Ile można wycisnąć koni z ABFa??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
pewnie dają satysfakcję. Prawda jest taka, że nawet seryjna pompa paliwa dawała rade na doładowaniu 0.8 bara i mocach ok 280km, zatem jeżeli nie ma się kasy, to nie opłaca się zmieniać. No chyba, że potem można się pochwalić przed znajomymi
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
Powiem Ci że napewno lepsze niż NGK czyli też Beru ,paru znajomych miało je i byli bardzo zadowoleni ,toledo pisze:zapytam się co daję takie kable i w czym są lepsze np. od Beru?
http://sklep.tuning.jcauto.pl/oferta/el ... rt439.html
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Tylko jak z żywotnością takiego abfa przy nadmuchaniu 250km ?? 1.8T mozna spokojnie podciagnąć na 200-220KM (co powinno zadowolic "ośke") bez znacznego spadku trwałości.Kenaj pisze:Odnośnie swapu, nie wiem czy się opłaca wydawać kase na przekładke 1.8T, no chyba, że chcemy się pochwalić, że mamy takie coś pod maską. Koszty: silnik ok 5tys ( zakładamy że w dobrym stanie - optymistycznie ), przekładka ok 3 tys ( nie mówcie, że taniej wyjdzie bo to kupa prawda, jest milion pierdół które wychodza w trakcie ), wychodzi jakieś 8 tys. Mamy tylko 180Km, troche mało. Za 8 tys możemy do ABF'a zapodac turbo i mieć lekką ręką 250km. Jak chcemy inwestować to można zrobić jak Mariusz, zakuć motor i dmuchac ile wlezie, koszty to drugie 8tys, ale możemy i 400km zrobic ( pytanie czy sens w golfie na ośce mieć 400km i z 500Nm ?? ).
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
250km osiągasz na 0.5 bara, powiedz jest to jakiś wysiłek dla silnika, taki soft turbo?? Moim zdaniem raczej niebardzo, żywotność nieznacznie się pogorszy, oczywiście jeżlei będzie to zrobione z głową. Pozatym zakupienie 1.8T, montaż i podciągnięcie do tej mocy wyjdzie dosyć sporo, prawie tyle co zakucie abf'a
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Pytam bo planuje swapa na coś pow. 200KM i mam dylemat teraz. Narazie jestem za 1.8 TKenaj pisze:250km osiągasz na 0.5 bara, powiedz jest to jakiś wysiłek dla silnika, taki soft turbo?? Moim zdaniem raczej niebardzo, żywotność nieznacznie się pogorszy, oczywiście jeżlei będzie to zrobione z głową. Pozatym zakupienie 1.8T, montaż i podciągnięcie do tej mocy wyjdzie dosyć sporo, prawie tyle co zakucie abf'a
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
170 kucy to samym programem mozna wyciagnac z dobrze zrobionym wydechemFido_dido pisze:2,5 cala to za duzo chyba ze od kompresor za bardzo rozprezysz silnik 2,25 bedzie akurat
walboro do na nie bedzie potrzebne spokojnie na seryjnej pompie dasz rade
jeszcze dodac cienka uszczelne pod głowice dla podbicia kompresji
jak obrobka głowicy bedzie z głowa a to łatwo mozna zjebac
mysle ze 170/175 to bedzie maks i to optymistyczny
ja bym zaturbił
bo jak bedzie mało to juz koniec modow kolejne konie NA to chorendalny majatek
a z wydłubanego Na nie da sie perzejsc na turbo
wiec musisz sobie odpowiedziec
ile masz kasy
ile ie koni zadowoli oraz czy wzgłedy ekonomiczne sa dla ciebie wazne
ale zaufaj gwizd turbo pssst i duzo momentu pod noga to jest jazda raz sie przejedziesz turbo benzyna albo wydłubanym dizlem na przelotowym wydechu i nigdy wiecej NA
Hmmm co do 1,8T to nie wiem co wam wchodzi w dodatkowe pierdulki ?? jak wytszarpiesz caly zestaw z imo to kablologia i lata a jak nei to troszke zabawy i tak i tak lata .... wg mnie 1,8T do 350KM bez ruszania czegokolwiek nawet kupic 150KM wzucic jak GTO suszarke i masz 300+ wyspawanie kolektora tylko dochodzi i wtryski... 16v ale w stylu OLO nie inaczej bo jazda po krawedzi mnie nie bawi juz... nie wybral bym sie NIE zakutym abf zrobionym na 300km w trase np 1500km a 1,8T sadze ze tak jak chcesz sie bawic kup 16v kr/pl na ebay kup tloki i korby z 3B uszczelka kolektor dolot (nie musi byc wszystko kwaisak)... i tak mozesz spokojnie 350 krecoc tanim kosztem ... ale ja bym wybral PD
[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 11:57 pm ]
Ewentualnie ze wzgledu dzwieku 16v z walkiem na ITB
[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 11:57 pm ]
Ewentualnie ze wzgledu dzwieku 16v z walkiem na ITB
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 23:56 przez Krzyś 16v, łącznie zmieniany 1 raz.
LCQ przesiadka z silnika 2E na ABF to faktycznie było by mało... tak samo czysty 1.8T tez by było mało. Na Twoim miejscu bym brał ABF lub KR i wykrecił go na 170KM - 190KM bez turbo ...a jak wiecej kasy uskładasz to turbo
Koszt założenia kompresora to jest cos koło 3000zł (jak trafisz w tanie czesci i sam poskładasz) ...z tym ze co 30 000km (jezeli dasz mu normalne obroty... natomiast jak zmienisz koółka pasowe zeby wiecej dmuchał to moze byc co roku regeneracja która kosztuje cos koło 1000zł) trzeba by go regenerować.
Koszt założenia kompresora to jest cos koło 3000zł (jak trafisz w tanie czesci i sam poskładasz) ...z tym ze co 30 000km (jezeli dasz mu normalne obroty... natomiast jak zmienisz koółka pasowe zeby wiecej dmuchał to moze byc co roku regeneracja która kosztuje cos koło 1000zł) trzeba by go regenerować.
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 09:08 przez Cosar 33GT, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
ale olo ma zakuty motor. to jest cięzki temat do porady, bo każdy ma odmienne zdanie, a to wszystko zalezy od tego co się chce osiągnąć. Na poczatku trzeba sobie zdać sprawe, że zawsze będzie malo mocy, nawet i 300km się znudzi po jakimś czasie.
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
Po wielu przemyśleniach będe kierował sie chyba w stronę ABFa , pierw delikatnie go poprawie : wydech dolot wałek ssący Schricka i program do tego ( może uda sie do 170 KM dobić) ,a pózniej turbo na niskim ciśnieniu,
P.S.
Ile można zrobić kucyków z samego programu na ABFie ?? Hamował ktoś taki silnik po modach ??
Pozdr
P.S.
Ile można zrobić kucyków z samego programu na ABFie ?? Hamował ktoś taki silnik po modach ??
Pozdr
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Można troche poczytać na temat ABFa tutaj. Pomiar będzie w przyszłym tygodniu, ale stawiam na 240 PS.
http://streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=45127
http://streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=45127
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 09:05 przez TOMEKKK, łącznie zmieniany 1 raz.
Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości