Ile można wycisnąć koni z ABFa??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ile można wycisnąć koni z ABFa??
Witam
Zastanawiam sie ile można by wycisnać ze zdrowego ABFa przy zastosowaniu:
-pełnej obróbki głowicy
-wałki Schricka 276 st
-wydech 2,5 cala przelotowy
-kolektor 4-2-1 Supersprinta lub robiony na wzór
-kompletnego dolotu
-pompa paliwa Walbro 255
-kable zapłonowe Magnecor
-oraz zestrojeniu tego
Oczywiście chodzi mi tu o wartości przybliżone ,przyjmując że seria ma równe 150 KM. Oraz 2 pyt. jakie mogą być przybliżone koszty założenia kompresora ????licze na specjalistów tej jednostki ,dzięki
Pozdrawiam
Zastanawiam sie ile można by wycisnać ze zdrowego ABFa przy zastosowaniu:
-pełnej obróbki głowicy
-wałki Schricka 276 st
-wydech 2,5 cala przelotowy
-kolektor 4-2-1 Supersprinta lub robiony na wzór
-kompletnego dolotu
-pompa paliwa Walbro 255
-kable zapłonowe Magnecor
-oraz zestrojeniu tego
Oczywiście chodzi mi tu o wartości przybliżone ,przyjmując że seria ma równe 150 KM. Oraz 2 pyt. jakie mogą być przybliżone koszty założenia kompresora ????licze na specjalistów tej jednostki ,dzięki
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 03:31 przez LCQ, łącznie zmieniany 2 razy.
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
2,5 cala to za duzo chyba ze od kompresor za bardzo rozprezysz silnik 2,25 bedzie akurat
walboro do na nie bedzie potrzebne spokojnie na seryjnej pompie dasz rade
jeszcze dodac cienka uszczelne pod głowice dla podbicia kompresji
jak obrobka głowicy bedzie z głowa a to łatwo mozna zjebac
mysle ze 170/175 to bedzie maks i to optymistyczny
ja bym zaturbił
bo jak bedzie mało to juz koniec modow kolejne konie NA to chorendalny majatek
a z wydłubanego Na nie da sie perzejsc na turbo
wiec musisz sobie odpowiedziec
ile masz kasy
ile ie koni zadowoli oraz czy wzgłedy ekonomiczne sa dla ciebie wazne
ale zaufaj gwizd turbo pssst i duzo momentu pod noga to jest jazda raz sie przejedziesz turbo benzyna albo wydłubanym dizlem na przelotowym wydechu i nigdy wiecej NA
walboro do na nie bedzie potrzebne spokojnie na seryjnej pompie dasz rade
jeszcze dodac cienka uszczelne pod głowice dla podbicia kompresji
jak obrobka głowicy bedzie z głowa a to łatwo mozna zjebac
mysle ze 170/175 to bedzie maks i to optymistyczny
ja bym zaturbił
bo jak bedzie mało to juz koniec modow kolejne konie NA to chorendalny majatek
a z wydłubanego Na nie da sie perzejsc na turbo
wiec musisz sobie odpowiedziec
ile masz kasy
ile ie koni zadowoli oraz czy wzgłedy ekonomiczne sa dla ciebie wazne
ale zaufaj gwizd turbo pssst i duzo momentu pod noga to jest jazda raz sie przejedziesz turbo benzyna albo wydłubanym dizlem na przelotowym wydechu i nigdy wiecej NA
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
jeśli nie masz kasy na turbo - możesz wsadzić kompresor - migracja do turbo będzie dość łatwa - tak mi się wydaje
przeczytaj na początek to:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 27&start=0
user tomekkk zagląda również na nasze forum - pewnie powie Ci więcej
przeczytaj na początek to:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 27&start=0
user tomekkk zagląda również na nasze forum - pewnie powie Ci więcej
Tylko uturbienie wyjdzie z 8 tys chyba a nie?? za ta kwote mozna kupić 1,8T z podzespolami , ogólnie które wyjście może być najlepsze jak Wam sie wydaje?:
G60-podkrecony do ok 215 KM (kit)
1,8T- ok 200 KM
ABF T-ok 230 KM
1,9TDI-ok 180 KM
Która przekładka będzie najdrozsza z tych??jeżdze Seatem Ibiza(95r) z silnikiem 2E buda łacznie z kierowca waży max 1100 kg ,wiem że najlepiej pasuje PG ponoć kilka h roboty,tylko że znów ten kompresor który pada czesto, i nie wiem czy warto w niego(PG) inwestować ,czy lepiej dołożyć i zakupić 1,8T ,słyszałem że jak mam skrzynie na grubym wałku to podpasuje do niego ,znów ABF T to koszta za sam silnik z turbo ponad 11 tys ,jeśli sie myle poprawcie mnie , diesel też jest niezły jednkaże wolałbym benzyniaka, prace planuje wykonać u znanych specjalistów z tego forum
Dzięki za każde info
Pozdrawiam
G60-podkrecony do ok 215 KM (kit)
1,8T- ok 200 KM
ABF T-ok 230 KM
1,9TDI-ok 180 KM
Która przekładka będzie najdrozsza z tych??jeżdze Seatem Ibiza(95r) z silnikiem 2E buda łacznie z kierowca waży max 1100 kg ,wiem że najlepiej pasuje PG ponoć kilka h roboty,tylko że znów ten kompresor który pada czesto, i nie wiem czy warto w niego(PG) inwestować ,czy lepiej dołożyć i zakupić 1,8T ,słyszałem że jak mam skrzynie na grubym wałku to podpasuje do niego ,znów ABF T to koszta za sam silnik z turbo ponad 11 tys ,jeśli sie myle poprawcie mnie , diesel też jest niezły jednkaże wolałbym benzyniaka, prace planuje wykonać u znanych specjalistów z tego forum
Dzięki za każde info
Pozdrawiam
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Kenaj i olozwirski zrobili to sporo taniej a moce wyszły w granicach 300 KM (315 dokładnie u ola, Kenaj niechce zdradzić wyniku)ABF T to koszta za sam silnik z turbo ponad 11 tys
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
LCQ pisze:Tylko uturbienie wyjdzie z 8 tys chyba a nie?? za ta kwote mozna kupić 1,8T z podzespolami , ogólnie które wyjście może być najlepsze jak Wam sie wydaje?:
G60-podkrecony do ok 215 KM (kit)
1,8T- ok 200 KM
ABF T-ok 230 KM
1,9TDI-ok 180 KM
Która przekładka będzie najdrozsza z tych??jeżdze Seatem Ibiza(95r) z silnikiem 2E buda łacznie z kierowca waży max 1100 kg ,wiem że najlepiej pasuje PG ponoć kilka h roboty,tylko że znów ten kompresor który pada czesto, i nie wiem czy warto w niego(PG) inwestować ,czy lepiej dołożyć i zakupić 1,8T ,słyszałem że jak mam skrzynie na grubym wałku to podpasuje do niego ,znów ABF T to koszta za sam silnik z turbo ponad 11 tys ,jeśli sie myle poprawcie mnie , diesel też jest niezły jednkaże wolałbym benzyniaka, prace planuje wykonać u znanych specjalistów z tego forum
Dzięki za każde info
Pozdrawiam
tak tak masz o 8 tys na silnik a co zreszta zoibaczysz ile po drodze wyjdzie fuck upow a co z elektryka to jest sajgon ale i tak zycze powodzenia ja bez 20 tys na kacie nie szedłbym w turbo rozgrzebiesz auto skonczy sie kasa i bedzie placz a jak robic to porzadnie
ale i tak zycze powodzenia
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
Fido więc pytam co radzisz??
Dzięki za infocowboy pisze:założenie kompresora to pewnie około 5-6 tys. PLN i moc około 210-230KM
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 13:05 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
andrew19_86, nie głupio, ja nie zainwestowałem takie kasy, nie zapodałem nowych podzespołów. Na seryjnym abf'ie wyszło 280km i 380nm. Teraz jest troche inaczej.
Odnośnie tematu miałem poprzednio swojego abf'a na N/A. Założyłem wałki od inż. Świątka GT, wydech średnicy 58mm na 3 tłumikach ( 2x przelot, końcowy komorowy ), dolot na zamówienie, porting głowicy ( bez planowania ), tym sterowało SMT6. Wtedy wyszło 178km i 205Nm, ale silnik miał zapał na więcej, tylo było to nie dokońca zestrojone. Koszty to ok 4 tys. Więcej już nie chciało mi się bawić w N/A bo trzeba kręcić silnik jak motorynke.
Odnośnie swapu, nie wiem czy się opłaca wydawać kase na przekładke 1.8T, no chyba, że chcemy się pochwalić, że mamy takie coś pod maską. Koszty: silnik ok 5tys ( zakładamy że w dobrym stanie - optymistycznie ), przekładka ok 3 tys ( nie mówcie, że taniej wyjdzie bo to kupa prawda, jest milion pierdół które wychodza w trakcie ), wychodzi jakieś 8 tys. Mamy tylko 180Km, troche mało. Za 8 tys możemy do ABF'a zapodac turbo i mieć lekką ręką 250km. Jak chcemy inwestować to można zrobić jak Mariusz, zakuć motor i dmuchac ile wlezie, koszty to drugie 8tys, ale możemy i 400km zrobic ( pytanie czy sens w golfie na ośce mieć 400km i z 500Nm ?? ).
Ja nie planuje 350km przekraczać, mam szpere i już przy 1 barze lipnie się jeździ, więc co jest jak się więcej dmuchnie, to na 5 szuka się trakcji
[ Dodano: Pią Lip 27, 2007 2:22 pm ]
aha jeszcze jedno, ja bym nie szedł w półśrodki jak kompresor. Lepiej odrazu zaturbić i się nie bawić dwa razy z silnikiem.
Odnośnie tematu miałem poprzednio swojego abf'a na N/A. Założyłem wałki od inż. Świątka GT, wydech średnicy 58mm na 3 tłumikach ( 2x przelot, końcowy komorowy ), dolot na zamówienie, porting głowicy ( bez planowania ), tym sterowało SMT6. Wtedy wyszło 178km i 205Nm, ale silnik miał zapał na więcej, tylo było to nie dokońca zestrojone. Koszty to ok 4 tys. Więcej już nie chciało mi się bawić w N/A bo trzeba kręcić silnik jak motorynke.
Odnośnie swapu, nie wiem czy się opłaca wydawać kase na przekładke 1.8T, no chyba, że chcemy się pochwalić, że mamy takie coś pod maską. Koszty: silnik ok 5tys ( zakładamy że w dobrym stanie - optymistycznie ), przekładka ok 3 tys ( nie mówcie, że taniej wyjdzie bo to kupa prawda, jest milion pierdół które wychodza w trakcie ), wychodzi jakieś 8 tys. Mamy tylko 180Km, troche mało. Za 8 tys możemy do ABF'a zapodac turbo i mieć lekką ręką 250km. Jak chcemy inwestować to można zrobić jak Mariusz, zakuć motor i dmuchac ile wlezie, koszty to drugie 8tys, ale możemy i 400km zrobic ( pytanie czy sens w golfie na ośce mieć 400km i z 500Nm ?? ).
Ja nie planuje 350km przekraczać, mam szpere i już przy 1 barze lipnie się jeździ, więc co jest jak się więcej dmuchnie, to na 5 szuka się trakcji
[ Dodano: Pią Lip 27, 2007 2:22 pm ]
aha jeszcze jedno, ja bym nie szedł w półśrodki jak kompresor. Lepiej odrazu zaturbić i się nie bawić dwa razy z silnikiem.
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
Re: Ile można wycisnąć koni z ABFa??
Jak napisał któryś z kolegów, pompa Walbro chyba nie byłaby potrzebna, przy modyfikacjach które wymieniłeś, warto by poważnie odchudzić koło zammachowe lub kupić jakiś custom z duraluminium,.. Lub możnaby założyć nawet skrzynke z KR-ki 2Y. Generalnie przełożenie główne 3,9 conajmniej to mus, bo przy takich wałkach i stosownym wystrojeniu auto powinno swobodnie kręcić do bezpiecznej bariery dla hydrauliki w ABF-ie - 7800obr/min, ale 'dół' zacznie się później niż w serii, stąd krótsza skrzynia wskazana.. Przypuszczenia moje opieram na tym co zapamiętałem z vortexu czy clubgti, ale okolice 200 koni N/A przy takim setupie byłyby całkiem prawdopodobne..LCQ pisze:Witam
Zastanawiam sie ile można by wycisnać ze zdrowego ABFa przy zastosowaniu:
-pełnej obróbki głowicy
-wałki Schricka 276 st
-wydech 2,5 cala przelotowy
-kolektor 4-2-1 Supersprinta lub robiony na wzór
-kompletnego dolotu
-pompa paliwa Walbro 255
-kable zapłonowe Magnecor
-oraz zestrojeniu tego
Oczywiście chodzi mi tu o wartości przybliżone ,przyjmując że seria ma równe 150 KM. Oraz 2 pyt. jakie mogą być przybliżone koszty założenia kompresora ????licze na specjalistów tej jednostki ,dzięki
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości