Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
a jak wstawie na cienkimwalku i sprzeglo na cienkim nowe takie jakmialem w 1.8??mam jeszcze skrzynie ze scirocco1.8 jh lae musze sprawdzic jaki to model.poduchy mamnowe i wole zostawic serie
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
ta zapasowa skrzynia ma oznaczenie ACD
z tego co pamietam byla krotka i mnie wnerwiala.acd i ath sa na ten cienki walek??ma to jakas roznice w wytrzymalosci tych walkow.chce zrobic tak ze zostawie masa z abfa a wstawie ktoras z tych skrzyn i tylko kupie nowe sprzeglo.jakiego mam wtedy szukac sprzegla??
z tego co pamietam byla krotka i mnie wnerwiala.acd i ath sa na ten cienki walek??ma to jakas roznice w wytrzymalosci tych walkow.chce zrobic tak ze zostawie masa z abfa a wstawie ktoras z tych skrzyn i tylko kupie nowe sprzeglo.jakiego mam wtedy szukac sprzegla??
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
ACD bardzo dobry wybór bo krótka i mam sam taka ale to jest na cienki wałek przełożenia takie same jak w 2y tylko w 2y jest gruby wałek ale narazie ATH wystarczy mysle ze jak zapodasz mocniejsze sprzęgło to da rade
niech ktos jeszcze napisze jakie sprzęgło lepiej zapodać bo nie chce kolegi potem w błąd wprowadzić
niech ktos jeszcze napisze jakie sprzęgło lepiej zapodać bo nie chce kolegi potem w błąd wprowadzić
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
ta acd na zimnym jedynka zgrzytala jak bieg wbijalem..ale podejrzewam ze tomoze olej byl do dupy.krotka byla bardzo.a z tym cienkim walkiem ma jakies znaczenie w wytrzymalosci?? http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... riebe.html" onclick="window.open(this.href);return false; patrzac po tych danych ta stara z mojego to chyba aug moze byc bo golf jest z 90roku.jutro sprawdze.na tej skrzyni ze scirocco acd kolega polecial 200.ale sie pieknie krecila.lezy 3lata w garazu to chyba jej sie nic nie stalo.jak padnie to wstawie ta z mojego
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
mam pytanie czy licznik z PF,a będzie śmigał z ABF-em bez problemu, czy szukać od 16V zegarów?
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
będzie śmigał
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
kolejne pytanie, mam abf-a, skrzynie 2Y z kołem i sprzęgłem od g60, bynajmniej poprzedni właściciel tak twierdzi,ale na chwile obecną nie mam linek i kasety do skrzyni 2Y,mam mieć ,ale co z tego będzie to nie wiem, pytanie, czy linki od skrzyni AUG z PF-a podejdą do skrzyni 2Y czy też nie?
-
- Forum Master
- Posty: 1280
- Rejestracja: ndz sie 13, 2006 17:21
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Cięgna, nie linki - podejdąmaxgt pisze:czy linki od skrzyni AUG z PF-a podejdą do skrzyni 2Y czy też nie?
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=389971" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
dzieki,a wiesz jaki kolor jest kabla od obrotka w mk2,auto z 1990r
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
w skrzynce bezpiecznikowej kostka U1 pin 6 żółty kabel idzie do kostki przy zegarach na pin 10 a przy cewce powinieneś mieć cienki kabel czarno czerwony jeżeli go tam masz
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
dziękować, kolejne pytanie silnik ABF włożony, wsio podpięte, poza obrotkiem, podpięcie pod VAGa nie pokazuje błędów, a efekt jest taki, nie da się go odpalić na zamkniętej przepustnicy,trzeba ją lekko odchylić,zapalić zapali chodzi normanie,podciśnienie do eku podpięte, jak próbuje się dodać gazu to zaczyna falować i mega powoli wchodzi na obroty,prawie wcale,jak się puści przepustnice i całkowicie się ona zamknie to gaśnie,sprawdzane na różnych regulatorach biegu jałowego,nie wiem jakie powinno być na nim napięcie;
po ściągnięciu wężyka podciśnienia od eku do kolektora,silnik jest mocno zalewany ale wkręca się normalnie i nie gaśnie,przez co została wyeliminowana pompa paliwa, silnik w poprzednim aucie latał normalnie, wszystkie podciśnienia po za tym do eku zaślepione
edit nie wiem czemu ten post widze na 2 stronach
po ściągnięciu wężyka podciśnienia od eku do kolektora,silnik jest mocno zalewany ale wkręca się normalnie i nie gaśnie,przez co została wyeliminowana pompa paliwa, silnik w poprzednim aucie latał normalnie, wszystkie podciśnienia po za tym do eku zaślepione
edit nie wiem czemu ten post widze na 2 stronach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości