[16V g60] dużo pytań lub jakiaś inna propozycja na KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
[16V g60] dużo pytań lub jakiaś inna propozycja na KM
Panowie niedawno wpakowałem KR ale z zamiaram zwiększenia mocy i teraz szukam alternatywnego rozwiązania na jej podniesienie. Przez myśl przechodzi mi kompresor z G60, jest to jakieś mądre rozwiązanie? Co ewentualnie trzeba by było w związku z tym zmianic w silniczku?? Dodam ze głowica niedługo idzie do kompletnego remontu, ale remontu blokuwolał bym zabardzo nie robić, bo koszt prze ogromne pewnie
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
przewalasz alternator na tyły silnika,zeby zrobic z przodu miejsce na kompresor,co niesie za soba dorobienie mocowań do G i do alternatora,co w sumie chyba nie jest takie łatwe,później musisz wyprowadzić przewody olejowe z silnika itd,żeby to grało,zabawy jest dużo z tym,ale miałbyś jednego z niewielu G60 16V,z tego co wiem to robi sie gdzieś rallye g60 16V...w sumie lepiej to chyba jakieś turbo wrzucić na 0,5-0,6 bara też bedzie nieźle śmigać,bo co do kompresora to nie ma pewności,ze trafisz na jakiś sensownie działający za normalne pieniądze...dobra,niech wypowie sie ktoś bardziej ogarnięty w temacie,ja tu tylko sprzątam
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
mozesz osiagnac około 250KM majac G60 16V zapodaj sobie do tego digifanta mniejsze kółko na kompresor 68mm ale bez napedu na 4 koła bedziesz miał kłopoty z trakcją i to spore
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
No, no... Golf Marcina...Borys pisze:nawet jest opisany w VWTrendsbarteKKK03 pisze:Jeden już się zrobił...andrew19_86 pisze:z tego co wiem to robi sie gdzieś rallye g60 16V
i na allegro ostatnio jeden się pojawił, tym razem mk3 cabrio:
http://www.allegro.pl/item203812668_vw_ ... 10_ps.html
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wtryski musisz dac duzo mocniejsze niz zwykle z gwojtek_sari pisze:okoG60, no dobra to w co poza komresorem trzeba zainwestować? Pewnei najelepiej digi z G60, wtryski też?? W silniku też trzbe awiele grzebać czy może posmigac na seri? Bo nie powiem że pomysł niezły
sugeruje 350 cc
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
jesli sie nie myle to w takich przeróbkach stosują tłoki z audi S2 w celu odpreżenia silnikawojtek_sari pisze:okoG60, no dobra to w co poza komresorem trzeba zainwestować? Pewnei najelepiej digi z G60, wtryski też?? W silniku też trzbe awiele grzebać czy może posmigac na seri? Bo nie powiem że pomysł niezły
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Bez kucia tak, bez odprężenia nie bardzo. Najlepiej zapodać tłoki z audi S2 i w zasadzie sprawe dolu masz rozwiazana.Cosar 33GT pisze:Odświeże ten ciekawy temacik...
Odrazu zapytam czy KR'a bez kucia można by dmuchnać tym G60 czy jednak wzmacniać?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Jak sie wyorientowałem w cenach to tłoki jednak ciutke drogo by mnie wyniosły... dlatego kolejne pytanie jest takie: czy może by dać jakąś wiekszą uszczelke/przekładke pod głowice (jaka cena takich?)? Czy miało by to jakiś sens kiedy myśle o doładowaniu 0.6-0.8b i maxymalnym wykorzystywaniu osiągów. Niechce zabardzo narazie grzebać w dole bo jest sparwny a głowice i tak bede musiał zdjąć niedługo.
nikt nie mówił że będzie tanio samo kupno kompresora to wydatek rzędu 2000-3000 tyś zł. ciśnienie 0,6-0,8 bara ma seryjne G60 więc bez bez tłoków zapomnij o sprawie.
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
po taniości mam na oku silnik z rozbitego corrado... i wtedy bym miał z silnikiem kompresor (jaki sprawny to niewiem) i odrazu instalke DF1 dlatego kusi mnie takie rozwiązanie ale kasy juz z kupki troche ubyło także usiłuje taniej. A jakieś inne tłoki? Jaka jest cena używanaych tłoków z S2?okoG60 pisze:to wydatek rzędu 2000-3000 tyś zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości