wiele krótszą żywotność .. Ale i tak nic ci nie da sama pompa.. Musisz mieć całe mocowanie z silnika KR.. szukaj na allegro albo po szrotach.
daro46 pisze:A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??
Trudności wprost odwrotnie proporcjonalne do Twoich umiejętności ;)


Mój golf

Miłość ożyła....

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » sob sie 18, 2007 23:11

Trudności wprost odwrotnie proporcjonalne do Twoich umiejętności ;)[/quote]



Dobry tekst :hehe: A tak wogole to powodzenia.



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz sie 19, 2007 10:21

hmm chłodnica nie będzie problemem ale jak i gdzie taką pompe dostać??!! A mam takie jeszcze jedno pytanko zadałem je na początku ale nikt nie odp co mogło być przyczyną ze ten motorek tak osłab??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz sie 19, 2007 11:09

jak co to mam nowe pompy do KRa
przelotowe na wezyk i z sitem w obudowe plastikową
załóż przelotową i bedzie działać OK

cena 250zł nowa


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz sie 19, 2007 11:56

w sumie to jest inicjatywa :bigok: jak jusz będę miał silnik wyremontowany to się odezwę ok?? a co do tego spadku mocy to co to może być ,i tak orientacyjnie ile może kosztować remoncik np głowicy bo zakładam ze duł będzie ok:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości