Ale ceny to chyba ze swojego warsztatu podajesz...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
a moze sie w koncu ktos konkretnie rozpisac i to wszystko wytlumaczyc jak chlop krowie na rowie?? bo takie odpowiedzi to jakby ich nie bylo ze praktycznie na kazdym turbo...wiec czemu sie stosuje rozne turbiny... chyba to forum jest po to zeby dzielic sie wiedza??olozwirski pisze:Przeciez to jaka dasz turbine ma drugorzedne znaczenie, najwazniejsze to odpowiednio odprezyc silnik i zestroic. Praktycznie na kazdym turbo mozesz potopic tloki....simens pisze:moze w koncu ktos napisze jakie turbiny nadaja sie do 16v zeby to uturbic i silnik nie splynal...
zmien forum bo te na którym napsialo ze turbo z 1.6 TD pasuje do 9A długo nie pociągnie,simens pisze:a zastosowanie turbiny z 1,6TD w silniku 9a podobno kolektor wszystko pasuje i normalnie w dieslu ona zaczyna dmuchac tak ok 2 tys obrotow czyli w benzynie ciaglaby od dolu?? pytanie tylko z gorna partia obrotow, trzebaby odpowiednio przylac takie auto paliwem zeby sie nie zgrzalo w srodku wszystko?? czy takie cos by pracowalo czy lepiej zalozmy zalozyc duza turbine kkk04 z tt 225ps tylko czy nie bedzie ona miala laga od samego dolu wlasnie ?? ogolnie jak patrzylem w katalogu garretta turbiny od okolo GT20-do GT25R sa plug and play maja takie samo mocowanie. do benzyny raczej powinna byc turbina bez zmiennej geometrii lopatek i chlodzona woda. w tych turbinach z audi 1,8T prawie kazda peka czesc zeliwna i sa narazone na straszne temp w por z tymi z diesli.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości