16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16V

Post autor: toffic » śr lip 11, 2007 23:22

Pare pytań:
1. Do ilu KM da rade seryjna pompa paliwa z MkII??
2. Jak można utwardzić gładź? Do głowy przyszedł mi szalony pomysł rozwierdzic blok i wtawić tuleje :jezor: bo materiał bloku z anodowanymi tłokami dużo nie pochodzi
3. Czy kkk24 wystepowała z chłodzeniem wodą?? czy tylko 26?
4. Ile NM i KM może przenieść bez większego uszczerbku seryjne sprzęgło z 16V?
5. Jaki wydech najlepiej wpakowac do 2.0 16V z T?? Chodzi mi o średnice i tłumiki, zastanawiałem się nad seria z VR`a
6. Z jakiego silnika pasują większe (tzn. szersze) panewki na korby?? Jeśli dobrze myśle to chyba 1Z, jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie
7. Co lepiej (niekoniecznie łatwiej) będzie sterowało taka 16V z suszarką: instalacja z G60 czy ABFa z modem pod T??
8. Ma ktoś przełożenia z skrzyni DGD??
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 14:01 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr lip 11, 2007 23:30

pisz do evo,on ma uturbionego KR'a :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 11, 2007 23:54

andrew19_86 pisze:pisz do evo,on ma uturbionego KR'a
A ogólnie na forum nie można? Chyba po to jest żeby można było się czegos dowiedzieć/upewnić....



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32799
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw lip 12, 2007 06:53

5. liczony pod konkretny silnik www.el-tec.pl czas montażu 12 godzin
7. pigibak :bajer:
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 06:54 przez djtom, łącznie zmieniany 1 raz.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 12, 2007 07:58

toffic pisze:4. Ile NM i KM może przenieść bez większego uszczerbku seryjne sprzęgło z 16V?
5. Jaki wydech najlepiej wpakowac do 2.0 16V z T?? Chodzi mi o średnice i tłumiki, zastanawiałem się nad seria z VR`a
ad 4 niecale 300Nm i juz sprzegła nie ma 210 z KR zaczyna sie slizgac

ad5 najlepiej 2,5 -2,75" - 3" max, przelot z jednym tłumikiem najlepiej zaden oryginał, ostatsnio skutecznie dają rade przeloty z Mtechu z silecerem,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lip 12, 2007 09:47

Borys pisze:ad 4 niecale 300Nm i juz sprzegła nie ma 210 z KR zaczyna sie slizgac
To niefajnie, kolejne wydatki...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 12, 2007 12:08

toffic pisze:
Borys pisze:ad 4 niecale 300Nm i juz sprzegła nie ma 210 z KR zaczyna sie slizgac
To niefajnie, kolejne wydatki...
wypadalo by dać 228 z vr6 i świety spokoj na wieki


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lip 12, 2007 12:37

Borys pisze:wypadalo by dać 228 z vr6 i świety spokoj na wieki
I skrzynie na linki. Ma ktoś przełożenia skrzyni DGD?? Gruby wałek, USA wersja

[ Dodano: 12 Lip 2007 12:42 ]
djtom pisze:7. pigibak :bajer:
Do czego??
Na pytania 1,2,3 nikt nie ma odpowiedzi???
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 14:01 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32799
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw lip 12, 2007 13:13

djtom napisał/a:
7. pigibak :bajer:
Do czego??
Na pytania 1,2,3 nikt nie ma odpowiedzi???
http://tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/perfect_power/


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lip 12, 2007 13:23

djtom pisze:Cytat:
djtom napisał/a:
7. pigibak :bajer:
Do czego??
Na pytania 1,2,3 nikt nie ma odpowiedzi???
http://tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/perfect_power/
Co to jest STM to dobrze wiem pytanie czy do kompa z ABFa czy G60???



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32799
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw lip 12, 2007 13:31

biorąc rzecz na logikę to z ABFa bo nowszy, ale praktycznie to nie potrafię powiedzieć. A nie najprościej by było z KRa? :-k

[ Dodano: Czw 12 Lip, 2007 13:32 ]
hmm, nie napisałeś na jakiej jednostce będziesz budował, chodziło mi o ori komp z modowanego silnika.
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 13:32 przez djtom, łącznie zmieniany 1 raz.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lip 12, 2007 13:59

djtom pisze:A nie najprościej by było z KRa? :-k
Odpada. Ori komp? => 9A/2E/G60/KR :bigok: Wystarczy???
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 13:59 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: 16V

Post autor: evolution » czw lip 12, 2007 18:47

toffic pisze:Pare pytań:
1. Do ilu KM da rade seryjna pompa paliwa z MkII??
2. Jak można utwardzić gładź? Do głowy przyszedł mi szalony pomysł rozwierdzic blok i wtawić tuleje :jezor: bo materiał bloku z anodowanymi tłokami dużo nie pochodzi
3. Czy kkk24 wystepowała z chłodzeniem wodą?? czy tylko 26?
4. Ile NM i KM może przenieść bez większego uszczerbku seryjne sprzęgło z 16V?
5. Jaki wydech najlepiej wpakowac do 2.0 16V z T?? Chodzi mi o średnice i tłumiki, zastanawiałem się nad seria z VR`a
6. Z jakiego silnika pasują większe (tzn. szersze) panewki na korby?? Jeśli dobrze myśle to chyba 1Z, jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie
7. Co lepiej (niekoniecznie łatwiej) będzie sterowało taka 16V z suszarką: instalacja z G60 czy ABFa z modem pod T??
8. Ma ktoś przełożenia z skrzyni DGD??
ad1 zalezy na kjakich wtryskach, jakim cisnieniu doladowania i cisieniu paliwa.. jednym slowem wydatek pompy sie zmienia od warunkow
ad2 odpusc sobie ten punkt tak czy inaczej po 50 kkm bedziesz musial robic tuleje...
ad3 chlodzenie ciecza jest dobre, do cywilnych aut
do projektow laduj bez
ad4 tak jak napisal Borys 300nm max sa kity sachsa ktore powinny 400 przeniesc ale si niezdziw.
ad5 wydech zalezny od celowanej mocy...
ad6 jestes w lekkim bledzie, wychodzi w tym pytaniu watek powstania pomyslu turbo... wczoraj przy piwie.. zero przemyslen...
ad7 i to i to da rade po odpowiednim i mozolnym wystrojeniu....
ad8 nie mam....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lip 13, 2007 02:16

evolution pisze:ad6 jestes w lekkim bledzie, wychodzi w tym pytaniu watek powstania pomyslu turbo... wczoraj przy piwie.. zero przemyslen...
Dokładnie 7 miesięcy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 2 gości